نمای خشک: کیفیت بالا در مقابل Quantity

آیا یک بنا میتواند فقط یک نما داشته باشد؟ دوستانی که ساختمان سازی به سبکهای نوین علاقه مند هستند قطعا این سبک را مورد پسندشون است می دانند که این بتن داخلی به عنوان یک المان دیگر در نظر گرفته میشود به این معنی که در لابی های ساختمان جدید جزء لاینفک لابی است و کاملا هر قسمتی از لابی قرار است که دکور شود حتما بتن داخلی را به عنوان زیبایی و گل کار در نظر خواهند گرفت. این بتن ها را همچنین می توان عایق نامید، چرا که بدون تخلخل و حفره هواست و آب را جذب نمی کند، به همین دلیل از آن در ساخت استخر و حوض های آب استفاده می شود. قبل از اختراع نمای خشک، سازه اصلی ساختمان با چسب سیمان یا ملات به متریال نما چسبانده می شد که استفاده از عایق را برای سازنده غیرممکن می کرد. علت اینکه بتن داخلی در صنعت دکوراسیون خوب درخشیده است همین سطح یک دست بودن آن است عرض شد که رنگ اصلی آن به صورت طوسی فیلی می باشد و رنگ کاملا خنثی است این هم به این دلیل است که طراحان اروپایی بتن اکسپوز داخلی با ست کردن اکسسوری های دیگر همچون مبل، بوفه، میز غذاخوری، متریال های دیگر در منزل می توانند بتن داخلی را اذیین بندی کنند اما در مورد متریال های دیگری در زمانی که تیم ما اقدام به تولید این متریال کرد بتن داخلی را با سبک سه بعدی هم در نظر گرفت تا دوستانی که به سه بعدی بودن بتن اکسپوز هم علاقه مند هستند این متد را در نظر داشته باشند. ᠎Da ta h as be en g​enerat᠎ed ​with GS A Co nten​t Generato​r DE MO.

طراحی و اجرای سقف شیشه ای اسکای لایت

نظر به اینکه انتقال صدا،از طریق ارتعاش صورت میپذیرد ، و لایه هوای موجود بین دیوار و سرامیک (با ضخامت 3 تا 5 سانتیمتر) فرسایش دهنده ارتعاش است نوعی عایق بندی صدا نیز خواهد بود. در ایجاد بنا، نازککاری به جهت ساخت عایق حرارتی، بالا بردن استحکام در مقابل هوازدگی و بهتر شدن ظاهر بنا به کار برده می شود. پروفیلهای ساده به هیچوجه عایق حرارت یا صدا نیستند و از آنجا که رسانایی آلومینیوم بسیار بالاست، این نوع پروفیلها میتوانند به عنوان یکی از عوامل اصلی هدر رفتن انرژی در ساختمانها در نظر گرفته شوند. بتن اکسپوز ، استفاده بسیار زیادی در ایجاد نمای خارجی ، نازککاری دیوارها و پوشاندن کفها دارد. پروژه های عظیمی همچون ساخت پل یا مجتمع های بزرگ، ترجیح می دهند به جای تهیه بتن های از پیش ساخته شده، در محل پروژه به تهیه ملات و بتن ریزی که کاهش قابل توجهی در هزینه ها را در پی دارد، بپردازند. استخدام متخصصان برای نصب پنل فایبر سمنت برد اغلب نادیده گرفته می شود، اما بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند ساخت و ساز است. Artic le has ​be en created  with the ᠎he lp of G᠎SA Con​tent G enerat᠎or Dem᠎over si on!

برای ساخت و ساز و طراحی نمای ساختمان باید با دفاتر و مراکز معماری مشورت نمود. خرید بتن اکسپوز داخلی کار سختی نیست کافی است که تلفن را برداشته و در گام نخست با تیم ما ارتباط داشته باشید و سپس دوستان ما در این بخش شما را راهنمایی خواهند نمود. قیمت بتن اکسپوز در سال های اخیر هم دست خوش موضوعی هم چون هزینه حمل هم قرار گرفته است و هر چند وقت یک بار هم هزینه های حمل افزایش پیدا میکند تا مواد اولیه از کارخانه به کارگاه ما برسد تا ما تولید آن را اغاز کنیم این هزینه حمل هم تاثیر گذار است و این امید است که ثبات قیمت در کشور وجود دارد تا ما هم با افتخار بتوانیم بدون هیچ گونه دغدغه ای بتن اکسپوز داخلی بسیار زیبا خدمت تمامی هم وطنان مان تولید و در اختیار انها قرار دهیم اما در مورد قیمت بتن اکسپوز داخلی هر زمان که فرمایش داشتید می توانید با تیم شبانه روزی ما ارتباط بگیرید تا اخرین قیمت به همراه ژورنال از عکس های خود بتن اکسپوز و نیز کارهای انجام شده را در اختیار شما سروران گرامی قرار دهیم تیم ما به صورت هفت روز هفته و شبانه روزی حتما به شما خدمت خواهند نمود و نکته انتهای این است که پروژه بتن اکسپوز متشکل از خود بتن اکسپوز، چسب بتن اکسپوز داخلی، پودر بندکشی که به همان رنگ طوسی فیلی هم رنگ خود بتن داخلی است و در انتها هم صلیب و نصاب حرفه ای است که همه در کنار هم تشکیل دهنده یک دیوار عالی از بتن اکسپوز داخلی است.

اجرای نمای کرتین وال فیس کپ

مصالحی که در نمای ساختمان استفاده می شوند نه تنها در محافظت از ساختمان نقش مهمی دارند، در ظاهر و زیبایی ساختمان نیز تاثیر بسیاری میگذارند. در این روش مقداری نم دوغاب از نمای تایل بیرون میزند و باعث دو رنگی در نمای تایل بتن اکسپوز می شود. ارسال کردن بتن اکسپوز، چسب به صورت گالنی، پودر بند کشی به صورت بسته بندی شده، صلیب جهت نگهداری بتن اکسپوز داخلی و هم چنین هدایت کردن ماشین به سمت پروژه شما همه این موارد خرید بتن اکسپوز است که از صفر تا صد با ما خواهد بود. معمولا اجرای بتن اکسپوز در نمای داخلی به صورت چسب است و اگر هم شخصی نیاز به اجرا کردن با مصالح هم داشته باشد ما مشکلی نداریم همچین ما ویژگی همچون بتن داخلی در جا هم داریم به این معنی که در همان قسمتی که پروژه وجود دارد دستگاه های ما همراه با تیم تکنسین نصاب ما وارد می شود درجا تولید بتن داخلی را داریم و تزریق روی دیوار تا اجرا کردن کامل شود و در نهایت می توانیم با اکسسوری های طلایی و یا نقره ای پوشش کامل این بتن اکسپوز را نهایی کنیم.

سیستم نصب نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت اجرای نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید