نمای خشک Abuse – چگونه نباید انجام داد

همانگونه که از عنوان نمای خشک بر می آید، تفاوت اصلی این نما با نمای ملاتی، در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. یکی دیگر از سبکهای رایج در طراحی نما ویلا، سبک روستایی یا روستیک است. نمای ساختمان ، یکی از با اهمیت ترین بخش های آن را تشکیل می دهد و ظاهر آن را می سازد. در طراحی ساختمان، نما مهمترین بخش به شمار میرود زیرا با توجه به اینکه نمای ساختمان در مقابل عوامل جوی قرار دارد در انتخاب مصالح برای نماسازی باید دقت شود تا نمای ساخته شده اولا در مقابل عوامل جوی مقاوم بوده و در ثانی زیبایی لازم را داشته باشد و همچنین با نمای ساختمانهای مجاور هماهنگی داشته باشد. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب باحال مگ توسط سایت های دیگر بدون کسب اجازه قبلی ممنوع می باشد. معمولا خانه ها هر کدام نما های خاص خودشان را دارند، بنابراین تصمیم گیری در مورد سبکی که بیشترین هم خوانی را با سلیقه شخصی شما داشته باشد، به محدود کردن گزینه های تان از همان ابتدا کمک می کند. سنگ ها از زمانی که اولین پناهگاه ها به دست انسان ساخته شدند تا امروز که پیشرفته ترین ساختمان ها اجرا می شوند، کاربرد داشته اند. Po st has be​en created with t he help  of behsaznama​ C᠎onte nt G​en​er᠎at or DEMO.

نمای خشک سرامیک چیست

چون سبک مدرن، سبکی ساده گراست، مصالحی که برای آن کاربرد دارند نیز عموما ساده هستند و سیمان می تواند از این بابت، یک انتخاب خوب باشد. برای نمای ساختمان میتوان از مصالح مختلفی مانند آجر نما، انواع سیمانکاری، انواع سنگ، انواع دانههای سنگی رنگی با چسبهای مخصوص یا انواع ورقهای فلزی آلمینیوم و … ابعاد آجر تراکوتا دارای ابعاد طول تا 1 متر (100 سانتیمتر) دارد و وزن آن بسته به سایزهای تولید شده متغیر است؛ خوب است بدانید محدودیتی در تولید ابعاد مختلف آجر نما خشک وجود ندارد. از جمله خصوصیات سرامیک می توان به عایق رطوبتی بودن، تنوع زیاد در طرح و رنگ و مقاومت خوب در برابر یخ زدگی و آتش اشاره کرد. برخلاف متریال، در انتخاب رنگ می توانید تنوع به خرج دهید و لزوما هماهنگی با ساختمان های مجاور نیاز نیست. در اغلب مواقع ممکن است که نیاز باشد رنگ آمیزی را در دولایه انجام دهید چرا که فیلم رنگ مقاوم تری را ایجاد می کند. زیرا تمامی مراحل شروع و پایان پروژه از مطالعات، طراحی و اجرا توسط تیم ها و دپارتمان های تخصصی زانا انجام می شود. برای استفاده از دستگاه های اسپری نیاز به رساندن ویسکوزیته ی رنگ به یک مقدار مطلوب و استاندارد است تا دستگاه اسپری عملیات پاشش را با بهترین کیفیت انجام دهند.

نمای خشک با آجر

برخی از سبک های معماری به متریال خاصی نیاز دارند، به طور مثال نمایی به سبک همپتون به تخته های شیب دار نیاز دارند. اگر دوست دارید آخر هفته ها را صرف هرس، آبیاری و کمپوست کردن کنید، می توانید باغچه تان را با گیاهانی پر کنید که به مراقبت بیشتری نیاز دارند. چیزهایی که باید به به آن ها دقت شود شامل نوع ساختمان، مواد مورد استفاده در نما و الزاماتی چون عایق بندی. این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند، چرا که هوای موجود در حفره های خالی از نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری می کند و نقش عایق را در ضخامت سرامیک خشک پرسلانی بازی می کند. سرامیک خشک پرسلانی چیست؟ نوع اول سرامیک مجوف پرسلانی و نوع دوم سرامیک تو پر پرسلانی است که به آن سرامیک فول بادی نیز گفته میشود.

در ساختمانسازی به سوی بیرونی یک ساختمان “نما” گفته میشود. در بیشتر موارد، آرایش رنگ بیرونی باید شامل سه رنگ باشد: یک رنگ زمینه غالب ، یک رنگ شاخص و برجسته و یک رنگ تزئینی برای قاب پنجره، در ها و ناودان. یادتان باشد که انتخاب متریال شما با مسیر ورودی ، حصار و محوطه سازی هماهنگ باشد زیرا همه این عناصر باید در کنار هم قرار بگیرند تا تصویری هماهنگ از نمای بیرونی خانه به وجود بیاورند. علاوه بر زیبایی و چشمگیر بودن یک نما، مقاومت و کیفیت آن در کنار هماهنگی با سایر نماهای پیرامون اهمیت ویژهای دارد. به دلیل نمایان بودن بست های نگهدارنده و تاثیر عوامل محیطی مخصوصا رطوبت بر این اجزاع بهتر است از رنگ های ضد زنگ استفاده کنیم تا تاثیری روی آنها نداشته باشد. شیشه می تواند از صلب بودن یک ساختمان بکاهد. بایرامیکس، متریالی است که برای اولین بار توسط یک گروه در کشور ترکیه تولید شد و سپس به دنیا عرضه گشت. با این حال، اگر مشکل اشراف وجود نداشته باشد، می توان از شیشه در سطح بزرگی از نما استفاده نمود.

مشاوره و تهیه انواع بتن اکسپوز

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کلیک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید