نمای خشک Blueprint – شستشو و تکرار

در ساختمانسازی به سویه ی بیرونی یک ساختمان نما گفته میشود.به طور کلی نمای ساختمان از دو عنصر اصلی تشکیل شده که شامل ارکان و اجزا می باشد ارکان نما، ریتم های عمودی و افقی و سطح آسمانه (سقف) یک بنا محسوب می شود.و تمامی جزییاتی که در دید ۱۴۰ درجه عمودی و ۱۶۰ درجه افقی دید انسان میشود و همچنین طراحی درب و پنجره اجزا یک نمای خانه محسوب می شود. این به هزینه های بالای اجرای نیاز دارد. در گذشته ، نمای آجری سیستم های لنگرگاهی با مشکلاتی از جمله اضافه وزن ، اتصال ناقص به دیوارهای اصلی ساختمان و عدم مقاومت در برابر بحران های طبیعی مانند سیل و زلزله روبرو بوده است ، اما با روش های نصب که امروزه استفاده می شود ، نقص این تقلید وجود داشته است به طور کامل حذف شده و کارایی نمای آجر افزایش یافته است. این روش نسبت به روش نمایان از زیبایی خاصی برخوردار است، در این سیستم ها، پیش از نصب، عملیاتی بر روی سطح رویه انجام می شود. برای اجرای سنگ کاری نما ابتدا باید اصول سنگ کاری نمای ساختمان در نظر گرفته شود.پس از طرح انتخابی توسط طراح باید به عوامل موثر بر اجرای سنگ کاری نما نیز توجه نمود. This h as been gen​er​ated by G SA Content Gen er at or DE MO​!

اجرای نمای خشک سنگ

سیستم اتصال سنگ ها در نمای خشک به چند دسته تقسیم بندی می شود که هر کدام از این سیستم ها با هزینه های متفاوتی همراه است و نیاز به بررسی کلیه نما برای مشخص شدن نحوه اتصال می باشد. در ادامه مقالات دانش فنی آلومینیوم همراه دیجی آلوم باشید. در عایق های حرارتی می بایست از فوم های غیر قابل نفوذ پلی استر، پلی استایرن ضد آتش و… عملیات حرارتی چوب تمام مواد مضر و رزین چوب را از بین می برد ، باکتری ها را از بین می برد و ماده ای تمیز و استریل فراهم می کند که می تواند علاوه بر نمای قسمتهای داخلی مانند پله ها ، سقف ها ، درها و پنجره ها از آن استفاده شود. در این روش در قسمت پشت سرامیک ها سوراخ هایی تعبیه شده ( توسط دستگاه مخصوص کیل و مته) که محل اتصال انکرهایی از جنس استیل 304 می باشد .سپس توسط پیچ کلیپس های آلومینیومی به انکرها ثابت می شود و کلیپس ها باعث قرارگیری سرامیک روی رانرهای آلومینیومی افقی می گردند و سرامیک به شکل هنگ نصب نهایی می گردد. در واقع، به طور افزون معماران این سیستم را به عنوان راه حل بهینه برای بیشتر پروژه های پر زحمت خود در نظر می گیرند.

۳- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند. دوام و عمر بالا، آب بندی عالی، عایق در شرایط جوی و مقاوم در برابر زلزله جزء مزیتهای بارز این نوع نما است. آهن کشی نمای ساختمان با عناوینی هم چون نبشی کشی و شاسی کشی نما در صنعت ساختمان سازی نیز معروف است. در این مرحله باید نقشه کار تهیه شود. اما برای محاسبه دقیق تر نیاز است که حتماً نقشه های اصلی ساختمان مورد بازرسی قرار بگیرد. شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا با برند تجاری آیرومارت، تامین کننده تمامی مقاطعی که در بالا ذکر شد، در سبدی بسیار متنوع از سایز، استاندارد، جنس، کیفیت و برند است.

درباره نمای خشک

برخی از نماها به حسب قدمت و سبک ،ارزش تاریخی دارند و در کشورهای گوناگون قوانین سختگیرانهای در مورد موضوع تغییر نما وجود دارد که برخی از این قوانین هر گونه دگرگونی در نماهای تاریخی و یا حتی در مجاورت آن را ممنوع میکند. در مجموعه اسپرلوس با توجه به تمامی این عوامل مناسب ترین قیمت برای اجرای نما ارائه می گردد. بر اساس سبکهای استفاده شده در نمای خشک، متریال متفاوتی می توان در آن به کار برد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، محبوبیت سیستم هوش مصنوعی Chat GPT سوالات بسیار زیادی درباره بقای موتورهای جستجو مانند گوگل اجرای نما ایجاد کرده است. در واقع استفاده از بتن اکسپوز با توجه به مزایایی که دارد، بسیار به صرفه و اقتصادی است. به همین دلیل اجرای یک نمای زیبا و کاربردی برای ساختمان بسیار مهم خواهد بود. نمای هر خانه یا ساختمان یکی از ویژگیهای مهم است و باید با دقت انتخاب شود. مهم ترین ایراد اجرای نمای سرامیک خشک عدم به کارگیری متریال با کیفیت و نیز عدم رعایت استانداردهای لازم از سوی شرکت اجرای نمای سرامیک خشک است. بنابراین باید حتما اتصالات پیچ، پرچ، جوشکاری و نوع مصالح مورد استفاده به دقت کنترل شود.

دیدگاهتان را بنویسید