نمای خشک نمی‌خواهد باید مشقت‌آمیز باشد. این 9 ترفند را بخوانید بروید شروع کنید.

در این روش با استفاده از اسکوپ های نمایان، قطعات سنگ بر روی نما نصب می شوند. تنوع در ابعاد، طرح و رنگ یکی از ویژگی های خاص آن به شمار می آید که شاید همین موضوع مهم باعث شده اکثر معماران یا صاحبان خانه این محصول را در گزینه های اولیه انتخاب محصولات ساختمانی قرار دهند. بتن اکسپوز یا بتن نما پنل های پیش ساخته ای هستند که در ابعاد، رنگ ها و طرح های مختلف نظیر ساده (رگولار)، بولت دار، شیاردار و طرح چوب با ضخامت 2.5 تا 5 سانتی متر تولید و به عنوان پوشش نهایی استفاده میشوند. این نوع آجر که در نمای ساختمان استفاده میگردد از آجر معمولی سبک تر هستند و در رنگ ها و طرح های متفاوت در دسترس می باشند. 3-در نظر داشته باشد که آجرهای نسوز باکیفیت که از مواد معدنی تولیدشده اند به خاطر متر یال طبیعی کانی ها و سنگ های معدنی در آجر به هنگام اجرا در نصب پیوند مستحکمی با ملات برقرار می کند و مانع از جذب آب و رطوبت در سرما و گرما می شود اما آجرهای معمولی که با پوشش های رنگ نانو فراوری می شوند و شبیه اجر نسوز می شوند و همچنین آجرنسوزهایی که پوشش آن ها توسط رنگ های مصنوعی فراوری می شوند در پیوند با ملات دچار ساختاری معیوب و آسیب پذیر می شوند که به مرورزمان در گرما و سرما دچار فرسودگی می شوند.چراکه رنگ مصنوعی که برای پوشش آجرها به کار گرفته شده است مانع جذب ملات به آجر در زمان نصب می شود.

تاریخچه نمای خشک

 Post was c re ated with behsaznama  Con te nt G᠎enerator᠎ D​em​ov ersion​.

علاوه بر این الیاف پلیمری و الیاف طبیعی که در ترکیبات بتن های اکسپوز بکار می رود، در کیفیت آن تأثیرگذار است و آن را از بتن های معمولی متمایز می کند. در طول تاریخ، سبک های معماری تغییر و تحول بسیار زیادی داشته اند و همچنان در حال تغییر هستند. نسل های جدید حفاظ پنجره کاربرد بسیار بالایی دارد و در طراحی بسیار تاثیر بالایی دارد . با گذشت زمان تکنولوژی های استفاده شده برای نصب سنگ گسترش یافته و امروزه با ابزار ها و تجهیزات ویژه ای می توان اقدام به نصب سنگ نمود. معمولاً این شرکتها با توجه به تجربه کاری خود و همچنین سلیقه مشتریان، اقدام به ساخت چند قالب پرکاربرد میکنند و کلیه مراحل آماده سازی، بتن ریزی، جدا سازی قالب و در نهایت آماده سازی بتن را در همان محل انجام میدهند. در این روش فرایند تولید و بتن ریزی بتن در محل پروژه توسط قالب بندی خاص انجام می شود و به این علت بتن درجا می گویند . البته گاها به علت عدم آگاهی از روشهای نصب خشک ، کارفرمایان پنلها را از طریق روشهای سنتی یعنی با ملات و دوغابی نصب می کنند که البته باید در این روش قبل از نصب پنل با مفتولهای گالوانیزه درون بتن اسکوپ کرده و سپس نصب نمایند .

امروزه از اجزای پیشرفته تری در نمای ساختمان استفاده می کنند، یکی از مصالحی که از گذشته تاکنون در ساخت و ساز به کار می رود، بتن اکسپوز است، جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با مشخصات و روش نصب پانل های بتن اکسپوز تا آخر مطلب با آهن ملل همراه باشید. بسیاری از افراد از آن برای ارتقا و نوسازی ساختمان های خود استفاده می کنند. فرمول مخصوصی که هر تولید کننده برای خود دارد. بکارگیری نمای عریان مصالح، در معماری امروز بسیار پر مخاطب میباشد و یکی از مصالحی که در چند سال اخیر به خصوص در معماری مدرن ایران جای خود را باز کرده بتن اکسپوز است. این نماها در صورتی که به درستی ترکیب شوند ، زیبایی بی نظیری ایجاد می نمایند به طوری که در چند سال اخیر استفاده از این مدل نماها رواج یافته و از محبوبیت بالایی بر خوردار می باشد . با توجه به مزایای آن، امروزه استفاده از نمای خشک نسبت به سایر نماهای موجود در بازار محبوبیت بیشتری دارد. موضوع دیگر این است که در محفظه خالی می توان روی سازه عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی، آلودگی های صوتی و سایر مواردی که ممکن است ساکنین با آن مواجه شوند اعمال کرد، بطور مثال می توان یک محفظه هوا بین دیوار سازه و نما بوجود آورد که هوا از ورود هوای خارجی به داخل ساختمان و بالعکس جلوگیری کند.

نمای خشک در مشهد

به قصد گزارش ایسنا، رن ژنگ فی ، مؤسس و مدیر ارشد اجرایی شرکت چینی هواوی روز شنبه درب خبر و مصاحبهای با گزارشگر Nikkei Asian Review معترف اذن کرد که این شبگاه تکنولوژی سفل تأثیر وكيل ممنوعیت فعالیت شرکتهای چینی هواوی و زد تی ای درون ایالات متحده آمریکا و همچنین جریان سازیهای كابينه ترامپ علیه آنها ناقوس سایر کشورهای جهان به صلابت کاهش یافته است. درب و پنجره ترمال بریک دارای مزایای زیادی هستند. معمولا جنس اولیه چارچوب درب و پنجره ها از آلومینیوم می باشد. مهمترین مسئله اینکه جنس ترمال بریک ها حتما می بایست از پلی آمید باشد و لذا چنانچه هدف عایق بندی پنجره ها باشد نمی توان از pvc بدین منظور استفاده نمود. پنل ها توسط پیچ های سرمته واشردار(پیچ شیروانی ) به قوطی های زیرسازی فلزی توسط مجری نمای خشک متصل می شود و این پیچ ها در حفره های پنل دیده می شود که در صورت عدم تمایل به نمایان بودن پیچ ها می توان محل پیچ را با بتونه مخصوص کاور نمود . در ذیل تعدادی از پرکاربردترین روش های نصب خشک را معرفی می کنیم. این یکی از سبک های ساده تر است و اغلب هم مشتریان و نصاب ها هم از این بخش استفاده می کنند چرا که هم سرعت کار مناسب است و هم اینکه کمترین کثیف کاری را در سر پروژه خواهد داشت همچنین چسب هایی که توسط تیم اذرن دکور هم در اختیار شما قرار می گیرد دارای کیفیت بالایی است و بهترین نصب را در پی خواهد داشت.

6 نشانه‌های هشدار دهنده مرگ شرکت نمای خشک شما

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت طراح و مجری نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید