نه اشتباه وحشتناک برای دوری از اگر شما (انجام دهید) مجری نمای خشک

این بدان معنی است که کیفیت کار به حدی بالا باشد که بعد از تعمیرات نما هیچ شخصی متوجه بازسازی و تفاوتی در نمای ساختمان نشود. به دلیل تراکم بالا و جنس آهنین آن نه تنها در برابر آب بلکه سرما و گرما و انقباضات و انبساطات حاصل از آن نیز پایدار است. نمای خشک آجری یکی از محبوبترین گزینهها برای اجرای نمای خشک ساختمان و در شرکتهای نمای خشک است. نماهای خشک ساختمانی انواع مختلفی دارند که بسته به کاربری یک ساختمان و شرایط پروژه میتوانیم برای سیستم اجرایی نما تصمیم گیری کنیم. تنوع بالای مصالح بدین معنا نیست که برای همه ی بنا ها با هر نمایی می توان از آن ها استفاده کرد. حتی می توان ادعا کرد که گزینه مناسبی برای ضد زلزله کردن بنا است. نمای خشک در ساختمان سازی های مدرن مزیت های متعددی به دنبال دارد که شناخت آنها موجب می شود تا افراد در هنگام انتخاب مصالح برای نما و روش های اجرایی آنها بهترین تصمیمات را بگیرد. بسیاری از افراد تصور می کنند نمای ساختمان اهمیت کمتری نسبت به فضای داخلی آن دارد. فایبرسمنت در مقایسه با چوب و سیمان دارای مقاومت بیشتری است و در مقابل آتش و رطوبت نیز مقامت قابل توجهی دارد. This po st was wri tt en by behsaznama Content​ G᠎en​erator Demov er si on᠎.

با دنبال کردن سه مرحله آسان، اجرای نما نتایج بالاتر را دریافت کنید

بحث دیگری که در قیمت شستشوی نما تاثیر زیادی دارد بحث میزان کثیفی و عمر سنگ است که این مورد نیز در تعیین قیمت شست شوی نما بررسی شده . قیمت کمتری نسبت به مجوف دارد. اجرای نمای خشک امروزه در صنعت ساختمان به دلیل مزایایی که نسبت به اجرای ملاتی و دوغابی دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و یکی از روش های اجرای نمای ساختمان جدید و مدرن به شمار می رود و بسیار مهم است که نکات فنی در اجرای نمای خشک مورد توجه قرار بگیرد. همچنین نمای آجری قابلیت آن را دارد که سال ها بدون این که نیازی به تمیز شدن ظاهر اولیه خود داشته باشند بمانند. بعد از سفت زنی و اتمام کارهای ساختمان سازی معمولا کار اجرای نمای ساختمان شروع می شود که خود به طور کل در سه مرحله کلی انجام پذیر است. شرکت توسعه نمای مدرن آراد با بیش از ۱۰ سال تجربه و اجرای بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع انواع نما، فارغ از در نظر گرفتن مکان و موقعیت پروژه و همچنین نوع نمای به کار رفته در ساختمان شما، آماده ارائه راهحلهای خلاقانه و مدرن، از زمان برنامه ریزی و طراحی تا اجرا و تحویل و حتی پس از اتمام پروژه به شما عزیزان می باشد.

معایب نمای خشک

در صورتی که بخش زیادی از شاسی کشی نماهای سنگی و سیمانی بوسیله پروفیل های نبشی و میلگرد با روکش های رابیتس اجرا می گردد. بسیاری از نماها ارزش تاریخی دارند و در کشورهای گوناگون قوانین سختگیرانهای در مورد موضوع تغییر نما وجود دارد که برخی از این قوانین هر گونه دگرگونی در نماهای تاریخی را ممنوع میکند؛ در معماری سنتی ایرانی، آرایشی که پس از پایان کار ساختمان بر آن بیافزایند را آمود میگویند، مانند تزیین الحاقی، نماسازی سنگی یا آجری، کاشیکاری و گچبری. گروه تولیدی بشارت اسلاز بزرگترین تولید کننده سنگ مصنوعی نمای داخل در استان هرمزگان و بندرعباس ، اکسسوری های سنگی و مصنوعات رزینی و اولین گروه تخصصی گچبری مدرن در بندرعباس . البته مدت زمان حضور آجر در کوره نیز می تواند عامل تعیین کننده ای برای رنگ آجر شیل باشد. مزیت این سیستم سرعت بالای نصب و قابلیت رگلاژ و همچنین استحکام و تنوع شکل رانر های آن می باشد البته که کلیپس ها نیز با رنگ ماندگار و همرنگ با سرامیک قابل انطباق می باشد. در روش غیر نمایان, گیره های فلزی نگهدارنده بر روی پروفیل های آلومینیومی افقی قرار می گیرد و در میان شیار های جانبی نصب می گردند، این اتصالات داخل سنگ مخفی باقی می مانند.

یان سرامیک خشک طراحی های متفاوتی دارند.

در این نوع سیستم ها به دلیل اینکه پروفیل های عمودی آلومینیومی از میان درز سرامیک ها دیده می شوند، به جهت زیبایی بیشتر این پروفیل به رنگ مشکی رنگ آمیزی می شود. تنوع رنگی این محصول می تواند در زیبایی هرچه بیش تر ساختمان تاثیرگذار باشد. این محصول در رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. سرامیک ها عموما در طرح هایی شبیه به سنگ ، چوب ، پارکت و .. تولید می شود که یکی از این سرامیک های پرطرفدار سرامیک های آجری است . مهمترین نکته در این قسمت توجه به پیشروی ها در نماست که بیش از ضوابط شهرسازی و طرح مصوب انجام نشود در غیر اینصورت می تواند در زمان در یافت پایانکار منجر به صدورحکم تخریب یا خسارت شود. با توجه به اجرای نمایان و یا غیر نمایان سرامیک خشک طراحی های متفاوتی دارند. مجری نمای خشک در واقع فرد یا شرکتی می باشد که مسئولیت نصب و اجرای نمای خشک را بر عهده می گیرد. Post has been cre᠎ated ​wi᠎th G​SA᠎ Conte nt ᠎Generato r ᠎DEMO.

نصب نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نمای سنگ بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید