نمی دانید چگونه نمای خشک ساختمان راک خود را بسازید؟ این را بخوان!

اما نکته ای که قابل ذکر می باشد این است که شست و شوی نما و پیچ روپلاک کردن سنگ نما یک امر ضروری به حساب می اید. جالب آنکه فرم های آزاد دیکانستراکتیو که با پیشرفتهای صورت گرفته در تکنولوژی های کامپیوتری قابل دستیابی شده اند، هدف اصلی دانش تولید تجهیزات پیش ساخته را که توسط همان پیشرفت ها و تجهیزات امکان پذیر شده است به چالش می کشند. این موارد به عنوان مثال یاد شد تا کارفرمایان هم با چند مورد به صورت اجمالی در رابطه با طراحی نمای ساختمان، آشنایی پیدا کنند و فارغ از بحث سلیقه، این آگاهی را داشته باشند که ضوابط هم مطرح هستند. سرامیک نما معمولا به صورت ضد حریق تولید می شود و از این طریق ایمنی را نیز افزایش می دهد. این سرامیک هم مانند نوع مجوف ویژگی های منحصر به فردی دارد. البته با توجه به رنگ نهایی نمای شسته میتوان از سیمان سیاه و رنگهای معدنی هم در این ترکیب استفاده نمود. این نوع ورق همانند طرح فلز هم در دکوراسیون داخل و هم در نمای خارج ساختمان کاربرد داشته و رویه آنها یک لایه لمینیت شده است.این نمای زیبا ی شبیه چوب، به جهت طراحی الهام گرفته شده از طبیعت بیشتر در ویلا ها مورد استفاده قرار می گیرد و مهندسین در شهرهایی با شرایط آب هوایی جنگلی برای ساخت خانه های ویلایی از این کامپوزیت نما استفاده می کنند. C on te nt h​as ᠎been cre​at​ed  with t᠎he he lp ᠎of behsaznama​ Con​tent G​en᠎er᠎at᠎or Demov​ersion!

مشاوره و تهیه انواع بتن اکسپوز

این گروه مجری نماهای کامپوزیت، ترموود، سرامیک، کرتین وال، درب های ضدسرقت، درب های برقی و اتومات با طرح های زیبا و متنوع و با کیفیت در سطح کشور بوده که این حجم از فعالیت ما را موفق به کسب تجارب فراوانی در این زمینه گردانیده است. یکی از جدید و متفاوت ترین طرح نمای ساختمان نمای ورق های پانچ شده است که این ورق ها توسط دستگاه های صنعتی با ایجاد پانچ هایی با قطرها و تعداد مختلف ایجاد می شود. با ظهور مدرنیسم در معماری استفاده از مصالح پیشرفته بیش از پیش مورد توجه طراحان و مجریان ساختمانی قرار گرفت و استفاده از ورق های آلومینیوم کامپوزیت به عنوان یکی از اصلی ترین مصالح مورد استفاده در نماهای ساختمانی تمام شهرهای کشور مبدل گردیده است. نمای شسته از جمله نماهای اندودی است که ترکیبی از سنگ دانه بندی شده، پودر سنگ و سیمان سفید است. ازآنجاییکه در این نمای سیمانی از سنگ دانه استفاده میشود. سرامیک نما یکی از اصلی ترین مصالح ساختمانی است که برای ساخت نما مورد استفاده قرار می گیرد. سرامیک خشک پرسلانی تولید شده مخصوص نما به دو شکل کلی در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه میگردد، که شامل سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی که اصطلاحا سرامیک یک سانتیمتری و یا فولبادی نیز گفته میشود. ᠎Data h as be᠎en creat ed  by GSA Con tent G᠎ener​ator DEMO!

نمای خشکه چینی

طی سالهای گذشته محصولات مختلفی جهت استفاده در نمای ساختمان مورد استفاده طراحان این صنعت قرار گرفته است که این روند مشکلات و محدودیتهایی که در اجرای نما بخصوص روش هایی که در ملات وجود دارد را بیشتر نمایان کرده و مهندسان این عرصه را وادار به استفاده از نمای خشک در ساختمان کرده است، به این ترتیب که نصب نما بصورت خشک، امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع بسیار در طرح، جنس و رنگ را فراهم می کند. این سنگ دانهها با فشار بسیار کمی داخل ملات سرامیک پرسلانی خمیری فرو میروند. پنجره ها ، درز ها ، برآمدگی ها و نقاط کور ساختمان بایستی با دقت و تمرکز زیاد آب بندی شود. در ادامه عناوین برخی از این انواع متریال نمای ساختمان عنوان می گردد که در اجرای این نوع نما کاربرد دارد (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این متریال روی آنها کلیک کنید). مصالح دیگر یک عمر مفیدی دارند که بعد از گذشت این عمر به مرور خراب شده و زیبایی اولیه خود را از دست داده و در بعضی از متریال ها باعث هزینه دوباره و اجرای دوباره نما می شود. از دیگر ویژگی های این متریال می توان به طول عمر بالا و عدم ایجاد هرگونه خوردگی در آن ها اشاره کرد.

نما رومی خشک

برای رفع این مشکل میتوان از روشهای زیر استفاده کرد. اجرای نمای خشک ساختمان این مشکلات را رفع میکند. آشنایی مختصر با اجرای نمای خشک؛ درباره اجرای نمای خشک! سرامیک نما مرغوب و با کیفیت از نظر استحکام و مقاومت کاملا تایید شده است؛ به گونه ای که این محصول با ضربه هایی نسبتا قوی آسیبی نمی بیند و شکل اولیه خود را از دست نمی دهد. در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب به روش صنعتی، با گذشت زمان نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن ( بالای ۵۰ سال ) می توان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید