نمای خشک چه کاری می‌تواند انجام دهد تا شما را به تغییر تبدیل کند؟

البته ناگفته نماند که قیمت شستشو نما بستگی به جنس نمای ساختمان شما و همچنین وابسته به روش شستشو و آلودگی های موجود در سطح نمای ساختمان می باشد. نرخ سرامیک به عوامل متعددی بستگی دارد؛ اما تولید کنندگان سعی می کنند تا با کیفیت ترین سرامیک را با قیمتی ارزان و مناسب در بازار توزیع کنند. بیشتر دیوارههای قدیمی تر از سنگ و تخته سنگهایی ساخته میشد که از پاک سازی مزارع در طول آمادهسازی برای کشاورزی جمعآوری میشد اما بسیاری از معدن استخراج سنگ نزدیک محل فراهم میآمد. امروزه با پیشرفت صنعت ساختمان، آجرها کمتر در اسکلت سازهها به کار میروند، اما همچنان در نمای ساختمان و بدنه به کار میروند. امروزه بیش از ۱۰۰ نوع آجر نما در طیف رنگی متنوع در بازار وجود دارد که از آن ها نه تنها در طراحی نمای ساختمان، بلکه در دکوراسیون داخلی نیز استفاده می شود. در واقع می توان گفت نمای خارجی هویت و شناسنامه یک ساختمان است و نقش بسیار زیادی در زیبا و چشمگیر به نظر رسیدن آن دارد. تردید مبنا و جهتگیری خاص خود را داشته است، و تنها آن دم که این به درستی درک گردد، امکان رسیدن به ارزیابی منصفانهای از پیامدهای آن، و از جمله کوششهای پسامدرن اخیر، فراهم میآید.  This article w᠎as written  by behsaznama  Content  Gen er᠎ator​ Dem ov er​si on.

ساخت پنجره های ترمال بریک

بیشترین مشکل زمانی است که ورودی وسایل نقلیه به حیاط پارکینگ با ورودی خود ساختمان یکی شود. نما خشک در لغت به معنای صورت ظاهری هر چیزی، آنچه که در معرض دید و برابرچشم است، آنچه از بیرون به ساختمان دیده می شود، منظره خارجی بنا و عمارت، قسمت خارجی ساختمان و نماسازی، فن روسازی ساختمان وساختن نمای آن میباشد . مخصوصا در ساختمانهایی که دیوار آن تکمیل و ساخته شدهاند استفاده از آجر به عنوان عایق صوتی کاربرد بسیار دارد. آجر سوراخدار یا آجر ماشینی وزن پایینی دارد و مقاومت دیوار را به بالاترین حد ممکن میرساند. نمونه ای از این آجر به شکل لعابی تولید می شود و از این رو از مقاومت بالاتری در برابر نور خورشید برخوردار می باشد. شرکت تولیدی صنعتی نماسازان آلان به عنوان یکی از تولید کنندگان معتبر درب و پنجره آلومینیوم و upvc طراح و مجری نمای مدرن ساختمان با دو خط تولید در شهر های تهران و مشهد از سال 85 مشغول به فعالیت می باشد. اجرای نمای کامپوزیت در مشهد: گروه مهندسی GT GROUP از سال 1382 در زمینه نمای کامپوزیت شروع به فعالیت نموده است. کامپوزیت ها، آجرهای زرد رنگ و بسیاری از مصالح دیگر نیز چون نمای رومی متناسب با اقلیم ما نیست بنابراین طی چند سال فرسوده و زیبایی خود را از دست می دهند.

امروزه نیز استفاده از نمای سرامیک خشک بسیار متداول بوده و روش های مختلفی برای نصب این نما وجود دارد. انتخاب یک نما بسیار اهمیت دارد. طرح و شکل ظاهری سرامیک نما بسیار متنوع است و مشتریان می توانند سرامیک نما را با توجه به سلیقه خود و محیط مورد نظر انتخاب کنند. مصالح ساختمانی باید به گونه ای انتخاب شوند که بعد از مدتی زیبایی ظاهری خود را از دست ندهد و قابلیت شست و شوی نما در آینده وجود داشته باشد. تبریز از لحاظ زمین شناسی شهر زلزله خیزی است وقتی سنگ را در نما به کار می بریم باعث سنگینی ساختمان می شود که برای مناطق زلزله خیز بسیار ناایمن است و در آینده با وقوع زلزله، این نماها مثل کاغذ دیواری به راحتی کنده و مثل شیشه ی منفجر شده به اطراف پخش می شوند و این خطر بالقوه بزرگی است. بد نیست بدانید این محصول نوعی آجر پلاک است که در طراحی نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. نیروهای لرزه ای و باد بر روی یک نمای شیشه ای در نقاط لنگرگاه، جایی که قاب نمای شیشه ای به ساختمان متصل می شود، منتقل می شود و سپس توسط ستون ها، به ساختار پشتیبانی منتقل می گردد و به نوعی نیروها خنثی می شوند.

آجرنما کرکره ای از قابلیت حفظ دما و مقاومت در هر شرایطی برخوردار می باشند و در رنگ های تیره و قهوه ای مایل به قرمز به بازار عرضه می شود. همچنين مقاومت شيميايي بالا، از ديگر مزاياي اين نماست. یکی از عواملی که نیاز به وجود سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرد، سخت بودن اجرا و مشکلات متعدد دیگری بود که در اجرای نمای سیستم سنتی مانند نمای ملاتی وجود داشت. همان گونه که از نام این محصول پیداست، از آن در طراحی نمای ساختمان استفاده می شود. چیزی که باعث می شود خیلی ها برای اجرای نمای ساختمان ها به آجر روی بیاورند، این است که آجر هیچ احتیاجی به نگهداری ندارد. استفاده از این نمونه آجر نما باعث افزایش دوام و استحکام نمای ساختمان می شود و از ایجاد شوره بر روی آجر جلوگیری به عمل می آورد. استفاده از این محصول می تواند عملکردی شبیه به عایق داشته و از اتلاف انرژی در ساختمان جلوگیری به عمل آورد.

اجرای نما: آیا واقعاً به آن نیاز دارید؟ این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید!

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرتین وال لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید