نمای سرامیک خشک در یک نگاه

از جمله دیتیل های اجرای سرامیک در سیستم ماسا می توان به کلیپس دوبل فوقانی، براکت، اسپیسر و ریل، فنر استیل، کلیپس تک ابتدایی، کلیپس تک دو طرفه، کلیپس دو طرفه و کلپیس تک فوقانی اشاره نمود. هرکدام از این دو نوع سرامیک ویژگی های منحصربه فردی دارند و در مواردی بیش از دیگری مورد استفاده قرار می گیرند. پس از آن سرامیک را با استفاده از آب و صابون بشویید تا اثر اسیدی سرکه و بوی آن باقی نماند. برای خرید از کاشیران کافی است به صفحه خرید سرامیک نما بروید و محصول مورد نظر را با چند کلیک ساده خریداری کنید. کاشیران از اولین مراحل خرید سرامیک تا بارگیری و نصب سرامیک پرسلان توسط ماهرترین تکنسین ها در خدمت شماست. در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در رابطه با فرایند خرید در کاشیران، نیاز به مشاوره برای انتخلاب بهترین نمای سرامیک خشک پرسلانی و پیگیری قیمت روز سرامیک نما با کارشناسان ما درارتباط باشید. ضمن اینکه این متریال باید کیفیت خوبی داشته باشد و قدرت خرید آن بیشتر بخوانید را داشته باشید. رنگ ها و طرح های متنوعی در این پوشش موجود است که بر اساس سلیقه شخصی می توانید آن را انتخاب نمایید. سرامیک خشک پرسلاین توپر قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. This ​data w​as ᠎done by behsaznama Con tent  G ener᠎at​or᠎ Demov ersion !

هفت تاکتیک‌های ساده برای اتصالات نمای خشک Uncovered

در اجرای نمای سرامیک خشک به روش نمایان اگر از دور به نمای ساختمان نگاه کنید، می توانید وجود این اتصالات را تشخیص دهید که البته می توان کلیپسهای نگه دارنده سرامیک را با رنگ کوره ای همرنگ سرامیک در آورد. در روش نصب غیر نمایان سرامیک توسط شرکت اجرای نمای سرامیک خشکسرامیک توسط دریل آندرکات سوراخ شده، انکر کیل درون آن قرار می گیرد، سپس از طریق اتصالات نمای خشک مخصوصی به نام کلمپ بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. از ویژگیهای ظاهری این بازار که بگذریم، تنوع فروشگاههای آن نیز میتواند شما را شگفتزده کند. نصب این سرامیک بدون نیاز به ملات سیمانی انجام می شود و از این نطر توانسته وزن کلی ساختمان را کاهش داده و آن را در برابر لرزش و فشار مقاوم کند. جالب توجه اینجا است که نمای سیمانی از منتشر شدن آتش به دیگر قسمت های ساختمان جلوگیری می کند. استفاده از نمای شیشه ای احتمال نشست آب و آلودگی ها را افزایش می دهد؛ زیرا با جزئی ترین سوراخ و از بین رفتن درز شیشه ها، موجب بروز نم و رطوبت به نمای داخلی ساختمان خواهد شد.

اجرای نمای خشک سرامیک

استفاده از دو ترکیب رنگ در این نما بسیار زیباست و بر جذابیت این نما افزوده است. در مبانی طراحی باید به نکات مهمی توجه کرد این نکات شامل هدف مورد نظر از طراحی نمای خارجی یک ساختمان و همچنین محدودیت های قانونی و علمی مختلف می باشد. ۲- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا ( cladding ) می گردد. یکی دیگر از ویژگی های سرامیک خشک مجوف این است که وزن آن به طرز قابل توجهی کاهش یافته و دلیل آن هم همان سوراخ هایی است که در بدنه این سرامیک وجود دارد. این مصالح به رغم کاربردی بودنشان، سنگین بودند، در برابر تکان و زلزله مقاومت قابل توجهی از خود نشان نمی دادند و چندان هم زیبا نبودند. مقاومت حرارتی بالا که باعث می شود در شهرهایی که تابش آفتاب مستقیم و حرارت بالایی دارند مانند شهرهای کویری سنگ بازالت مقاومت خوبی از خود نشان دهد و دچار تغییر رنگ و کیفیت نشود . مصالح بومی نشان میدهد که نما مربوط به چه منطقهای است. Data was gen᠎erated ​by behsaznama Conte᠎nt G en erator D emoversion.

این رنگ در دو نوع شفاف و رنگی تولید میشود.

البته قیمت پله های سنگ تراورتن به عوامل مختلفی مانند نوع سنگ، مقدار ساب و محل استخراج آن بستگی دارد. بر خلاف سایر نماها که از سنگ طبیعی تولید می شود بایرامیکس ملاتی از سنگ های گرانیتی و رزین های طبیعی و مصنوعی است. رنگ کنیتکس بر دو پایه آب و روغن تولید میشود. طراحی نمای بیرونی برای ساختمانهای ویلایی که در مناطق شمال کشور با رطوبت و بارندگی زیاد قرار دارند، متناسب با همان شرایط تنظیم میشود. دلیل این که به این نوع سرامیک، سرامیک خشک می گویند، این است که قابلیت جذب رطوبت در آن به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده. سرعت اجرا و پیاده سازی این نما ۵ برابر بیشتر از نماهای دیگر است. این مفاهیم باعث تعریف یک به یک اجزای نما ساختمان میشوند که در نهایت، یکپارچگی نما را تداعی میکنند. این رنگ در دو نوع شفاف و رنگی تولید میشود. سرامیکهای خشک انواع مختلفی دارند؛ برای مثال سرامیک خشک پرسلانی یکی از انواع آنهاست که خود به دو نوع مجوف و توپر تقسیم میشود. پالرمو یکی از برندهای خوشنام در صنعت کاشی و سرامیک است، برای استعلام قیمت سرامیک پالرمو با ما در کاشیران همراه باشید. شایان ذکر است، قیمت تمام شده سرامیک فول بادی کمتر از سرامیک خشک پرسلانی مجوف می باشد. This c onte nt w as created with behsaznama C​ontent​ Gen er ator  DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید