نه و نیم بسیار ساده چیزها می توانید انجام دهید برای جلوگیری از اتلاف نمای سرامیک خشک

نظر به اینکه انتقال صدا،از طریق ارتعاش صورت میپذیرد ، و لایه هوای موجود بین دیوار و سرامیک (با ضخامت 3 تا 5 سانتیمتر) فرسایش دهنده ارتعاش است نوعی عایق بندی صدا نیز خواهد بود. جریان یافتن هوا بین دیوار ساختمان و نما ، با توجه به ضریب انتقال حرارت پائین هوا ، باعث جلوگیری از افت دمای ساختمان در زمستان و تابستان و صرفه جوئی در مصرف انرژی خواهد شد. با این ترتیب وزن هر قطعه روی کلیپ پائین منتقل می شود. امروزه نیز استفاده از نمای کامپوزیت بسیار متداول و به روش های مختلفی نصب می شوند . امروزه نیز استفاده از نمای سرامیک خشک بسیار متداول بوده و روش های مختلفی برای نصب این نما وجود دارد. در مرحله بعد هوک ها پشت سرامیک نصب شده و روی ریل های آلومینیومی قرار می گیرند. ولی در این روش اتصالات قطعات سرامیکی در نما قابل مشاهده است و زیبایی نما را تحت تاثیر قرار می دهد. Content was gen er᠎ated wi th the help of behsaznama  C onte nt  G en erat or Demoversi on.

وقتی صحبت از نمای سرامیک خشک به میان می‌آید چه کاری انجام می‌دهند و چه کاری باید متفاوت انجام دهید

از روش های نوینی استفاده می شود که جایگزین روش های سنتی قبلی شده و رضایت بسیاری از سازندگان را کسب کرده است، در ادامه به یکی از این روش های نوین که اجرای نما با متریال ورق کامپوزیت است اشاره می شود. سپس پشت قطعات سرامیک با نصب توری با چسب مسلح می شوند. در زمان نصب ، سرامیک ها را در فاصله 3-2 میلی متری از هم قرار می دهند . سپس قطعات به روش هنگ بر روی ریل های آلومینیومی سوار می شود. پوشش نانو نما را میتوان بر روی کلیه سطوح اعم از آجر، سنگ، سیمان، کاهگل و … اجرای نمای سرامیک خشک را تنها از نمادیزاین بخواهید و با کیفیتی بینظیر تحویل بگیرید. تجهیزات مورد نیاز این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، سرمته و انکر می باشد که توسط این شرکت تولید می شود. بعد از نصب پروفیل ها ی عرضی ، شبکه شکل می گیرد. در این روش ابتدا استادها نصب و سپس پروفیل های عمودی روی استادها نصب می شوند.سپس کلیپ ها روی پروفیل قرار گرفته و تنظیم می شود. در این روش با استفاده از پروفیل های آلومینیومی ، شرایط برای نصب قطعات آماده میشود. رنگ تیره دما را به خود جذب میکند و گرد و غبار به روی آن نمایان میشود. Da ta w᠎as created ​by behsaznama Con tent Generator Demover si on!

نمای خشک سرامیک

مزیت این سیستم نسبت به سیستم نمایان این است که انکرها در محل بهینه و اپتیموم تایل مستقر شده و تنش های کششی وارد بر تایل را به نصف کاهش می دهند. اما از سوي دیگر و مهمتر از آن، نماي هر ساختمان بسته به شرایط حیطی از جمله آب و هوا و بارهاي مختلف وارد بر آن از جمله باد، طوفان، زلزله، سیل و ضربه شرایط ویژهاي را تجربه کرده و لازم است در برابر این شرایط پایدار بماند. دیوار بارهای جانبی ناشی از فشارِ باد و طوفان را که بر آن وارد میشود از طریق اتصالات در طبقات یا ستونهای ساختمان به سازه اصلی ساختمان منتقل میکند. چنانچه بندها به اندازه کافی در نظر گرفته شود ، امکان تعویض قطعه پس از نصب فراهم میشود. قالی و قالیچه آباده ای از صنایع دستی مرغوب این شهرستان است که متأسفانه تولید آن به شدت کاهش یافته و رفته رفته به دست فراموشی سپرده میشود. با ورود به این ساختمان شاهد یک فضای مستطیلی خواهید بود که دارای دو برج در دو سمت خود است. اولین بار نمای خشک در سال ۷۰ میلادی توسط آمریکایی ها مورد استفاده قرار گرفت و علت آن هم این بود که این نوع نما در مقابل وزش شدید باد مقاوم تر بوده و امکان سقوط آن از نما کمتر است.

۲- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا cladding می­گردد. به مرور استفاده از نمای سرامیک خشک به دلیل مزایای زیادی که با خود داشت مود تایید بسیاری از استانداردهای جهانی در صنعت ساختمان و بسیاری از طراحان و معماران مهم دنیا قرار گرفت. مصالح و موادی که در طراحی و اجرای نمای خشک سرامیک مورد استفاده قرار میگیرند، دارای تنوع بالایی هستند. در ایران هم از سال ۱۳۷۰ نمای سرامیک خشک مورد توجه واقع شد و بسیاری از معماران در طراحی نمای ساختمان خود از سرامیک خشک استفاده می کردند. این امر اجازه حرکت محدود به سرامیک ها را می دهد. نصب سرامیک ها در نما به روش خشک ، علاوه بر کاهش ریسک جدا شدن سرامیک از نما و سرعت نصب ، باعث سبک شدن وزن ساختمان و در نتیجه کاهش نیروی زلزله وارده به ساختمان می شود. در این روش ضخامت تایل ها حداقل ۷ سانتیمتر می باشد. سوراخ هایی پشت تایل های سرامیکی توسط سرمته ایجاد می گردد. در این روش بر خلاف روش های قبلی غیرنمایان که شیار یا سوراخ پشت تایل ایجاد می شد، شیارهایی در ضخامت تایل های سرامیکی ایجاد و تایل از قسمت فوقانی و تحتانی مهار می شود.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت منبع.

دیدگاهتان را بنویسید