نمای خشک نظرات و نکات

ما به غیر از پیچ رولپلاک نما در ارتفاع کارهای بسیاری میتوانیم انجام دهیم که تخصص ماست. در صورتی که بخش زیادی از شاسی کشی نماهای سنگی و سیمانی بوسیله پروفیل های نبشی و میلگرد با روکش های رابیتس اجرا می گردد. با توجه به این مزایا، همانطور که پیشتر بیان شد، معایبی هم که در زیر آورده شده، بر این روش وارد میشود که باید با اطلاع از آنها دست به انتخاب زد چرا که در برخی موارد منجر به ایجاد خلل در روند اجرا میگردد. گروه حفاظ نما به صورت تخصصی در زمینه طراحی و ساخت انواع مختلف نردهی محافظ برای پنجرهها و دربها فعالیت میکند. انواع نمای آجری ساختمان بر اساس جذب آبی که دارند به دو دسته درجه یک و درجه دو تقسیم می شوند و نکته ای که در تولید این نوع نماهای آجری باید در نظر گرفت این است که باید همه ی زوایای آن دقیق باشد تا اجرای نمای آجری ساختمان به بهترین شکل صورت گیرد. از طرفی سیمان دارای انواع زیادی می باشد که می توان به سیمان سفید و سیمان رنگی اشاره نمود. بعضی از شهرها و مناطق از نظر تاریخی دارای اهمیت می باشند و به همین علت در آن ها نمی توان هرگونه نمایی را طراحی نمود.

ساختمان را در کنار یکدیگر و به موازات هم حل می کردند.

درواقع در ابتدا و در تمامی مراحل طراحی معمار می تواند از کارفرما مشورت گرفته و سلیقه ی آن را تا جای ممکن که با دیگر نیازهای ساختمان تداخل نداشته باشد دخیل کند. اشاره نمود. از آنجایی که قیمت این متریال نسبت به دیگر متریال ها کمی بالا است تمامی افراد توانایی استفاده از آن را ندارند که این را می توان از معایب آن بر شمرد. همچنین برای به اجرا در آوردن و استفاده از این متریال در نمای ساختمان ها باید دقت نمود که نمی توان تمامی سطح ساختمان را از کامپوزیت پوشاند بلکه فقط درصد خاصی از نما را می توان به این متریال اختصاص داد و مابقی آن از دیگر متریال ها که در کنار کامپوزیت ترکیبی زیبا به وجود می آورند استفاده نمود. از ابتدای پیدایش نماهای ساختمانی سنگین، مسائل مربوط سازه و ظاهر ( نما ) ساختمان را در کنار یکدیگر و به موازات هم حل می کردند. اگرچه آب انبارها بهداشتی بودهاند ولی عمل انبار کردن و راکد ماندن آب، باعث آلودگی میشد بنابراین جهت گوارایی آب، در سقف، بادگیرهایی تعبیه میگشته که باعث عبور باد از روی آب شده و موادی اضافه میشده تا آب نگندد.

سازگاری با شرایط اقلیمی مانند شرایط آب و هوایی، زلزله خیز بودن منطقه، میزان آلودگی هوا، شدت باد و طوفان منطقه و غیره برای انتخاب مصالح مناسب در طرح نمای ساختمان. شرکت آلوم کاردینه (آلوکد) با بهره گیری از تیم طراحی و اجرایی متخصص ماهر و کارآزموده آماده همکاری با مشتریان و سازندگان عزیز در زمینه اجرای نماهای ساختمانی خشک اعم از سرامیک خشک، کرتین وال، ورق کامپوزیت و… با الهام از طبیعت، طراحی و اجرای نمای ساختمان هندسی سالن کنسرت هارپ از ویژگی های سازه های بازالت محلی این منطقه طراحی شده است. پس از اجرای بندکشی نیز ملات باید سریعا خشک شود پس عیار ملات ماسه را باید به دقت انتخاب کنید. همانطور که در صفحه طراحی نمای خشک به آن اشاره کردیم؛ نمای خشک به نماهای مدرن ساختمانی گفته میشود که در آن به جای استفاده از ملات، از اتصالات و یراق آلات مخصوص استفاده میشود. برای مثال در شهر یزد که به ثبت جهانی رسیده و دارای بافتی ارزشمند و تاریخی می باشد نمی توان ساختمان هایی مرتفع با نماهایی مدرن یا کلاسیک اروپایی طراحی شرکت نمای خشک نمود. کامپوزیت را می توان یکی از متریال های محبوب امروزی دانست که اغلب در طراحی نما به سبک مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. This  post has  been ​done wi᠎th t he help  of behsaznama᠎ C ontent G ener ator Demov er si on !

کاغذ همچنین می تواند با اعمال و انباشت لایه های اضافی در بالای یکدیگر تقویت شود و آن را به یک انتخاب بسیار سازگار و به راحتی در دسترس تبدیل کند. برای اینکه سنگ کاری نما با مشکل مواجه نشه و سنگ ها بعد از مدتی شل و پرتاب نشن، از روش های مختلفی برای ایجاد گیرش بیشتر بین سنگ و ساختمان استفاده میشه. پروفیلهای ترمال بریک گرانتر از پروفیلهای نرمال هستند اما براساس محاسباتی که انجام شده این پروفیل ها حداکثر بعد از مدت زمانی 5 سال میتوانند هزینه خود را برگردانند. با رعایت این اصل هر زمانی که نیاز به بازسازی و تعمیرات پیش آمد، مصالح مورد نیاز در طبیعت اطراف به وفور یافت میشوند. در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص شیارزن در پشت سرامیک شیار هایی با زاویه ی 45 درجه ایجاد میگردد و سپس قطعات کلیپس از جنس آلومینیوم در محل شیار ها به صورت کشویی نصب و سرامیک ها به صورت هنگ (آویزان) بر روی پروفیل ساپورت های طولی آلومینیومی آن نصب میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید