نمای خشک نکته: Yourself Obtainable را بسازید

به دلیل تنوع سرامیک نما و روش نصب و سایر هزینه ها، نمی توان قیمت ثابتی برای این نوع نما در نظر گرفت. روش های مدرن اجرای نمای ساختمان به روش خشک , برای اولین بار در دهه 70 میلادی در کشور آمریکا به نصب سنگ به روش خشک در ساختمان های با ارتفاع زیاد صورت گرفت. یکی از عواملی که نیاز به وجود سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرد، سخت بودن اجرا و مشکلات متععد دیگری بود که در اجرای نمای سیستم سنتی مانند نمای ملاتی وجود داشت. در طراحی نمای خانه باید به اقلیم منطقه توجه ویژه داشت. اگر طراحی نمای سرامیکی با مهارت انجام شود و اجرای آن اصولی باشد، می توان نمای زیبا و مقاومی داشت. 9. تجربه و مهارت شرکت طراح و مجری نمای سرامیکی و مهارت اکیپ اجرایی آن در قیمت تمام شده نما تاثیر دارد. به دلیل مقاومت این پنل ها در تحمل شرایط آب و هوایی و نیز مقاومت بسیار بالا در برابر جذب آب، از مواد ویژه ای در نمای بتن اکسپوز استفاده می شود. اجرای این سیستم متناسب با سایز و نحوه ی چیدمان پنل ها به دو صورت ZI-FC-103 و ZI-FC-102 تقسیم می شود. عملکرد عایقی خوب در این پنجرهها باعث شده تا این نوع پنجرهها گزینه مناسبی برای بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمانهای تجاری و مسکونی به حساب آیند.

انواع روش های نمای خشک

اجرای نمای کامپوزیت اغلب در ساختمانهای بزرگ و در سطح های سلب و یکپارچه متداول است. در اجرای نمای سرامیکی ساختمان باید اتصالاتی محکم و با دوام استفاده شود. به صورت کلی مهمترین عیبی که مربوط به استفاده از نمای خشک برای ساختمان می باشد، عدم استفاده از مواد و متریال مناسب و رعایت نکردن استانداردهای موجود در این زمینه می باشد. به طور کلی برای شستشو و نظافت نمای شیشه ای ساختمان از دو روش استفاده می شود که شامل شستشو با واترجت و شستشو به صورت ابر و تی و دستی می باشد که بستگی به میزان آلودگی و کثیفی نما دارد. با درک این مطلب می توان نتیجه گرفت که برای دیوارهایی که در آن ها ابعاد بزرگی از شیشه وجود دارند و نما در قسمت های باریک میان این شیشه ها باید انجام شود، اجرای نمای خشک بسیار پرهزینه خواهد بود. 10. اگر بخشی از نما تخریب شود، قابلیت جدا کردن سرامیک و جایگزینی وجود دارد.

به این منظور، برای کسب اطلاعات کاملتر در مورد مجموعه خلاق آکاد بنا، اجرای نمای چوبی و یا دیگر انواع نمای ساختمان و اطلاع از هزینهها میتوانید به سایت آکاد بنا مراجعه نموده و یا از طریق شمارههای تماس با کارشناسان متخصص آکاد بنا، در ارتباط باشید. اگر ساختمان همسایه دارد ارتباط نمای همسایه چگونه است و اگر در فضا قطع میشود این ارتباط چگونه است. 3. برای نماکاری ساختمان با سرامیک باید نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود بررسی شوند. 2. لایه محافظ روی دیوار و قسمت های زیر کار باید به دقت بررسی شوند. فواصل و اندازهها و نوع اتصالات زیر به گونهای طراحی میشود که در برابر عوامل مخرب از جمله باد مقاوم باشد. 5. همه اتصالات نما باید از مقاومت کافی در برابر رطوبت، گرما، سرما و نفوذ گازها برخوردار باشند. بعد از این مرحله آن را از یک قالب عبور می دهید و آن را تحت یک سری دستگاه ها و فشارهای مختلف، به شکلی که می خواهید در می آورید و آن را خم می کنید. بتن اکسپوز درجا به بتنی گفته میشود که با استفاده از قالب مخصوص و بهصورت درجا روی سطح پروژه انجام میشود. همچنین پیش از اجرای نمای سیمانی بر روی بلوک سفالی بهتر است که ابتدا سطح دیوار را با پلاستر سیمان سیاه به ضخامت 5 سانتیمتر پوشش دهیم تا از ترک خوردگی سیمان سفید در اثر انقباض و انبساط و به دلیل عدم تناسب ضریب حرارتی سفال و سیمان جلوگیری شود. Th is article was wri tten by behsaznama C ontent Gener at or D​em᠎ov ersion᠎.

7 نکات بسیار مفید برای بهبود اجرای نما

یک لایه اتصال با ضخامت ۱ تا ۲ میلی متر بر روی ملات بستر تا زمانی که هنوز کارا است، اعمال شود. این روش برای سنگهایی باضخامت کم که امکان شیارزنی یا سوراخ نمودن ضخامت وجود نداشته مناسب است. 3. سرعت اجرای نمای سرامیکی در روش خشک بالاست. نمای سرامیک ساختمان یا سرامیک خشک چیست؟ 8. از مزایای طراحی نما ساختمان با سرامیک، مقاومت در برابر رطوبت است. 3. ممکن است بازتاب نور، ظاهر بدی در نمای ساختمان ایجاد کند که این از معایب نمای سرامیکی ساختمان است. 7. متراژ سطوح نماکاری و ارتفاع ساختمان باعث تفاوت قیمت نمای ساختمان می شود. 1. در نماکاری ساختمان با سرامیک، پروفیل پنجره ها، درزها و نقاط اتصال اجزای نمای ساختمان باید با دقت زیادی آب بندی شوند. 1. نماکاری ساختمان با سرامیک، عایق صوت نیست. 10. برند سرامیک خریداری شده و کیفیت سرامیک مصرفی، از عوامل مهم در قیمت نمای ساختمان است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نما سرامیک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید