نهایی راهنما به اجرای نما

رابیتس مناسب برای استفاده در نما با توجه به وزن سنگین نما بهتر است که رابیتس گالوانیزه سنگین با وزن 1200 گرم باشد که توصیه می شود به صورت دولایه روی شاسی بسته شود . این امر در حالتی امکان پذیر است که ممکن است برخی از این مدل ها در سایر پنجره ها به راحتی قابل اجرا نباشد. علاوه بر این، آلومینیوم اختصاصی یکی از سازگارترین مصالح ساختمانی موجود با محیط زیست است زیرا بی نهایت قابل بازیافت است. ابتدا از دیوارپوش چرمی شروع می کنیم، این نوع دیوارپوش ها به دلیل این که طرح چرم بر رویشان وجود دارد مناسب کسانی است که تمایل زیادی به کارهای خاص دارند، چرا که هر کسی از کارهای چرم استقبال نمی کند. ابتدا سنگها در اندازههای مشخص توسط قلابها و سنگ فرز در جای خود تراز میشوند؛ سپس فاصله بین سنگ و دیوار که چیزی حدود ۲تا ۳ سانتیمتر است با ملات ماسه سیمان پر میشود.

دتایل نمای خشک سرامیک

پنجره های نرمال به دلیل رسانا بودن ذاتی این فلز از عایق خوبی برخوردار نیستند، اما با اضافه کردن یک تیغه پلی آمید و فرآیند ترمال بریک شدن بسیاری از مشکلات پنجره آلومینیومی نرمال را از بین خواهید برد. یکی ازمزایای پنجره دوجداره ترمال بریک مقاومت بالای آن می باشد. نکته : وقتی آفتاب به سطوح شفافی مثل شیشه برخورد می کند بخشی از آن جذب شده و بخشی به صورت انرژی حرارتی به اطراف منتقل می شود و قسمتی از آن منعکس می گردد . در نمای ترکیبی سنگ و آجر ، رنگ به کار رفته بر خلاف دیگر نماها مصنوعی نمی باشد و رنگ آن ها به دلیل حرارت بالای کوره در هنگام ساخت آجر ها به دست می آید و به همین دلیل این نما ها دارای مقاومت بالا در مقابل اشعه uv و نور مستقیم آفتاب می باشند و تغییر رنگ نمی دهند . به این منظور از سطح اجرای نما یک نقشه تصویری تهیه شده و نقشه نقطه گذاری می شود تا محل و تعداد دقیق بتن اکسپوز ها و ابعاد آن به طور کامل به دست بیاید. مسکن به عنوان یکی از نیازهای نخستین بشر، ابتدایی ترین سوالی بوده که انسان سعی در یافتن پاسخی مناسب و معقول برای آن بوده است، اما همیشه در برنامه ریزیهای ملی به مسکن نه به عنوان محلی برای آسایش ساکنان در ابعاد عینی و ذهنی، بلکه به عنوان یک مشکل اقتصادی و فقط از این بعد بر خورد شده است. This ᠎data w​as do ne by behsaznama C on tent  G en er ator D emover sion.

شرکت نمای خشک

تضاد رنگ بین آجر نما نسوز کد AP42 آذرخش و بند چه در طراحی داخلی و چه در طراحی نما اثر زیبایی آن را دو چندان میکند. بارزترین تفاوت بین پنجره های نرمال و ترمال این می باشد که پنجره های ترمال بریک از ورود گرما و سرما به منزل یا ساختمان جلوگیری می کنند. از اینرو جهت عایق شدن و از بین بردن این رسانایی حرارتی در پنجره های آلومینیومی معمولی باید یک سری تغییرات در آن بوجود آید. یکی از مزایای استفاده از این نما قیمت ارزان آن است و از طرفی این نوع نما در کمترین زمان ساخته می شود اما باید معایب آن را نیز در نظر بگیریم که می تواند شکستگی و ترک خوردگی باشد. درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک نیز سال ها عمر خواهد کرد و با گذشت زمان ساختار و حالت خود را از دست نخواهد داد. پنجره دوجداره ترمال بریک با توجه به مزایای آن، یکی از بهترین محصولات صنعت درب و پنجره سازی آلومینیوم است که بسیار مناسب برای استفاده و بهره برداری در صنعت ساختمان می باشد. در این نوشته می خواهیم به مزایای پنجره دوجداره ترمال بریک که یک نوع پنجره آلومینیومی کاملا عایق می باشد بپردازیم.

آجر نمای خشک

پنجره های آلومینیومی ترمال بریک آخرین دستاورد صنعت در و پنجره سازی دوجداره آلومینیوم میباشد. واحد رنگ پودری الکترواستاتیک مجتمع تولیدی صنعتی اروم آلیاژ از پیشرفته ترین سیستم های کارخانجات GMA میباشد. همان طور که گفته شد پروفیل آلومینیوم اصلی ترین جز تشکیل دهنده پنجره های ترمال بریک است. نمای سرامیک خشک پرسلانی dry porcelain ceramic جزء به روز ترین نماهای ساختمانی روز دنیاست که به روش نصب خشک اجرا می گردد .سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش CLADDING (پوشش) نمای سرامیک خشک پرسلانی می باشد که مهمترین بخش این نوع نما می باشد و می بایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد. درحالت نصب نما بر روی ساختمان نوساز هر دو روش قابل اعمال می باشد. حال نوبت به نصب یراق آلات بر روی پنجره آلومینیومی ترمال بریک است. استفاده از شیوه رنگ آمیزی الکترواستاتیک طول عمر رنگ آمیزی را بالا برده و رنگ پوشش شده بر روی پنجره ترمال بریک در برابر آفتاب، سرما، گرما ضربه و خط و خش مقاوم خواهد بود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با شرکت طراح و مجری نما وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید