نمای سرامیک خشک ساخته شده آسان – حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

یکی از نماهای محبوب در طراحی نمای بیرونی ساختمان، نمای آجری است. رگلاز هر کدام از نل های سرامیکی و یا تعویض آن ها به راحتی قابل انجام می باشد. برای مناطق مرطوب یا بارانی ساخت زیرسازی از پروفیل های فلزی توصیه می شود. حداقل عرض پشتیبانی پروفیل برای نقاط میانی 60 میلی متر و برای نقاطی که دو صفحه به هم می رسند 80 میلی متر است. و در صورتیکه سازه ساختمان بتنی باشد، برای اتصال زیر سازی فلزی به ساختمان ،صفحات فلزی ( پلیت ) را به درون تیر های بتنی بولت می کنند و سپس دستک ها رو به این پلیت ها جوش می دهند. در صورتیکه حوزه کاریتان در زمینه خانواده و کودک است و یا محصولات بومی و سنتی را صادر می کنید، به شما توصیه می کنیم از نمای کلاسیک برای ساختمانتان کمک بگیرید. بتن مسلح با الیاف شیشه یا بتن الیافی (GRC/GFRC) که با نام بتن الیافی و همچنین سیمان تقویت شده با الیاف شناخته میشود. شرکت آلوم کاردینه (آلوکد) با بهره گیری از تیم طراحی و اجرایی متخصص ماهر و کارآزموده آماده همکاری با مشتریان و سازندگان عزیز در زمینه اجرای نماهای ساختمانی خشک اعم از سرامیک خشک، کرتین وال، ورق کامپوزیت و… Content was c re᠎ated  with behsaznama C᠎ontent G en erator DE᠎MO​!

اتصالات نمای خشک

شرکت آلوم کاردینه (آلوکد) با بهره گیری از مهندسان و مجریان کارآزموده و ماهرآماده همکاری و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای ارتباط با آکاد با شماره ۰۲۱۲۶۴۰۶۳۷۰ تماس بگیرید. • برای خروج حباب های هوا از بتن خصوصاً در کنار قالب ها عملیات ویبره انجام شود. استفاده کرد. زیرساخت پروفیل های عمودی در فرآیند اجرای نمای خشک ساختمان اساسی و مهم است، زیرا هنگام جدا کردن پانل ها از ساختمان، گردش هوا را در پشت آن ها تسهیل می کند. ۲. جرم پذیر بودن: انواع سنگ به دلیل طبیعی بودن جرم پذیر می باشند، ذرات معلق هوا را به خود جذب کرده و به مرور زمان کدر می شوند. همانگونه که از نام این مدل سرامیک پیدا است، سرامیک خشک مجوف دارای سوراخ هایی در ساختار خود می باشد و به همین دلیل عایق صوتی و حرارتی مناسبی برای نما های ساختمانی است و همچنین وزن کمتری نسبت به نمونه های دیگر داشته و بار مرده کمتری به ساختمان وارد می نماید. روش نمایان در اجرای نمای خشک ساختمان: در روش نمایان سرامیک های خشک توسط قطعاتی فولادی به ریل ها وصل می شوند و حتما فاصله گذاری های مشخص بین آن ها لحاظ می شود. روش شیاری در نصب نمای خشک ساختمان: حتما اسم دستگاه شیارزن به گوشتان خورده است.

همانطور که از اسم این روش پیداست از این دستگاه مکانیکی برای ایجاد درز و یا شیارهای در قسمت پشت سرامیک ها استفاده می شود. اگر شما هم به این چنین اصولی فکر می کنید یا در حال برنامهریزی برای پروژههای ساخت و ساز هستید، بهتر است از یک تیم طراح باتجربه و فعال کمک بگیرید. مصرف سنگ در نمای سنگی در هر متر مربع 80 تا 100کیلوگرم است و 40 برابر وزن ساختمان شما را سنگین تر میکند، مصرف آجر در نمای آجری برای هر مترمربع 20 تا 40 کیلوگرم است ،در حالیکه مصرف مینرال در نمای مینرال 3تا 4کیلو گرم است. نمای سنگی سالیان سال ماندگار است و در برابر عوامل مختلف نظیر باد، باران، برف، نور خورشید، گرد و غبار و … از آنجایی که در ضخامت سرامیک سوراخ هایی را تعبیه کرده اند شما باید به خوبی بدانید که خاصیت عایق بندی آنها بسیار عالی و بی نظیر می ادامه مطلب باشد.

7 طنز جملات نمای سرامیک خشک درباره نمای سرامیک خشک و آن نیازمند Google|حقیقت این است که تو نیستی تنها فرد درگیر درباره نمای سرامیک خشک}

در صورتی که نما هایی که خود ساختمان ایجاد می شود این کاربری را ندارد. چرا که هزینه اضافی بابت نصب و جمعآوری داربست پرداخت نمیشود، ضمن اینکه مزاحمت کمتری هم برای عابران ایجاد میکند. هزینه اجرای نمای بیرونی بیشتر از طراحی نما نخواهد بود. سپس در صورتیکه سازه ساختمان فلزی باشد دستک هایی را به تیر های ساختمان جوش می دهند تا از این طریق اتصال شبکه فلزی زیر سازی نما به ساختمان انجام پذیرد. بستگی دارد. به طور کلی در صورتیکه برای اجرا نمای سرامیک خشک از متخصصان کارازموده استفاده شود، کار اجرای نمای سرامیک خشک از سرعت خوبی برخوردار خواهد بود. در همه روش های نصب خشک سرامیک امکان استفاده از لایه عایق مابین پوسته سرامیکی و دیواره پیرامونی وجود دارد. برای استفاده از فولاد یا آلومینیوم گالوانیزه در مناطق نزدیک به دریا باید از پروفیل های ضد زنگ استفاده شود. برای ضد آب سازی نمای ساختمان، روشهای گوناگونی وجود دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد. زیر سازی فلزی نمای سرامیک خشک به طور معمول از قوطی های آهنی عمودی و افقی تشکیل می شوند که حتما باید با لایه ضد زنگ پوشانده شوند تا مقاومت لازم در برابر شرایط جوی را دارا باشند.

دیدگاهتان را بنویسید