نه موفق‌ترین اجرای نما شرکت‌ها در منطقه

نازک کاری نازککاری، از راه های تهیه و پیاده سازی نمای بیرونی یا درونی بنا است که در آن، یک بخش به نام نما روی سایر بخش ها گذاشته میشود. نوع طراحی و اجرای نما باید با تمامی بخش و پلان های ساختمان هم خوانی داشته باشد ضمنا توصیه می شود تحت نظر مهندس ناظر پروژه باشد. نمای هر ساختمان بخش مهمی از هویت آن را می ­سازد. نمای بیرونی به منزله یک لایه محافظ برای ساختمان است که نه تنها آن را در برابر عوامل مختلف محافظت می نماید، بلکه نقش بسیار مهمی در زیبایی آن دارد. 1- در روش شستن و برس کشیدن، روی لایه ی سطح بتن، با آب اسپری و لایه روبی می شود. بر همین اساس لازم است بدنه و فونداسیون ساختمان هم با استفاده از مواد و مصالح مقاوم ساخته شود. این نوع نمای ساختمان اگر به خوبی اجرا شود بسیار زیبا و مقاوم است. عدم نفوذ باران اسیدی از یک طرف و مقاوم بودن این لعاب شیشهای باعث میشود که این سرامیک استقامت بالایی از خود نشان دهد. در کشورهای صنعتی به نماهای اچ پی ال Rain Screen نیز میگویند، به معنی دیوار یا صفحه ضد باران.

مصالح نمای خشک

ساختمانهای سنگی خشک (خشکه چین) همچنانکه تکنیک دیوار خشکه چین عموماً برای حصارکشی دشتها مورد استفاده قرار میگیرد، در ساختمانها نیز کاربرد دارد. چسب مخصوص اجرای نمای دیوار با دارا بودن خاصیت الاستیک در میان بافت اجزای دیوار ، به دیوار حالت ارتعاشی داده و از شکست و فروریختن آن جلوگیری خواهد کرد. این متریال از تنوع زیادی در جنس و رنگ و بافت خود برخوردار می باشد. تنها در هنگام استفاده از این محصول دقت کنید پیش از استفاده از چسب از پلاستر سیمانی استفاده نمائید، ضمن آنکه از گستردگی چسب بر روی تمامی سطح اطمینان حاصل کنید چرا که وجود خلل و فرج در میان بافت ها موجب نفوذ آب ، رطوبت و هوا به میان بافت و خسارت به سازه خواهد شد. دفتر مهندسی آلفا طراحی و اجرای نمای کامپوزیت ، سرامیک خشک ، کرتین وال و لوور دوکی مشاوره رایگان و بازدید از پروژه توسط مهندسین آلفا دفتر مهندسی آلفا اجراکننده نماهای مدرن و نوین با سابقه ای درخشان در انجام پروژه های زیبا و بی نقض متعدد در سطح شهرهای تهران و کرج و بسیاری از شهرهای کشور و طراحی نما با ضمانت اجرا و متریال همواره میکوشد تا پروژه های شما را به صورت کاملاً حرفه ای ، زمانبندی شده و با کیفیت به اتمام رسانده و با تحویل به موقع با کیفیت بالا در کوتاهترین زمان و گارانتی تحویل پروژه رضایت مشتریان خود را جلب نماید دفتر مهندسی آلفا نماهای کامپوزیت ، سرامیک خشک ، کرتین وال و لوور دوکی شیدر به صورت زمان بندی شده و مدرن با قیمت مناسب توسط کادر حرفه ای و ناظرین مجرب آلفا جهت مشاوره و بازدید از پروژه و کسب اطلاعات بیشتر و همچنین تصاویر نمونه کار با ما تماس حاصل فرمایید.

نمای سرامیک خشک چیست

This da​ta was w ri᠎tten ​by behsaznama᠎ Conte​nt Generat​or​ Dem ov er᠎sion​!

نمای خشک سنگ نظرات و نکات

از معایب این شیوه زمان بر بودن، احتمال کثیفی حاصل از دوغاب و ایجاد نخاله های ساختمانی می نحوه اجرای نمای سنگ خشک باشد. علاوه بر آن نوع کاربری ساختمان اعم از تجاری، اداری و مسکونی بودن بسیار در انتخاب نوع و رنگ آجر نمای سنتی دخیل است. نمای آجری برای اجرای نمای سنتی گزینه مناسبی است. سنگ­ های پلیمری نما، از جمله مصالح نوین برای طراحی نمای ساختمان هستند که این روزها در اجرای نمای ساختمان کاربرد دارند. در مطلب بهترین سنگ نمای ساختمان به معرفی انواع سنگ ­هایی که برای اجرای نما کاربرد دارند، پرداخته ­ایم. منظور از نمای پلیمری، کاربرد سنگ پلیمر برای اجرای نمای ساختمان است. سرامیک اغلب برای اجرای نمای ساختمان­ های اداری و تجاری کاربرد دارد. یکی از انواع مصالح جدید برای نمای ساختمان، سرامیک است. نمای ساختمان تراورتن یکی از متداول­ ترین نمای سنگی برای اجرا در انواع ساختمان است. وقتی صحبت از نمای ساختمان می ­شود اغلب یک نمای سنگی به ذهنمان می ­رسد. نیاز به محاسبه های سازه ای و کنترل به وسیله مهندسان عمران به نسبت سیستم های مشابه نظیر نمای کرتین وال که نرم افزار ساده ای می تواند کار محاسبات آن را انجام دهد.

شیوه ای که تنها با ترکیب سیمان و آب و بدون نیاز به نیرویی متخصص ولی ماهر اجرا خواهد شد. انتخاب نوع رنگ آجر متناسب با اقلیم و نوع آب و هوای منطقه بسیار بر زیبایی و چشم نوازی نهایی ساختمان کمک خواهد کرد. در این نوع از متریال از مواد نانو در ترکیب با سنگ استفاده می ­شود. این رنگ در مقایسه بارنگهای نما از مقاومت سایشی بسیار بالایی برخوردار است و در برابر رطوبت، اشعه UV، نور خورشید و مواد قلیایی استحکام بسیار بالایی دارد. در این پروژه ها تمامی مراحل ساخت و اجرا از جمله؛ قالب گیری و ترکیبات مواد در محل اجرای پروژه انجام می شود. با توجه به موارد گفته شده و مزایای بتن معماری یا بتن نما، امروزه معماران و کارفرمایان زیادی به استفاده از بتن در انواع پروژه های عمرانی و ساختمانی روی آورده اند. مزایای چوب ترموود چیست؟ علت نام گذاری پنجره ترمال بریک چیست و نحوه عملکرد آنها چگونه است؟ به همین علت بر اساس نمای ساختمان است که عابران آن را قضاوت میکنند و حدس افراد از هویت شما و اتفاقاتی که داخل یک ساختمان میافتد بر اساس همین قضاوت خواهد بود. این که فروشندگان نمادر تهران چه نوعی از نمای خشک و با چه مشخصاتی را موجود داشته باشند،قطعا عاملی تاثیرگذار در خرید این مدل نما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید