نمای خشک کورتکس ضروری است برای موفقیت شما. Read این برای یافتن} چرا

خدمات ساختمان. خدمات سنگ کار ی ساختمان نمای رومی آجر نما. هم چنین الیاف طبیعی و الیاف پلیمری که در ترکیبات بتن اکسپوز به کار میرود، هم بر کیفیت آن تأثیرگذار میگذارد و آن را از بتن های معمولی متمایز می کند. بتن اکسپوز، یک نوع نمای بتنی است که به صورت پانلهای از پیش ساخته شده در ساختمان ها به کار میرود و علاوه بر محافظت از مصالح به کار رفته در نمای ساختمان، آن را زیباتر و مقاوم تر میکند. بتن اکسپوز یک عایق حرارتی و رطوبتی بسیار عالی است و در برابر تغییرات جوی و رطوبت بسیار مقاوم است. با اجرای پوشش نانو بی رنگ روی قطعات بتن به خصوص بتن اکسپوز قبل از نصب این قطعات روی نما، هزینه های اجرای پوشش نانو و اجرای داربست جهت انجام این فرایند کاهش می یابد و مقرون به مصرفه تر است. اجرای این روش به این صورت است که در قسمت مشخصی از سنگ نما، با عمق کنترل شده و متناسب با ضخامت و نوع سنگ، سوراخی که اصطلاحا به آن پافیلی می­گویند، ایجاد می­شود؛ سپس با استفاده از انکرهای آلیاژی که به کلیپس­ها وصل می­شوند، سنگ نما را به زیرساز آن متصل می­کنند. این بتن نما به نسبت دیگر انواع نما، کم هزینه تر است، همچنین میتوانید، بتن اکسپوز خود را با نانو سیمان مقاوم تر و با کیفیت تر بسازید.

اجرای نما خشک در مشهد

در این مکانها، بتن اکسپوز پس از مدتی آن و رنگ و جلوه اولیه خود را از دست میدهد. استفاده در مسیرهای تردد (پیاده روها، راهروها و …): حفظ و نگهداری از بتن اکسپوز در مسیرهای تردد، به خصوص پیاده روها و مسیرهای ماشین رو، به علت تردد زیاد، از اهمیت بالایی برخوردار است. نماهای سنگی تقریبا با هر گونه شرایط آب و هوایی سازگاری دارند و می توان آن ها را در مناطق مختلف ایران پیاده سازی کرد. در واقع یک طراحی مینیمال محسوب می شود. برای بالابردن مقاومت در برابر حرارت و نفوذ آب ترکیب های خاصی به بتن اضافه میشود. محلول نانو به صورت اسپری با دستگاه سمپاش روی سطح بتن اسپری می شود و پس از ۲۴ ساعت سطح بتن کاملا آبگریز میشود. به طور کلی به کارگیری این متریال در طراحی نما امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده و خصوصا در کشورهای خارجی که نماهای مدرن را ترجیح می دهند، طرفداران خودش را دارد. در مقابل تمام مصالح ساختمانی وزن پایین تری دارد. از معروفترین انواع نمای کلاسیک نمای رومی ساختمان است که در طی چندین سال اخیر به دلیل وزن بالا، اجرای آن ممنوع شده است.

اجرای بتن اکسپوز

چینش و درزبندی صحیح و منظم قطعات در کنار یکدیگر و تراز آن ها، مهار با استفاده از پیچ و مهره ها، استفاده از روان کننده ها و مکمل های متراکم کننده، استفاده از قطعات فاقد ترک و خش و تخلیه هوای اطراف آن از جمله کارهایی است که باید در هنگام نصب این قطعات به درستی و مهندسی انجام بگیرند. نصب نمای بتنی یک انتخاب مقرون به صرفه است. محوطه سازی: برای ساختن کفپوشهای قابل نصب در مسیرهای موجود در باغ ها یا پوشش حصار باغ و هم چنین برای تکمیل سازه هایی که به منظور زیبایی در پارک ها تعبیه میکنند، استفاده از این محصول کاملاً مقرون به صرفه و مناسب است. هم چنین در شرایط آب و هوایی مختلف می تواند مقاومت خود را حفظ کند و نصب و اجرای آن نسبتاً ساده و سریع است. این روش جزئیات و ظرایفی دارد که متخصصان و تکنسین های ما در هنزا در این رابطه می توانند شما را راهنمایی کنند. A rticle was created with behsaznama C​ontent Gen erator  D​emoversion .

به خصوص اینکه می تواند سطحی صاف و صیقلی و یکپارچه در اختیار ما قرار دهد که چشمان بینندگان را به خود خیره کند. سپس ریل های عمودی آلومینیومی توسط نبشی و اتصالات استاندارد متصل می شود که با لاستیک های نواری به طور کامل جداسازی می شوند. در و پنجره های آلومینیومی از طریق فرآیندهای پیشرفته ای تولید می شوند. قیمت سرامیک پرسلانی ازمتری ۵۰۰،۰۰۰ ریال تا متری ۸،۰۰۰،۰۰۰ ریال است قیمت اجرای سرامیک خشک با تمامی لوازم از صفر تا صد از متری۳،۸۰۰،۰۰۰ تا ۵،۵۰۰،۰۰۰ ریال است که منطبق با طرح دقیقا بررسی می شود. سطح روی بتن اکسپوز میتواند صاف و سیقلی یا بافت دار با پترنهای شن ریز، طرح چوب، طرح پارچه و غیر باشد. با توجه به اینکه فایبر سمنت برد در طرحهای متفاوت مانند طرح چوبی، آجری و… امروزه نماهای ساده و طبیعی در انواع سازه ها طرفداران بسیاری دارد. اما روش دیگری نیز برای این هدف در دسترس است که شیوه خشک است که خود دارای انواع و اقسامی می باشد و در این نوشته به چندی از آن ها اشاره می کنیم.

نمای خشک در معماری

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد این مطلب بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید