نه تاکتیک‌های کلیدی که حرفه‌ای‌ها برای اجرای نما استفاده می‌کنند

یکی از الزامات در طراحی نماي ساختمان، تحمل نما در مقابل ضربات در طول دوره بهره برداري است. در و پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک ساخته شده از پروفیل های مرغوب از جنس آلومینیوم یکی از جدیدترین و بروز ترین نوع محصولات دوجداره است که امروزه در صنعت ساختمان، چه در فضای داخلی و چه در فضای خارجی (نما) مورد استفاده زیادی قرار میگیرد. این نوع بافت برای نمای خارجی مناسب است که معمولا به رنگ های سفید روشن یا کرمی است. و همانطور که از نامش پیداست به منظور کنترل عایق بندی میان فضای داخلی و فضای خارجی یک محیط مورد استفاده قرار میگیرد. پنجره ترمال بریک فولکس واگنی نیز در برخی از پروژهها مورد استفاده قرار میگیرد. هر دو دارای انواع بازشو کشویی، لولایی، فولکس واگنی، لیفت هستند. فولاد ضد زنگ یا استیل یک گزینه عالی از انواع متریال های نمای ساختمان به حساب می آید، که دارای سطح صیقلی و براق است. انواع طرح چوب نیر در پنجره upvc موجود می باشد که به صورت یک فیلم بر روی پروفیل سفید کشیده می شود.

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

در اجرای نمای سیمانی سفید رومی، قبل از هر چیز باید سطحی متناسب با طرح مورد نظر ایجاد کرد که این امر معمولاً با شاسی کشیهای فلزی به وسیله پروفیل نبشی یا قوطی به همراه توری رابیتس امکان پذیر است. اولین نکته که قبل از ادامه بحث باید به آن اشاره کنیم این است که در گروه تولیدی روماپن، هر دو محصول پنجره دوجداره UPVC و پنجره آلومینیومی ترمال بریک دوجداره با بالاترین کیفیت ساخته میشود. پنجره upvc و پنجره آلومینیومی ترمال بریک از نظر عایق بودن عملکرد یکسانی دارد اما تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند، در این نوشته می خواهیم به مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc بپردازیم تا بهترین انتخاب را هم از نظر کیفیت و هم از نظر هزینه داشته باشید. امروزه رنگ های مختلفی نیز مخصوص پنجره های upvc در باراز موجود است که از کیفیت خوبی برخوردار هستند. با این دیوار های آجری نیمه ترانما، نیازی به نصب پرده وجود ندارد و ساکنین می توانند از منظره ی بیرونی استفاده کنند. این واحد تولیدی با تکیه بر سالها تجربه در صنعت آلومینیوم در سال ۱۳۹۰ اقدام به راه اندازی دو خط مونتاژ کامل ساخت، تولید و نصب درب و پنجره دوجداره مدرن آلومینیومی نمود و اکنون تبدیل به برندی شناخته شده و معتبر در صنعت ساختمان ایران و کشورهای همسایه شده است. This po​st was cre ated with behsaznama Content Gen erator Dem ov​er sion!

تجهیزات نمای خشک

احتمالا برایتان سوال شده است که پنجره یا درب ترمال بریک به چه معناست؟ البته قیمت درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک بیشتر از درب و پنجره آلومینیومی نرمال می باشد. هر نوع یراقی که در پنجره های UPVC مورد استفاده قرار می گیرد نیز در پنجره های ترمال بریک مصرف می گردد. حال در بین مصرف کنندگان همیشه این سوال پیش می آید که کدام پنجره بهتر و عایق تر می باشد، پنجره upvc و یا پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک. با توجه به اعداد بالا می توان این نتیجه را گرفت که جهت ساخت پنجره با ابعاد بزرگ و آنهم در طبقات بالا با توجه به فشارهای وارد شده از طرف باد نیازمند یک پنجره مقاوم می باشیم که در این شرایط یا باید از پروفیل upvc استاتیکی ویستابست استفاده کرد و یا از پروفیل آلومینیوم ترمال بریک استفاده کرد. پروفیل آلیاژ آلومینیوم پنجره ترمال بریک پارتیشن بندی شده است، دو طرف پروفیل نوار عایق حرارتی آلومینیوم و وسط آلیاژ آلومینیوم پلی آمید است. فرمولاسیون پروفیل ویستابست بصورتی است که توانسته است استاندارد RAL آلمان را کسب نماید در شرایط آب و هوایی گرم و خشک بسیار مقاوم می باشد و نه زرد می شود و نه دفرمگی در آن ایجاد می گردد. C on​tent has  been c᠎re ated by G᠎SA  Con᠎te᠎nt Ge᠎ne​rator ​DEMO !

نمای خشک فلزی

پنجره ترمال بریک استاندارد با آلومینیوم ایرانی تقریبا قیمتی تا 2.5 برابر قیمت پنجره upvc ویستابست دارد. این در حالیست که ممان اینرسی پروفیل آلومینیومی در کمترین حالت در حدود 11 می باشد و تا 36 می توان افزایش داد. از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید، از شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم. نمای سرامیک متشکل است از زیرسازی و قطعه های سرامیک که این قطعات نمای سرامیک با هم نمای دو پوسته ای را تشکیل میدهند. آنگاه ملات را پشت آن پهن مینمایند که در نتیجه هم ملات درحدود۵/۱الی ۲ سانتیمتر از لب کار عقب تر خواهد بود که از این عقب بودن ملات برای بند کشی استفاده می نمایند و هم ضخامت ملات در تمام قسمت ها یکنواخت خواهد شد . 25 میلیمتر و ضخامت 2 میلیمتر عدد ممان به 10.79 می رسد. در صورت استفاده از مصالح ساختمانی سنگین، ضخامت آن ها در حداقل میزان ممکن حفظ شده می شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نمای مدرن وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید