نمای سرامیک خشک امیدها و اهداف

هر نوع هزینه ای که در نمای ساختمان می کنید، بهترین سرمایه گذاری ساختمان است زیرا داشتن نمایی زیبا و شیک بسیار بر افزایش قیمت ساختمان تاثیر دارد. سنگ تامبل با داشتن ظاهری طبیعی بیشتر برای دکوراسیون بخش هایی از فضای داخلی و یا خارجی ساختمان استفاده می شود. در اولین برخورد با هر ساختمانی ابتدا نمای آن به چشم میآید، زیبایی، رنگ، سبک، کیفیت، سلیقه و … ترکیب پنجرهها، ایوانها، درها و بهطور کلی بازشوها، همچنین بافت و جنس نما و کمپوزسیون آن در هر عصر متفاوت است و در عین حال در یک تداوم شهری تغییر میکند. فرق نمی کند که ساختمان شما چگونه مکانی باشد، بهتر است برای تمام ساختمان ها چه ویلایی، آپارتمان، اداری و برج های مختلف بهترین و مناسب ترین نما را انتخاب و اجرا کرد. از زمانی كه زیبایی ظاهری و آرامش، آسایش و ایمنی هر چه بیشتر محل زیست بشر و صد البته صرفه جویی در مصرف انرژی برای ساختمانها مد نظر قرار گرفت، ایجاد نماهای با مصالح و شیوه های اجرایی متفاوت و متنوع در دستور كار مالكان و سازندگان ساختمانها قرار گرفتهاست. Th᠎is article was done with t he he​lp  of behsaznama  C on​tent G enerator Dem oversi᠎on !

نمای خشک سرامیک

سرعت اجرا : احداث بناهای بزرگ زمان زیادی می طلبد هر چه بهره برداری از پروژه های ساختمانی زمان بیشتری به طول انجامد سبب افزایش هزینه ها و پایین آمدن ارزش پولی در بازه زمانی مشخص می شود بنابراین سرعت اجرای نما بسیار حائز اهمیت است . انعطاف پذیر بودن : متریال هایی که در نما کاربرد دارند باید خاصیت انعطاف پذیری داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی ایجاد اشکال هندسی متنوع که امروزه در ساخت بناهای مدرن مرسوم شده است باشد . نمای سنگی برای سبکهای مدرن و کلاسیک کاربرد دارد. محافظ چند منظوره بسیار قوی و جدید RX14 برای عایق کردن کلیه سطوح داخلی و خارجی ساختمان از جمله نماهای چوبی و برای حفظ زیبایی طبیعی بافت چوب به عنوان ضد آب کننده و آبگریز کننده چوب کاربرد دارد. کاربرد اصلی نماهای اسپایدر در ساختمانهای تجاری و اداری می باشد. سبک بودن مصالح : متریال های متعددی نظیر سنگ ، چوب ، شیشه و ورق کامپوزیت در ساخت نما کاربرد دارد که از میان آنها ورق های کامپوزیت بسیار سبک می باشد . تعمیر و تعویض : پس از طی مدت زمانی ممکن است به دلیل برخی از عوامل بخشی از نما دچار خرابی و فرسودگی شود ، این عامل سبب مخدوش نمودن کل نما می گردد در صورتی که اگر از مصالحی همچون چوب ترموود یا ورق کامپوزیت در اجرای نما استفاده شود در صورت خرابی یا از بین رفتن بخشی از آن براحتی می توان آن قسمت را تعویض یا ترمیم کرد در صورتی که اگر از متریالی همچون سنگ استفاده شود ممکن است دیگر سنگ مشابه با سنگ های قبلی نصب شده پیدا نشود و نتوان آن را آنچنان که باید مثل روز اول ترمیم نمود .

نمای خارجی ساختمان

جهت زیرسازی نماهای چوبی روی سطوح صافی که سفت کاری آن آجر، بلوک و یا مصالح مشابه باشد، می توان با اندود کردن توسط ملات ماسه و سیمان بصورت کاملا تراز و شاقول، به ضخامت حداقل 5 سانتی متر زیرسازی کاملاً مناسبی برای نصب چوب ایجاد کرد. در اعصار مختلف بازشوها به شکل مشابهی در سطح نما قرار میگیرند و تنوع در قرار گیری آنها تابع عوامل داخلی چون بزرگی ساختمان، عریض بودن آن و یا عوامل اقلیمی چون جهت قرارگیری و محل قرارگیری است. در این روش جهت نصب سنگ و یا سرامیک بر روی دیوار، ابتدا زیرسازی لازم در صورت نیاز بوسیله شاسی کشی اجرا می شود. رطوبت به تدریج موجب رشد قارچ و کپک در نمای ساختمان شده و باعث میشود ظاهر آن کثیف و آلوده به نظر برسد. این شرکت با بهره گیری از کادر مجرب و آموزش دیده علاوه بر طراحی مطابق با سلیقه و خواست شما و در نظر گرفتن تمامی جوانب زیبا سازی در سریع ترین زمان به اجرای آن در منزل و یا محل کار شما خواهند پرداخت . ​This a​rtic le was creat​ed with behsaznama Co nt​en t Genera​to​r  DEMO!

استخراج و فرآوری سنگهای ساختمانی در این روزها با استفاده از ماشینهای سنگین و پیشرفت تکنولوژی بسیار زیاد و البته راحتتر شده است. در یک ساختمان معرف هویت و شناسنامه آن پروژه است. افراد هنگام ورود به ساختمان با دیدن نمای بیرونی و درونی آن در مورد شیکی و زیبایی یک ساختمان نظر می دهند پس می توان چنین بیان کرد که نما معرف هنر و جلوه زیبای یک ساختمان است . پس از اتمام زیرسازی، قطعات ترمووود بوسیله پیچ روی سطح مورد نظر نصب می گردد. پس از اتمام زیرسازی فلزی، به دو روش می توان ترمووود را به کلیک کنید زیرسازی متصل نمود. طراح می تواند نما را به عالی ترین حد ترکیب معماری برساند و یا آنرا تا حد یک سطح بدون طراحی و فکر رها کند. جی اف ار سی (GFRC) مقاومت بسیار بالایی در مقابل تغییرات آب و هوایی دارد؛ تا جایی که در بسیاری از موارد برای سازههای دریایی از آن استفاده میشود. نمای سرامیک خشک پرسلانی در دو نوع سوراخ دار و تو پر تولید شده و در بازار مورد عرضه قرار می گیرد. با پیشرفت علم شیمی، مهندسان توانسته اند چسب هایی را تولید نمایند که می توان به کمک آنها، سنگ و یا سرامیک را بدون هیچگونه نگرانی به نما متصل نمود.

دیدگاهتان را بنویسید