نمای خشک و چاک نوریس Effect

نکته: شما همراهان گرامی می توانید انواع محلول شستشوی آجر نما را در بسته بندی های ۱۰ لیتر، ۲۰ لیتر و… تیم مهندسین بناباما با سال ها تجربه و تخصص آماده طراحی نما سنگی ساختمان شما می باشد. یکی از پرکاربرد ترین روش های نصب سنگ در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان در نصب سنگ از روش ها و سنگ های متفاوتی استفاده می شود. با پیدایش سیستم نمای خشک، استقبال بسیار زیادی از این نوع سیستم اجرای نما به عمل آمد چراکه در این سیستم امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع بالا در طرح و جنس و رنگ فراهم شد و اجرای این روش بسیار سهل تر از روش های سنتی اجرای نما بود. لذا گروه خدمات ساختمانی نگین تجارت فردوس با پرورش سنگ کار و کاشی کار به صورت کاملا علمی و تخصصی توانسته است. نمای این ویلای با فایبر سمنت برد به صورت مدرن اجرا گردیده است .

تولید کننده نمای خشک

C​onte nt w as created by behsaznama C on​tent Gener at or D᠎em ov ersion !

محدودیت ها، موانع و همچنین خطرات مربوط به اجرا از طریق ملات موجب شده تا مهندسین از تکنیک خشک برای اجرای نماهای سنگی استفاده کنند. امروزه عرصه ساختوساز در شهرها به بازاری برای خودنمایی هرچه بیشتر ذوق و سلیقه طراحان و جذب افراد خاص تبدیل و شهر و سیمای آن به دست فراموشی سپرده شده است؛ درحالیکه نما رابط درون و بیرون و محیط مصنوع و طبیعی است و سیمای شهر در عین کثرت ساختمانها باید از وحدت برخوردار باشد. این متریال در برابر رطوبت از خود مقاومت نشان می دهد و از دیگر ویژگی های آن می توان به عدم جذب گرد و غبار و تغییر رنگ ، اجرای نسبتا سریع ، مقاومت بالا و عایق حرارتی اشاره کرد . در این روش از هیچ ملات و ماده چسبنده ای برای نصب سنگ بر دیوار نما استفاده نمی شود. با سیستم های مختلف سازه ای مانند اسکلت فلزی و بتنی سازگاری کاملی دارد. در سال 1892 شخصی به نام هنسک که ملیت فرانسوی داشت، برای اولین بار ساختمانی با سازه اسکلتی و از پی تا سقف بتنی را ساخت.

غالباً در شبكه زيرسازي نصب ورق هاي كامپوزيت از پروفيل هاي (40×20) آهني و در مدول بندي هاي با ابعاد كوچكتر ازپروفيل هاي (40×20) آهني استفاده ميگردد و در صورت بالا بودن وزن طراحي انجام شده ، ابعاد پروفيل كمربندي سازه كه نقش پيوند دهنده و انتقال دهنده نيروي وزن نمايد به سازه اصلي ساختمان را دارا مي باشند ،بزرگتر طراحي مي گردد. گروه نصاب سنگ آنتیک و اجر نما با بهره گیری از شیوه های نوین در نصب سنگ انتیک امورات محوله را با تضمین و تجربه کافی در اختیار قرار می دهد. از آنجایی که سنگ از جمله مقاوم ترین و با دوام ترین متریال های موجود در بازار است، استفاده از آن دوام و ماندگاری نما را تضمین می کند. برای انجام کار در ارتفاع با طناب باید ایمنی را به صورتی که در اموزشگاه های ایراتا تعلیم داده اند رعایت کنیم. نمای خشک به عنوان سیستم های به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برج های بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت های چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است این مدل میتواند در بازسازی آپارتمان ها بسیار موثر عمل کنید.

نمای خشک در معماری

تنها محدودیتی که در گذشته برای کاربردِ وسیعِ شیشه وجود داشت شکنندگیِ آن بود؛ ویژگی ای که شیشه را نه فقط میرا که خطرناک هم می ساخت. اما مسئله مهم در کلیه نما های سنگی و غیر سنگی کیفیت در اجرا است و نه طراحی شرکت طراح و مجری نما آن. تیمی مدعی را در این حوزه تشکیل دهد تا کیفیت کار به صورت محسوسی افزایش یابد. زیرا در شرکت نگین تجارت فردوس کیفیت بالای کار حرف اول را می زند. اشاره کرد. هم چنین لازم نیست نگران زنگ زدگی آهن باشید زیرا امروزه پوشش های مقاوم از آلیاژ های گوناگون به سادگی این مشکل را حل کرده است. محبوبیت بیش از حد متریال سنگ موجب شده تا انواع مختلفی از آن روی کار بیایند. ۱- دیوار سایه انداز بسیار طویل و بلند می باشد ارتفاع این دیوارها که گاهی تا ۱۰ متر می رسد در طول روز از تابش آفتاب بر روی آبهای منجمد شده در حوضچه ها جلوگیری می کند . به وسیله پیچ رولپلاک نما و تمیزی بی نظیر نما به وسیله شست شو با مواد و دستگاه مخصوص خواهید دید که هزینه نماشویی که پرداخت کرده اید بسیار موثر بوده است.  Th is  post was do᠎ne by behsaznama Conte nt​ Gen᠎erat᠎or ᠎DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید