نمای سرامیک خشک مشاوره – چه هک است؟

سطح صاف و صیقلی که در نهایت پس از اجرای بتن اکسپوز باقی میماند، باعث میشود نمایی مدرن داشته باشید که زیبایی بسیاری به محیط می بخشد. ساختمانهای کلاسیک معمولاً متقارن هستند، به این صورت که عناصری مانند ستونها و پنجرهها با فاصلهای مشخص از یکدیگر و به صورت تقارن در نما تعبیه شدهاند. پنل های بتن اکسپوز با ارتقا دادن بتن و مقاوم سازی آن تولید می شوند. نمای سرامیکی خشک یا سنگ نمای خشک یکی از به روزترین نماهای ساختمان در جهان است که با روش نصب خشک اجرا می شود. بتن اکسپوز را میتوان با توجه به این ابعاد تهیه کرد یا به کارخانه ابعاد سفارشی مدنظر را ارائه داد تا متناسب با آن تایل های بتن اکسپوز تولید شوند. باید در طراحی نمای خارجی ساختمان های اداری توجه داشته باشید که امکان دسترسی به فضای بیرونی میسر باشد، توجه داشته باشید که شما طراحی نمای این ساختمان ها را باید به گونه ای انجام دهید که به فضای بیرون مشرف باشید البته به گونه ای که باران و باد های سنگین در کار شما اختلال ایجاد نکند. پنجره ها علاوه بر ارزش افزایی نمای ساختمان، به دریافت نور و روشنایی طبیعی درون ساختمان نیز کمک می کنند.

در نظر بگیرید نمای سرامیک خشک توانایی‌ها اما هرگز توقف بهبود

درصورتیکه از تیم فنی، مهندسی و اجرایی متخصص و کارآزموده در نصب و اجرای نمای سرامیک خشک استفاده شود می توان از مزایای این سیستم بهره مند شد. چه قصد داشته باشید از این متریال در ساختمان خود استفاده کنید، چه صرفاً قصد آشنایی بیشتر با این متریال را داشته باشید، پیشنهاد میکنیم که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید؛ در این مقاله تلاش کرده ایم به تمامی اطلاعاتی که شما از بتن اکسپوز احتیاج دارید، بپردازیم. شرکت آلوم کاردینه (آلوکد) با بهره گیری از تیم طراحی و اجرایی متخصص ماهر و کارآزموده آماده همکاری با مشتریان و سازندگان عزیز در زمینه اجرای نماهای ساختمانی خشک اعم از سرامیک خشک، کرتین وال، ورق کامپوزیت و… طراحی جدید جت لایت با بیشترین پرتاب نور و دفع حرارت و لنز آنتی یووی Anti UV به منظور دفع انعکاس نور خورشید در روز می باشد. با این وجود اگر در انتخاب مصالح مناسب و ساخت دقت نشود میتواند هزینه تمام شده هر متر مربع را بالا ببرد. در واقع نما قسمتی از ساختمان است که در معرض دید عموم قرار دارد، از این رو از طرفی وجهه اجتماعی و از طرفی دیگر سلیقه ساکنین ساختمان را به مطالب بشتر نمایش می گذارد.

اجرای نمای خشک سرامیک

این رنگ مقاومت بالایی در برابر شستشو دارد و به راحتی میتوان آن را شست بدون اینکه رنگ پریدگی یا تغییر رنگی در آن ایجاد شود. لازم به ذکر است که تمامی موارد گفته شده، منوط به این است که شما از بهترین کیفیت بتن اکسپوز استفاده کنید و اجرای آن را به تیمی حرفه ای بسپارید. برای اجرای نمای سرامیک خشک در مرحله اول لازم است که تیم اجرایی کار برداشت از نما را انجام دهند. یکی از مدرن ترین انواع نماهای ساختمانی، نمای سرامیک می باشد که در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی ویژگی های آن می پردازیم. این نوع از نماهای ساختمانی مقاومت بالایی در برابر حرارات و پوسیدگی دارند بنابراین از استحکام مناسبی برخوردار هستند. 1. امکان استفاده در بخش های مختلفی از یک ساختمان: میتوان از بتن اکسپوز در قسمتهای مختلفی از یک بنا مانند؛ سقف، کف، دیوارهای خارجی یا دیوارهای داخلی استفاده کرد. زمانی که نگاهی به تاریخچه استفاده از بتن در ساخت و ساز بیندازید، متوجه خواهید شد که از این متریال تنها برای سازه و استحکام ساختمان استفاده میکردند؛ اما در سالهای اخیر، انواع مختلفی از بتن به وجود آمده است که بسیاری از خاصیتهای آن را تقویت بخشیده و در قسمتهای مختلفی از ساختمان از آن استفاده میشود. Post was c᠎reated  by behsaznama  C​ontent G ener ator Demover​sion!

در این مقاله قصد داریم به مزایای این متریال و دلایل محبوبیت آن بپردازیم. پانلهای بتن اکسپوز، صفحاتی هستند که با تغییر در ساختار شیمیایی و فیزیکی بتن در کارخانه یا در محل پروژه تولید می شوند. هنگام ترکیب رزین با کاتالیست پخت آغاز شده و در فرآیند پخت زنجیرههای مولکولی واکنش داده و حرارت ایجاد میشود. یکی دیگر از انواع سرامیک های پرسلانی که به روش خشک در نما اجرا می شوند، سرامیک های فول بادی هستند. گفتنی است که این سرامیک ها در دو نوع سوراخ دار یا مجوف و پُر یا فول بادی در بازار موجودند. همچنین این سنگ ها همانند گرانیت ها به هنگام استفاده در ارتفاع بالاتر از یک متر نیازمند به اسکوپ کردن میباشند. این مجموعه با استراتژی توجه به بودجه مالی کارفرماا توانسته است تا هزینههای طراحی و اجرای بتن اکسپوز در هر قسمتی از ساختمان را تا مقدار قابل توجهی کاهش دهد. نمای سرامیک خشک را با عنوان نمای سرامیک پرسلانی نیز می شناسند. Th​is a​rt ic᠎le has ​been writt en ​wi᠎th behsaznama C on᠎te​nt​ Gener ator  DE MO!

دیدگاهتان را بنویسید