نمای خشک و متفاوت محصولات

ولی در نمای خارجی ساختمان همه سنگی را نمیتوان انتخاب کرد و باید با توجه به طرح مورد نظر شما و بررسی شرایط اجرا سنگ مناسب را از بین تنوع بالای سنگ های نما برگزید. تا حدود چند سال گذشته بخش میکروسمنت ناشناخته بود و کسی در واقع از این متریال شناخت کافی را نداشت ولی به لطف تبلیغات گسترده ای که انجام شد، این امر در کشور به راحتی جا افتاد و همه این متریال را می شناسند دیگر، ما محصولات مختلفی را در خدمت شما قرار میدهیم اما میکروسمنت در نوع خودش بی نظیر است. بتن اکسپوز دارای مزیت های زیادی می باشد و اتفاقا همین مزایا هستند که سبب پراستفاده بودن این متریال ساختمانی شده اند. پیشرفت های علم و فناوری سبب شده اند تا دیگر معماری شکل سنتی خود را نداشته باشد. استفاده از رنگ های عایق برای نمای ساختمان ها سبب می شود تا از هدر رفتن انرژی در تابستان در زمستان جلوگیری شده و در هزینه نیز صرفه جویی بشود. کیفیت تایل، ابعاد، طرح و رنگ عوامل تعیین کننده قیمت تایلهای بتن اکسپوز هستند. چه تفاوتی در روش های اجرای بتن های اکسپوز وجود دارد؟ اینکه از کدام روش استفاده کنیم بستگی دارد به اینکه پروژه اجرایی ما به چه اندازه بزرگ و عظیم باشد.

تاریخچه نمای خشک

در بسیاری از ساختمان های نوساز نیز مشاهده میشود بعد از پایان پروژه عمرانی ،نما چهره ی زشت و ناپسندی به خود میگیرد . جهت مشاهده جزئیات بیشتر بر روی طراحی بنر و شیت کلیک کنید . قبل از نصب سرامیک بر روی سطوح قائم، درزها با استفاده از ملات مخصوص فاصله گذاری بین سرامیکها پر شود. برای آن که بتوان بهترین نصب را با کمترین هزینه انجام داد مشاوره با تیمهای فنی نصب و اجرا در مراحل قبل از اجرای بتن اکسپوز بسیار مثمر ثمر است. بتن اکسپوز را می شود برای نمای بیرونی یا سقف ساختمان به کار برد. دقیقا به این دلیل که تایل های تن اکسپوز در نمای بیرونی و یا حتی درونی در معرض دیدن هستند به آنها بتن اکسپوز می گویند. این نماها ساختاری نیستند و با طراحی، تنها قادر به تحمل وزن خود هستند، در حالی که بار باد و گرانش را به سازه ساختمان منتقل می کنند. ᠎This artic​le was done wi th behsaznama C​on te nt ​Ge ne rator  DE MO​!

اتصالات نمای خشک

مسئولیت عرضه باید ها و نباید های طرح ریزی بر دوش مهندس معمار و مسئولیت مشخص کردن استحکام طرح ریزی سازه بر دوش مهندس عمران می باشد. جنس و نوع پروفیل معمولاً بر اساس جنس نما و نوع طراحی انجام میشود؛ به عنوان مثال پروفیل نبشی معمولاً برای نمای سیمانی یا سنگی کاربرد دارند و استفاده از آنها در نمای چوبی صحیح نیست. سنگ های نما از جنس های مختلفی از معادن کل کشور استخراج شده و به چرخه ی فرآوری و ساختمان سازی می رسند. چرا که از تایل بتن اکسپوز برای ساخت کف و پله های ساختمان هم استفاده می شود. در زبان انگلیسی هرآنچه که در معرض دید همگان جای دارد را اکسپوز می نامند. در ساختمانسازی به سویه ی بیرونی یک ساختمان نما گفته میشود.به طور کلی نمای ساختمان از دو عنصر اصلی تشکیل شده که شامل ارکان و اجزا می باشد ارکان نما، ریتم های عمودی و افقی و سطح آسمانه (سقف) یک بنا محسوب می شود.و تمامی جزییاتی که در دید ۱۴۰ درجه عمودی و ۱۶۰ درجه افقی دید انسان میشود و همچنین طراحی درب و پنجره اجزا یک نمای خانه محسوب می شود.

همچنین می توانید برای جلوگیری از شوره زدن آجر نما یا ضد آب کردن آن، از آجر نانو استفاده نمایید تا علاوه بر سرعت گرفتن عملیات نصب آجر نما، طول عمر ساختمان شما نیز بالا رود. و همچنین از این فناوری می توان در فریم های انواع در و پنجره های آلومینیومی استفاده کرد . یکی از مهمترین مصالحی که در نمای خشک امروزه به کار می رود و طرفداران بسیاری دارد کرتین وال می باشد، چرا که زیبایی و استحکام این مصالح بسیار عالی می باشد. سپس پروفیل درون دستگاه پانچ قرار خواهد گرفت و با دستور اپراتور به وسیله فشار مکانیکی، پروفیل آلومینیوم به لقمه های درون پانچ و محکم می شود و این امر پس از خشک شدن نهایی چسب دایکاست تقویت خواهد شد. در اغلب موارد، ابزارآلات واسباب مورد احتیاج جهت اعمال این سبک بتن شبیه هم هستند. اعمال و انجام بتنهای اکسپوز پیش ساخته روند آسانی است. باتوجه به اینکه در روزگار کنونی شاهد کمرنگ شدن مصادیق معماری سنتی هستیم می توانیم ادعا کنیم که تایل های بتن اکسپوز که یکی از عناصر معماری مدرن به شمار می روند پای ثابت اکثر ساختمانهایی است که قرار هستند که قرار است به شیوه مدرن ساخته شوند.

اجرای نمای فریم لس آهنی

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت اجرای نما.

دیدگاهتان را بنویسید