نه تعاریف جدید درباره اجرای نمای خشک نمی‌کنید اغلب میخواهم برای شنیدن

در فرآیند طراحی نما با توجه به سلیقه و خواست کارفرما، طراحی در سبک های مدرن و کلاسیک با استفاده از مصالح مناسب صورت خواهد گرفت. پرطرفدارترین نوع مصالح مورد استفاده در نما، سنگ طبیعی میباشد. اگرچه بتن اکسپوز یکی از مقاوم ترین مصالح ساختمانی جهت پوشش نما و کف در صنعت ساختمان است و نیز دارای قابلیت های بالای هنری به لحاظ جنس و رنگ خاص آن می باشد، اما این به تنهایی برای آنکه به یک نمای مطلوب دست پیدا کنیم کافی نیست. در فصل اول انواع نماهاي متداول از نظر نوع مصالح به کار رفته و نیز نحوه اجرا و اتصال بررسی شده شرکت نمای خشک است. در این راستا باید مهندسین نما حدالمکان از مصالح ماسیونری پرهیز و به سمت دیتیل های نصب خشک که رفتار قابل پیشبینی تری در زلزله دارند حرکت نمایند. در حال حاضر ، پیشرفته یا سنتی یک ماده ، به جای اینکه به خود مربوط باشد ، به مفاهیم و دیدگاههایی مبنی بر اینکه ماده بر اساس آن استوار می شود ، به این معنی که نوع نگرش به این مواد تعیین کننده ویژگی پیشرفته یا سنتی آن است. سرامیک خشک گروهی از مواد جدید است که با توجه به کاربرد ، ارزش افزوده و پیچیدگی فناوری ، تقسیمات متفاوتی دارند.

اجرای بتن اکسپوز

گچ و رس مواد بسیار متداول است و سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد ، اما اکنون با دیدگاه های جدید (مانند فناوری نانو) ، در مقیاس اتمی و سلول واحد می توان در این مواد تغییراتی ایجاد کرد ، بنابراین خواصی دارند که قبلاً نداشته اند. رنگ کلیپسها با رنگ سرامیک با رنگ پلیاستر و با روش الکتروستاتیکی یکسان میشود و در محل اتصال سرامیک به ریل، لاستیکهای EPDM با کیفیت برای جلوگیری از لغزش سرامیک قرار می گیرد. نورپردازی فضای بیرونی ساختمان را شیک و مجلل نشان می دهد. در این صفحه از سایت کاشیران می توانید نمونه کار شده سرامیک نمای بیرونی ساختمان را مشاهده نمایید. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما از طریق واتس اپ، تلگرام و تماس تلفنی اقدام نمایید. همانطور که A.Pret در سال 1908 گفت ، “ساختمانهای ترانسفورماتور زمانه ما اسکلت بتونی مسلح یا سازه های آهنی دارند. جهت هر گونه اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. کالاساخت با جمع آوری تیم تحقیقاتی خود از دانشجویان معماری در کنار هم، برای اولین بار شروع به جمع آوری اطلاعات صحیح و درست در مورد سنگ های ساختمانی کرده است. سیستمهای به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برجهای بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روشهای نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. ​Post was c re᠎ated with the he᠎lp ​of behsaznama C on te nt G​ener ator Dem᠎oversion᠎!

چرا اجرای نما من بهترین است از شما

انتخاب اجزای اتصال متناسب با نوع و ابعاد سنگ و همچنین ایجاد شکاف مناسب در سنگ برای قرارگیری از جمله مراحل حیاتی در اجرای نمای سنگ خشک می باشد. پس باید دقت داشت سنگ تراورتنی را انتخاب کنیم که منافذ سطح رویی آن با رزین پوشش داده شده باشند. های ساختمانی در جهان به عنوان اصلی ترین و منحصر به فرد نمای طراحان و معماران در مراحل اولیه اجرای پروژه نمای خشک انتخاب شده و در لیست مؤلفه های مهم و استراتژیک قرار می گیرد. اجرای فلاشینگ فلزی ، پخش فلاشینگ فلزی ، خدمات اجرای فلاشینگ فلزی ، فروش ورق فلاشینگ نما ساختمان و سولهاجرای فلاشینگ فلزی، پخش فلاشینگ فلزی، خدمات اجرای فلاشینگ فلزی، فروش ورق فلاشینگ نما ساختمان و سوله اجرای فلاشینگ فلزی معمولاً به جهت جلوگیری از ریزش آب بر روی دیوارهای ساختمان و پشت بام صورت می گیرد. از این رو توجه به آن و اجرای اصولی با متریالی باکیفیت از اقداماتی اساسی در جهت بهبود سلامت شهروندان است. این تکنیک به جای استفاده از ملات یا سیمان، سنگ را با استفاده از پیچ و مهره فلزی به نمای بیرونی ساختمان محکم می کند. پیچ و مهره های فلزی در روش نصب مکانیکی استفاده می شود که معمولاً به آن روش نصب خشک می گویند.

نمای سنگ در ساختمان از نماهای بسیار پر کاربرد است که به دو صورت تر و خشک اجرا میشود و تفاوتشان در این است که اجرای نمای خشک بر خلاف تر به وسیله پیچ و مهره فلزی انجام میگیرد. متداول ترین دسته سرامیک خشک بر اساس نحوه تولید آنها ، ضخامت ، سیستم های زیر ساختی و اجرای آنها است. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط گروه فنی مهندسی داتام اجری می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. اصلیترین معایب این تایلها در این است که برخی از نمونههای آن، ضخامت بالایی دارند و میتوانند وزن سنگینی برای نما به وجود آورند.

دیدگاهتان را بنویسید