نوسانات اجرای نما

ضد شوره نانو NP-3000 با از بین بردن شوره های آجر نما و ایجاد خاصیت فوق آب گریزی از شوره زدن مجدد آجر نما جلوگیری میکند. این که یک معمار می تواند هنر طراحی خود را در معرض دید قرار دهد ، باعث ایجاد رقابت برای عرضه ی نماهای منحصر به فرد و زیبا خواهد شد و همچنین چهره شهر را زیبا خواهد کرد. یک شهر یا منطقه ای در یک شهر ممکن است که دارای یک بافت ارزشمند تاریخی معماری باشد و یا نزدیک ساختمان های مهم باشند و اغلب در این شهرها و مناطق نمی توان به هر شکل و شمایلی ساختمان ساخت و نما طراحی نمود . برای مثال در شهر اصفهان و بر اساس بافت سنتی شهر، استفاده از آجرهایی به رنگ بژ، کرم و آجرهای سنتی امکان پذیر می باشد. برای مثال استفاده از پوشش نانو آجر نما، استفاده از نانو بر روی سطوح سنگی و سنگ های گرانیت امکان پذیر می باشد. همچنین پیشرفت های صنعتی و تجهیزات باعث پیشرفت نماهای فلزی خالص شده و امکان ایجاد طرح های خاص را بر روی آن ها فراهم آورده است و نسل جدیدی از نماهای دکوراتیو صنعتی ویژه رابه وجود آورده است.

مزیت های نمای خشک

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، زمان نقش بسیار مهمی را در این صنعت ایفا میکند و روشهایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی و پیشنهاد شدهاند همگی با استاندارهای مهم مورد ارزیابی قرار گرفته و شاید بتوان گفت که با ارزیابی این فاکتور مهم ماندگار شده است. برای آنکه بتوان هزینه ی طراحی نمای یک ساختمان را تخمین زد باید موارد مختلفی را بررسی کرده و مشخص نمود . توجه داشته باشید که نورپردازی نمای ساختمان باید به شیوه ای طراحی شود که خیره کننده نباشد و بر طراحی نمای خارجی ساختمان تاکید داشته باشد و اول خود نما به چشم آید و در مرحله بعدی نورپردازی نما جلب توجه کند. در مرحله بعدی مصالح نما در قاب هایی که ایجاد شده اند نصب شده و اطراف آنــها درزگیری می ­شود. نوع مصالح نما و سبکی که برای طراحی ساختمان در نظر گرفته می شود بیانگر شخصیت ساختمان است. شرکت کارووین پیشرو در زمینه طراحی و اجرای انواع نمای خشک ساختمانی و مبتکر طرحهای خلاقانه در این حوزه است. در مبحث اجرای نمای خشک یکی از اصلیترین و مهمترین نکاتی که مطرح میشود انتخاب مجری است.

نمای سیمانی ساختمان از جمله نماهایی است که قیمت اجرای آن در مقایسه با سایر نماها ارزان تر می باشد. همانند مهارتهای قدیمی تر امروزه والرهای مجرب بسیار اندک هستند. امروزه استفاده از مصالح سبکی همانند ورق آلومینیوم کامپوزیت ، چوب ، اچ پی ال و در مرحله بعدی سرامیک پرسلان ، سنگ های صنعتی ، فایبرسمنت و … در نماسازی ساختمان از مصالح مختلفی استفاده می شود از جمله فلز، سنگ، آجر، کامپوزیت، بتن، چوب و … چوب از جمله متریال های محبوب بوده که بافت و زیبایی خاصی به نما می بخشد اما در تمامی اقلیم ها نمی توان از آن استفاده نمود . همچنین می توانید با کمک قالب یا شابلون ظاهر سنگ، آجر یا تخته چوب را به نمای ساختمان خود بدهید. در عکس بالا، قسمتی از نمای ساختمان سنگی دچار آسیب شده و مالکین هزینه اضافی جهت حفظ نما را متقبل شدهاند. لازم به ذکر است که هر چه مصالح مورد استفاده برای رویه ابعاد بزرگتری داشته باشند، میزان هزینه ای که برای مصالح زیرسازی پرداخت می شود کمتر خواهد بود.

در این صورت خیالتان راحت باشد که نتیجه ی کار نمایی حرفه ای ، شیک ، امروزی و با توجه به کاربری ساختمان و ترندهای روز دنیا خواهد بود . آجر نما باستان، آجر نما آذرخش، آجر نماچین، آجر نما امیری، آجر نما کهن سرام، آجر نما اصفهان و آجر نمای امین از جمله آجر نماهایی هستند که می توان از کیفیت آن ها مطمئن بود. از جمله انواع آجر می توان به آجر نما نسوز،آجر خنک کننده، آجر نما طرح چوب، آجر دکوراسیون داخلی، لعابدار حصیری، آجر نما سفید، آجر نما قرمز، کارتنی، دکوراتیو،کف فرش، آجر نما زرد، رستیک، شاموتی، آجر نما نسوز سفید، آجر نما نسوز قرمز، آجر نما نسوز انگلیسی، آجر نما پلاک، نمای مدرن قزاقی و … با اندکی تفکر خواهیم دانست که اجرای نمای خشک ساختمان می تواند تا بیش از ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاسته و بخاطر عدم استفاده از ملات و روشهای سنتی می توان با فعال نمودن چندین منطقه کاری بطور همزمان در بخشهای بالا و پایین دست ساختمان، کار را با سرعت هرچه بیشتر پیش برد. یکی از بزرگ ترین معایب نمای مینرال عدم مقاومت آن در برابر رطوبت می باشد. عدم تقارن در نمای پست مدرن بسیار مهم است و شما مجاز هستید تا هر نوع المان را بدون رعایت تقارن استفاده کنید بنابراین نزدیک شدن به خواسته های کارفرما در این سبک راحتتر است. Post w᠎as created by behsaznama Con tent Generator Demov ersion !

دیدگاهتان را بنویسید