نکات عالی سان تزو در مورد کتاب

بارنز و نوبل (Barnes & Noble): بارنز و نوبل یکی از نامهای سرشناس در فروش فیزیکی و اینترنتی کتاب است. میتوانید مقاله «بهترین درگاه پرداخت اینترنتی کدام است؟ اما اگر تازه میخواهید وارد بازار کتاب شوید، ممکن است در شروع، کمی کارتان راحت نباشد. یا هم ممکن است خودتان صاحب مغازه کتاب فروشی باشید، که دیگر راه تامین محصولات را به خوبی بلد هستید. در این میان مطالعه کتاب به عنوان یکی از بهترین روشهای ممکن برای فعال و سرحال نگه داشتن مغز میتواند تا اندازه بسیار زیاد از زوال عقل جلوگیری کرده و سلامت مغز را حفظ ارسال رایگان کتاب نماید. احتمالا تاکنون به کتابخانه رفتهاید و نظم، ترتیب و طبقهبندی دقیق کتابها را از نزدیک دیدهاید. به این ترتیب مشتری شما، راحتتر و سریعتر میتواند کتب مورد علاقه خود را پیدا و آن را خریداری کند. برخی کتابها که بزرگتر و یا کوچکتر از حد معمول هستند، را در کنار اجسام معمولی قرار دهید، تا مشتری بتواند درک مناسبی از اندازه کتاب پیدا کند. برای این کار میتوانید تصویری از چند صفحه کتاب را در عکسها و خلاصه کتاب را در توضیحات محصول قرار دهید.

{بیشترین بهره را ببرید} از کتاب استفاده کنید

در گذشته که همچین بستری برای تحقیق و درک نیاز مشتریان نبود تنها صرف وقت و تجربه ی چند ساله میتوانست این آگاهی را به فروشندگان بدهد تا مطلع شوند افراد متقاضی چه کتابهایی بیشتر و چه کتاب هایی کمتر هستند. ارسال ٢٤ ساعته برای تهران و سه روز کاری برای شهرستان ها حاصل تجربه ی چندین ساله ی این فروشگاه اینترنتی است. برای مثال اگر کتابی در زمینه کامپیوتر می باشد الزاما باید کسی آن را ترجمه کند که در زمینه ترجمه تخصصی کامپیوتر با تجربه و دارای دانش باشد. از موارد دیگری که باید در صفحه محصول به آن اشاره کرد تعداد صفحات، اندازه و قطع کتاب است. شما هم برای جذب مشتری بیشتر، بهتر است قسمتی از متن کتاب، چند صفحه از آن و یا خلاصهای از کتاب را در اختیار مخاطبان فروشگاهتان قرار دهید. همچنین بهتر است تصویری از چند صفحه داخلی کتاب نیز قرار دهید. به هرحال اگر شرایط خرید حضوری کتاب را ندارید، قصد داریم با چند نکته مهم در خرید اینترنتی کتاب به شما کمک کنیم. در روزهایی که دیجیکالا بلک فرایدی گذاشته، فروش ما پایین آمدهاست و باید تلاش کنیم تا در این فضا زنده بمانیم.

به کتاب فکر می کنید؟ هشت دلیلی که چرا زمان توقف فرا رسیده است!

چون برای تمام خریداران مهم است که کتاب خریداری شده چه سبک و مضمونی دارد. از دیگر بخشهای مهم این سایت، فروش کتابهای نفیس مانند دیوان شعر، کتابهای خوشنویسی، مذهبی و کتابهایی در حوزههای نگارگری، مینیاتور و نقاشی است. اگر هم کتاب ترجمه شده است حتما نام خارجی آن را ذکر کنید. نام ناشر، نویسنده یا مترجم نیز از مواردی است که باید حتما به آن اشاره کنید. از دیگر مواردی که برای خریداران کتاب اهمیت دارد و حتما باید آن را در صفحه محصول بیاورید، سال و نوبت چاپ کتاب است. اما شاید برای شما هم این سوال ایجاد شده باشد که چه مواردی را در صفحه محصول یک فروشگاه اینترنتی کتاب باید درج کرد؟ در ادامه مواردی که میتواند باعث افزایش فروش یک فروشگاه اینترنتی کتاب شود را به شما آموزش میدهیم. احتمالا تا به حال پیش آمده که وارد یک فروشگاه اینترنتی شده باشید و ظاهر سایت حسابی توجه شما را جلب کرده باشد.

با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی کتاب مختلفی وجود دارند، مقایسه قیمت های سایت های کتاب مختلف برای یافتن بهترین قیمت بسیار آسان است. کتاب برخط، کتاب آنلاین، کتاب مجازی یا کتابخانه اینترنتی به کتابهایی گفته میشود که به صورت آنلاین در شبکه جهانی قرار دارند و قابل مطالعه یا ذخیرهسازی در رایانه شخصی هستند. هوشمندانه خرید آنلاین داشته باشید! نسبت به درستی سفارش و پیگیری خرید خود کوشا باشید. دانشآموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانشآموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانشآموز، “رمز عبور” ورود به سامانه می باشد. مطالعه کتابهای با کیفیت به دانشآموزان کمک میکند تا یاد بگیرند مطالبی را که میخوانند تفسیر کنند و در عین حال مهارتهای خواندن و املا را تقویت کنند. مثلا وقتی به یک کتاب فروشی وارد میشوید، قسمتی مخصوص کتابهای کمک درسی، بخشی برای رمان، قسمتی برای کتب علمی و همین طور بخشهای مختلف دیگر را میبینید. مثلا قسمت کمک درسی دارای بخشهای کلاس اول، کلاس دوم و غیره است.  This po​st w᠎as g en er ated by ketabtala  Conte᠎nt ᠎Ge᠎nerator DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید