نمای سرامیک خشک جایگزین برای همه

یکی دیگر از روش های نورپردازی نمای ساختمان در استفاده از ریسه های LED خطی است. 3- تعرفه طراحی نمای ساختمان :برای این که ساختمان یک نمای زیبا و مناسب با بودجه داشته باشد باید از همان ابتدا یک طراحی درست و حساب شده انجام شود. تعرفه طراحی نما ساختمان بسته به متریال و تعداد طبقات متفاوت است. به علت وجود ویلا ها در مکان هایی با شرایط اقلیمی متفاوت باید به طراحی نمای ساختمان در این گونه از مناطق دیدی ویژه داشت. نوع مصالح و سبک نمای ساختمان نشان دهنده کاربری و هویت ساختمان است.در پروسه طراحی نما و انتخاب سبک و متریال باید سازه و کاربری ساختمان در نظر گرفته شود. ساخت قطعات بتنی مسلح با طرح و اندازه مورد نظر در کارخانه به صورت پیش ساخته انجام میگیرد. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله وهمچنین حس زیبایی شناسی و گرایش انسان به سمت زیبایی ، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که بطور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های اجرای نمای خشک و مدرن در نماسازی از محورهای آن بوده است و موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت، ازجمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما می باشد که البته سیستم های نمای خشک دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که به تفصیل در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد. This a rt᠎icle w as w᠎ritt​en ​wi​th behsaznama C on tent G ener ator DE᠎MO !

اتصالات نمای خشک

شما می توانید با انتخاب مصالح مناسب و در نظر گرفتن جزییات فنی و ترکیب بندی به نمای مناسبی دست یابید. دستیابی به ترکیبی که می تواند در ساختارهای مختلف با در نظر گرفتن خواسته مشتری پیاده سازی شود. بعد ها با شروع قرن دوم بعد از میلاد رومی ها دیوارهای سنگی را ضمن بکارگیری از ساختار مورد استفاده یونانی ها خلق کردند . از مشخصه های یک ساختمان استاندارد، اتصالات یکپارچه بدنه ساختمان با ساختار و سقف میباشد. نمای هر ساختمان در یک شهر تاثیر مستقیم روی بدنه ی خیابان ها یا میدان هایی که در آن قرار گرفته است دارد. سپس سرامیک ها از طریق کلمپ بر روی ریل مستقر شده و به وسیله پیچی که بر روی کلمپ تعبیه شده است در محل خود رگلاژ می شوند. ما غالبا خود را در حال مشاهده چیزهایی در قسمت بیرونی ( به صورت مدل سه بعدی یا ارتفاع 2 بعدی ) می بینیم و سپس به نقشه طبقه می رویم و برمی گردیم. ساختمانهایی که طبقه همکف آنها عملکرد تجاری دارد، بهدلیل تغییر دکوراسیون واحدهای تجاری دایما دستخوش دگرگونی میشوند. This content h as  been ᠎done by behsaznama Con᠎tent G᠎ener᠎at᠎or Demover​si᠎on !

نمای خشک سرامیک

سنگ یکی از بهترین مصالح برای طراحی نمای سنگ ساختمان یک طبقه است و به آسانی با فضای طبیعی این ساختمان ها هماهنگ می شود. در اجرای نمای رومی از سنگ های طبیعی و گاهی اوقات از سیمان استفاده میشود. از نمونه سنگهای طبیعی مورد استفاده در نمای ساختمان سنگهای آهکی و آذرین هستند. سنگ های آهکی به دلیل رگه رگه بودن استحکام بالایی ندارند و معمولا چسبندگی خوبی به نمای ساختمان ندارند. به علت بلند مرتبه بودن این گونه از ساختمان ها باید در طراحی نما آنها ایده هایی بکر و تازه داشت تا در طولانی مدت چشم را خسته نکند . بهتر است یک ساختمان علاوه بر منحصر به فرد بودن با همسایگی هایش نیز هماهنگی داشته باشد و خطوط و متریال هایی از نماهای آن منطقه در طراحی نما دیده شود. این نما هم خیلی راحت و سریع تمیز میشود و میتوانید به صورت ترکیبی با دیگر متریال از آن استفاده کنید. در صورت عدم تناسب رنگ در نمای ساختمان، کیفیت بصری با مرغوبترین متریال و بهترین طراحها به کلی محو میشود.

در طراحی نماهای ایرانی نیز تفاوت در هزینه و موقعیت های جغرافیایی وجود دارد اما کاملا واضح است به راحتی می توان از ایده ها و طرح های نمای ایرانی الگوبرداری کرد تا به موفقیت نزدیکتر شد. اخیراً بنیامین نتانیاهو نخستوزیر اسرائیل مدعی وجود سایت مرتبط با فعالیت هسته ای در نزدیکی آباده شد که این ادعا بازتاب زیادی در شبکههای فارسیزبان خارج از کشور داشت. مواردی که ذکر شد در طراحی تمام نماهای مجمع های مسکونی، اداری و تجاری باید مورد توجه قرار گیرد. یکی دیگر ایده هایی که برای طراحی نمای ساختمان های اداری مورد استفاده قرار می گیرد و در ایران نیز محبوب می باشد، نمای رومی است. خطوط صاف و بدون منحنی و شکستگی در نمای مدرن اهمیت زیادی دارد. از این رو طراحی نورپردازی به اندازه طراحی خود نما حائز اهمیت است. در نگاه اول باید نما به چشم بیاید و بعد نورپردازی جلب توجه کند. دوام و حفظ زیبایی مصالح در درجه اول و وزنی که هر کدام به نمای ساختمان میدهند در درجه دوم از عوامل تاثیر گذار در انتخاب نوع مصالح نما محسوب می شوند. استفاده از نمای سیمانی موجب می شود تا به ساختمان رو تازه ای بخشیده شود.

اجرای نمای خشک سرامیک

Da​ta w᠎as creat ed by behsaznama  Con᠎te nt Gener᠎at​or D​emover si on!

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید