نه عقل روش‌ها آموزش بینندگان شما درباره نمای خارجی ساختمان

هلدینگ ساختمانی سپنتا با بهکارگیری هنر و تجربه و با رعایت اصول طراحی نمای ساختمان، شما را برای داشتن نمایی مطلوب همراهی میکند. چراکه شب برای داشتن یک جلوه زیبا نیازمند نورپردازی مطلوب است. نورپردازی نما از دیگر اصول طراحی نمای ساختمان محسوب میشود و نباید جدا از آن در نظرگرفتهشود؛ تا علاوه بر روز، در شب نیز پویا و موثر باشد. یک سیستم پشتیبانی بینابینی (اغلب کابل) برای اتصال شیشه به فولاد استفاده میشود. علاوه بر این، در طراحی نمای ساختمان باید خطوط و مصالحی از نماهای اطراف نیز به چشم بیاید. نمای شیشه ای کرتین وال یکی از زیباترین نماهای مدرن برای نمای خارجی ساختمان به شمار می رود. سنگها یا توجه به ترکیبات تشکیل دهنده آنها دارای رنگهایی مختلف میباشند که باعث تمایز آنها شدهاست . با توجه به این که سبک های مختلف طراحی در ساختمان ها وجود دارد به همین دلیل شما باید ابتدا نمای ساختمان مد نظر با توجه به کاربری ساختمان در نظر بگیرید. ورق های طرح سنگ شامل سه لایه پوشش رنگی لمینت شده بر روی سطح الومینیوم در طرح ها و رنگ های متنوع و متفاوت می باشد. نمای ساختمان شامل دو سوی اصلی ساختمان یا بیشتر می باشد ، قسمت ورودی پشت بام و ورودی اصلی ساختمان بسته به شکل و نوع زمین میباشد در اغلب کشورها طراحی و ساخت این قسمتها برای همخوانی نما با بافت قالب زیر نظر سازمانهای شهری صورت میگیرد.

اجرای نمای خشک سرامیک

با این وجود، ما می توانیم به سرعت اصول رشد آن را درک کنیم؛ به این ترتیب که ابتدا یک شاخه رشد می کند و به دو قسمت تقسیم می شود، سپس دو شاخه هر کدام به دو شاخهی دیگر تقسیم می شوند و پس از تکرار تعداد مشخصی، برگ ها ظاهر می شوند. از این رو ، ریتم می تواند به عنوان تکرار عناصری مانند خطوط، اشکال، فرم ها یا رنگ ها بصورت سازمانیافته و منظم بیان شود. هندسه طبیعی را می توان با قواعد خاصی به راحتی توصیف کرد. دوده را از ساختمان تا به یک روش و چربی و آلودگیهای دیگر مثل خزه و عواملی دیگر را با روشهای خاصی پاک میکنند. این نما زیبایی بسیار خوبی به ساختمان میدهد و تقریباً نصب راحتتر و کم هزینهتری دارد و با مقاومت بالا، سالیان سال بدون نیاز به تعمیرات برای شما نمای زیبایی خواهد بود. نمای سیمانی برای افرادی که میخواهند صرفه جویی مالی انجام دهند، مناسب بوده و سرعت اجرای بالا، تهیه آسان نمای سیمانی و اینکه ریزشی ندارند و اغلب پوسته نمیدهند، از دیگر مزایای این نما است. سرمایه گذاران ساختمانی وجود دارند که فقط به بحث مالی میپردازند و به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی ساختمان آن ها دچار مشکلاتی خواهندشد.

 A​rticle was c​re at​ed by behsaznama C​ontent᠎ Generator D᠎em oversion​.

نمای خشک سرامیک

• نهایت دقت در تراز بودن قالب ها به کار برده شود. سرامیک خشک مخصوص نما به دو شکل کلی زیر در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه می شود. روش های نصب سرامیک خشک پرسلانی مجوف با توجه به تکنولوژی بالای تولید این نوع سرامیک خشک پرسلانی به لحاظ قابلیت اکستروژن به اشکال و دیتیل های خاص به دو دسته عمده زیر تقسیم بندی می شود. چسب بتن اپوکسی از فرایند پلیمریزاسیون دو جزء بسیار قدرتمند رزین اپوکسی اصلاح شده و سخت کننده ایجاد میشود که هنگام اجرا با هم ترکیب میشوند. از جمله معایب نمای سیمانی آن است که نمای سیمانی عایق حرارتی و برودتی بسیار ضعیفی دارد. از جمله مزایای نمای کامپوزیتی نیز مقاومت بالا در شرایط مختلف آب و هوایی است، تنوع در رنگ بسیاری دارد، عایق صورتی و حرارتی است و شکل پذیری در طراحی دارد. از نمای کامپوزیتی میتوانید برای انواع ساختمان مسکونی و تجاری استفاده کرده و ساختمانتان را بهراحتی و در عین سادگی شیک و زیبا جلوه دهید.

برای آب بندی نمای سیمانی ابتدا این درزها و ترک ها پوشانده می شوند، سپس آب بندی نمای ساختمان اجرا می شود. نمای ساختمان ها جزء اصلی ساختمان بوده و نمود خارجی هر بنا می باشد که سازنده ی بدنه و تصویر ذهنی شهروندان از آن شهر است. پس از تایید طراحی پلان ویلا توسط کارفرما به سراغ طراحی نمای ویلا به سبک مدرن میرویم. به زبان سادهتر میتوان گفت نمای هر ساختمان هویت بنا را نشان میدهد. متداول ترین سنگ نما مرمریت که در اجرای نمای خارجی ساختمان مورد بهره گیری قرار می گیرد، سنگ مرمریت لاشتر میباشد که نمونه کاربری آن را میتوان در میدان نقش جهان اصفهان مشاهده نمود. نمای ساختمان نقش مهمی در زیبایی شهر و محله ایفا می کند. نمای ساختمان، ظاهر بیرونی هر ساختمان است و نقش بسیار مهمی در زیبایی و جذابیت آن ایفا می کند. طراحی نمای ساختمان اثر بسیار زیادی در ذهن افرادی که میبینند از کیفیت و ساخت هر پروژه ساختمانی می تواند داشته باشد.

نمای خارجی ساختمان

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کلیک کنید وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید