نمای سرامیک خشک که برنده بالقوه است

اما سوال می شود که آیا نما هایی هستند که به هیچ وجه نخواهیم از آن ها استفاده کنیم. به روش نصب خشک سرامیک پرسلانی Façade Ventilated System گفته میشود که با گردش هوا مابین پوستهی سرامیکی و دیوار پیرامونی رطوبت داخل دیوارها تخلیه میگردد. از آن جایی که در روش نصب خشک سرامیک پرسلانی هوا در پشت آن جریان دارد، نیازی به پر کردن بندهای مابین سرامیکها نیست اما در اقلیمهایی با بارش باران کج و یا در پروژههایی که در آن عایق رطوبتی مناسب اجرا نشده است میتوان از مواد بندکشی پایه پلی یورتان که در قبال اشعه UV مقاوم هستند استفاده نمود. چوب یک متریال زیبا و دوست داشتنی است که می تواند ظاهر نما را زیبا و متفاوت جلوه دهد. به گونه ای که برای دیوارهایی که با شیشه های با ابعاد بزرگ پوشیده شده اند و نما فقط در قسمت های باریکی انجام می شود، اجرای نمای خشک بسیار پرهزینه تر است. بایرامیکس که امروزه به عنوان نمای تزئینی داخل و خارج ساختمان به کار میرود، برای اولین بار در سال۱۹۹۳ میلادی توسط یک گروه در ترکیه تولید و به دنیا عرضه شد.

اتصالات نمای خشک

سبب افزایش کارایی عایق حرارتی در مقایسه با نمای معمول می شود: نمای بیرونی از دیواره ساختمان جداست و همین امر سبب جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب و برخورد مستقیم قطرات باران به دیوار ساختمان می شود و در واقع از ساختمان، همچون سری، در برابر عوامل جوی محافظت می کنند و به عنوان حایلی بین داخل و خارج ساختمان عمل می کند. در سال ۱۴۰۱ نیز برخی عوامل بر روی قیمت نهایی سازهها موثر بودند که در این بخش به بررسی آنها میپردازیم. در این روش ابتدا یک سازه که عمدتا قوطی آهنی بوده ( به عنوان مثال قوطی ۸×۴) را روی نما و با اتصال گرفتن از سقفها ایجاد مینمایند، همچنین یک نوع پروفایل بصورت عمودی به نام Runner وجود دارد که حالتی کشویی داشته و کلیپسهای نگهدارنده سرامیک در آن قرار میگیرد و لبه دیگر کلیپس سرامیک را در جای خود نگاه میدارد. ابعاد استاندارد موجود در بازار 60 در 120میباشد و قابلیت برش به اندازههای مورد نظر طرح را دارد. V3 : (تفاوت بالا) در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری با رنگ های یکسان است اما دارای طرح های متفاوتی میباشد.

نمای خشک سرامیک

 Post has  been created by behsaznama Con tent G enerator DE MO.

نمای خارجی ساختمان شگفت‌انگیز روش‌ها که کمک می‌کند شرکت شما توسعه

امروزه عوامل تاثیرگذار در طراحی نمای خارجی ساختمان با طرح های قدیمی تفاوت دارد و عوامل جدیدی به وجود آمده است. البته باید توجه داشت که به جهت اینکه این بست ها در معرض عوامل جوی قرار دارند، می بایست از رنگ های پایدار در برابر عوامل مطالب بشتر جوی استفاده شود. در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کرد، چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. در این مقاله به صورت اجمالی به بررسی و معایب این روش پرداخته می شود. V4 : (تفاوت تصادفی) در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری با رنگ های متفاوت است. دارای دیتیلهای اجرایی مشترک با سرامیک خشک پرسلانی مجوف است. اجرای نمای سرامیک خشک یکی از پرطرفدارترین روش های اجرای نمای مدرن ساختمان است که در آن سرامیک های پرسلانی را با به کارگیری یراق آلات فلزی به بدنه ساختمان متصل می کنند.

نمای سرامیک خشک

نمای خشک از لایه های متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان می شود که همه لایه ها به وسیله سازه های فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شده اند. مطلب پیشنهادی : سنگ نمای ساختمان چه ویژگیهایی نیاز دارد؟ طراحی نمای بیرونی ساختمان، نکات و اصول بسیار مهمی دارد که حتما باید آنها را رعایت کنید. دسترسی آسان به مواد اولیه و قیمت مناسب آن از جمله ویژگی هایی است که این ماده را به ماده ای پر مصرف در بین پیمانکاران تبدیل نموده است. را میفروشند. همچنین غرفههایی مخصوص خوراکیهای لذیذ جنوبی و کافیشاپی کوچک در آن دیده میشود. همچنین افراد ماهر و باتجربه باید این کار را انجام دهند، چرا که در صورت ناشیانه عمل کردن، احتمال ترک خوردن و از بین رفتن ورقههای سنگ تا حد زیادی وجود دارد. قسمت عمده و قابل توجه تاریخ معماری با ساخت نمای با وزن زیاد و سنگین مانند نمای گلی، کاهگلی ، نمای سنگی که توسط رومیان باستان احداث می شد و یا نمای آجری که امروزه بعنوان نمای سنتی شناخته می شود همراه بوده است . در واقع این روزها نمای رومی ساختمان به دلایل متعددی مورد توجه قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید