نمی دانید چگونه اجرای نمای خشک آجر راک خود را بسازید؟ این را بخوان!

گروه ما متخصص در اجرای نمای خشک آجری ، اجرای نمای سنگ به روش خشک ، نمای سرامیک خشک ، نمای ترموود ، پنل های HPLT ، کامپوزیت ، نماهای gfrc ، نما کرتین وال ، نما اسپایدر و… در صورت اصولی اجرا نشدن این نما، می تواند با وارد شدن نیروی کمی حوادث و زیان های جبران ناپذیری را به بار آورد؛ به همین منظور به نیروی ماهر و باتجربه در این زمینه نیاز است که به دلیل جدید بودن این روش افراد با تجربه در این زمینه محدود می باشند و حتما باید با شرکت های معتبر مشاوره صورت پذیرد. نکته ای که باید بدانید این است که باز و بسته شدن این حفاظها در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. حفاظ پنجره متحرک یک نرده فلزی است که بر روی پنجرههای خارجی و داخلی ساختمان نصب خواهد شد. درضمن طول عمر بسیار بالایی هم دارند و تا سالها میتوانند نگهبان پنجرههای خانه شما باشند. این مدل حفاظها بیش­تر برای پنجرههای بزرگ مورداستفاده قرار میگیرند. حفاظ پنجره متحرک مدل های بسیار مختلفی دارد این حفاظها شامل رنگ بندی های بسیار بالایی می باشند و این امکان را میدهند که بتوانید هارمونی و دیزاین مخصوص خود را با نمای ساختمان حفظ کنید. This artic le h as be en wri tten with G SA Content Gen er᠎ator Dem ov ersion.

سیستم نصب نمای خشک

این نردهها علاوه بر حفاظت و ایمن سازی محل، به دلیل طراحی و ساختاری که دارند جلوهی خاصی به ظاهر ساختمان میدهند. حفاظ ها برای پنجره به دو صورت ثابت و متحرک طراحی میشوند که قیمت حفاظ پنجره آن براساس نوع و اندازه قابل سفارش، متفاوت است. و کلیه سطوح ترموودی از جرم و آلودگی پوشیده شده است. بایگانیشده از اصلی در ۲۶ ژوئن ۲۰۱۲. اتصال های عنکبوتی از متریال فولاد ضد زنگ اصلی ترین بخش یک نمای اسپایدر است که عهده دارد مهار شیشه و نیروهای وارد بر آن است. مزیتی که نسبت به سایر حفاظهای معمولی دارند، همین قابلیت باز و بستهشدن است. از مهمترین عوامل در باز و بسته شدن این حفاظ ها استفاده از موتور بسیار قوی و مقاوم می باشد. مقاوم شدن ساختمان در برابر لرزش. چون در طول ساعت کاری، مانع از دیدهشدن، ویترین آنها میشود. حفاظهای کشویی کار را بسیار راحت کرده و میتوان آنها را بهراحتی باز یا بسته کرد. بستگی به ابعاد پنجره و همچنین سلیقه، میتوان هر یک از این مدلها را نصب کرد.

 This content h᠎as been generated  with behsaznama  Co​nten t ᠎Gene᠎rato​r  DE​MO᠎.

نمای خشک بتنی

با توجه به توانایی رنگ آمیزی آلومینیوم به هر رنگی، نمای کامپوزیت آلومینیومی در طیف گستردهای از رنگها و همچنین الگوها (شبیه چوب و سنگ مرمر) تولید میشوند. با اینکه این مدل از حفاظ ممکن است شبیه به حفاظ مدرن به نظر برسد اما جنس و طرح های خاص آن وجه تمایز مناسبی یوجود می آورد. آنجایی که برای محافظت از ساختمان ها از حفاظ پنجره استفاده می شود، شاید برخی افراد تصور کنند که حفاظ فقط میله های افقی و عمودی فلزی ساده است ولی شرکت حفاظ نما با استفاده از تکنولوژی مدرن و ایده های روز، طراحی حفاظ لوکس بدون هیچ محدودیتی از نظر رنگ بندی و ابعاد را جایگزین مدل های قدیمی کرده و طرح های مورد علاقه مشتری در قالب دیزاین و رنگ نمای ساختمان اجرا می شود. یکی از ویژگیهایی که در این مدل حفاظها دیده میشود، این است که میتوان آنها را رنگکاری کرد. یکی از انواع سرامیکهای پیشرفته “سرامیک خشک یا سرامیک پرسیلانی” است. حفاظ متحرک برای انواع مدل های پنجره قابل ساخت می باشد. بسیار از خانه دار های بدنیال طراحی زیبا و تمام عیار محیط داخلی و خارجی حیاط بود و از همین رو در تلاش اند تا با بهترین نوع دیوار پوش به این مهم دست پیدا کنند. ᠎This c᠎ontent was  do ne ᠎with behsaznama​ Conte nt G en​er᠎ator D em​ov᠎ersion​!

سایه ای از آبی رنگ، دیوار طراحی و اجرای نمای ساختمان درخشان، برج را از طبقه 20 تا رصدخانه پرت می کند و به زیبایی بلوری آن را می دهد. شما می توانید برخی از نمونه کارهای انجام شده را در صفحه بتن اکسپوز بتنیکا دنبال کنید. 6. وزن پنل های بتنی پیش ساخته از بتن بسیار سبک تر است. از میان سنگهای موجود بیشک تراورتن اولین پیشنهاد هر متخصص سنگ برای بکارگیری در نما مختص مناطق مرطوب خواهد بود زیرا این سنگ بافت بسیار متراکمی دارد و از تخلخل مناسبی برخوردار است که باعث میشود چسبندگی خوبی به ملات داشته باشد که همین صفت منجر میشود این سنگ جذب آب و رطوبت بسیار کمی داشته باشد. اگر امکان نصب حفاظ بر روی پنجره یا نمای ساختمان را نداشته باشید، این نوع از حفاظ امنیت مناسبی را برای ساختمان شما به ارمغان خواهد آورد. این مدل حفاظ ها هم از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و میتوانند بهخوبی امنیت پنجرهها را تأمین نمایند. امروزه برای افزایش ضریب ایمنی و همچنین استحکام نما از سیستم های نمای خشک استفاده می شود.

شرکت های نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با اتصالات نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید