نیاز به داشتن چک لیست اجرای نمای خشک سرامیک شبکه‌ها

فایل پاور پوینت فایل پاورپوینت نماهای ساختمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد. هنگام طراحی فضاها ، یک استاندارد مرجع مهم که باید همیشه به آن توجه داشته باشید ، اندازه بدن انسان است. نیز قابلیت اجرا دارد که در صورت رعایت اصول اصلی و استاندارهای نصب به هیچ وجه امکان سقوط قطعات نما وجود نخواهد داشت و همین موضوع باعث افزایش عمر نماهای خشک در مقایسه با نماهای دوغابی می شود. سیمان سفید از نظر بافت، بسیار ظریفتر از سیمان معمولی است، بنابراین پوشش بیشتری نیز میدهد. اگر به نمای یك ساختمان بدون در نظر گرفتن نمای دیگر ساختمانهای شهر توجه شود، همگونی نمای شهری در مجموع از بین میرود. فاصله موجود بین نمای ساختمان و سازه اصلی بواسطه سیستم نصب نما از تکه چوب هایی که با میخ یا پیچ مستقیما” به سازه اصلی متصل شده اند، شکل گرفته است. سیستم کرتین وال (Curtain Wall) معادل فارسی دیوار پرده ای، حائل بین دو فضای سخت و سنگین و دیگری نرم و ظریف است. در این روش فضای خالی میان سنگ و دیوار باقی میماند که به عنوان عایق عمل میکند. بنابراین برای عایق رطوبتی ۴۳ درجه سیمان O.P.C. نماهای سیمانی معمولا با انجماد خشن و زبر سیمان و بتن نما پرداخت میشوند؛ این نماها که نمای بتنی هم نامیده میشوند قبل از ریخته گری بتن، آن را به طور کامل رقیق میکنند تا ویژگی مورد نظر را پیدا کند و این امکانات فوقالعادهای به طراح میدهد.

اتصالات نمای خشک

بهترین گزینه است. شاید به همین دلیل در شمال کشور نمای ساختمانها بیشتر با سیمان سفید و کنیتکس اجرا میشود. سنگ طبیعی با اصالتتر، تداعیکننده حس قدمت و بادوامتر از گزینههای دیگر است و به همین دلیل گاهی بیشتر از سایر گزینهها ترجیح داده میشود. درنهایت باید گفت نماهای سنگی طیف گستردهای دارند و انواع سنگ نما در بازار در دسترس شماست تا مطابق با سلیقه خود نسبت به انتخاب مبادرت بورزید. مقاوم می باشد. سنگی که برای نمای ساختمان انتخاب می شود باید از دوام و استحکام لازم برخوردار باشد در غیر اینصورت در اثر انقباض و انبساط دچار ترک خوردگی خواهد شد. هستند سرمایه گذاران ساختمانی که فقط به بحث مالی میپردازند و به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی ساختمان و نما دچار مشکلاتی خواهند شد. نمای ساختمان تا در زیبا نمودن جلوه شهر بسیار مهم است و به همین دلیل باید به شست و شوی نمای ساختمان و نگهداری از آن توجه ویژهای کرد. به همین دلیل در هنگام انتخاب متریال نما لازم است که علاوه بر زیبایی به کیفیت و دوام مصالح نیز توجه کنیم. نماهای چدنی پرآذین فرفورژه در ابتدا برای تزئین ساختمانهای موجود استفاده میشد؛ اما بعداً در ساخت و سازهای جدید نیز مورد استفاده قرار گرفت.

اجرای نمای خشک سرامیک

اگرچه امکان زندگی در چنین ساختمان ها و فضا های لوکسی تنها برای تعداد کمی از مردم میسر می باشد، اما در صورتی که مایل به تماشای مدلهای شیک و جدید طراحی نمای ساختمانهای لوکس و لاکچری هستید، در اینجا تصاویری از نمای ساختمان های ویلایی لوکس قرار داده ایم که می توانید از منبع آنها دیدن کنید. مُد، تناسب طراحی نما با زمینه و فرهنگ بومی، و جدید بودن شیوه ساخت نما، همگی روی جالب توجه بودن یک Facade تاثیر گذارند. انتخاب سازهی مناسب برای نمای خارجی بسیار مهم است چرا که در نور، گرمایش و تهویه ساختار تاثیر میگذارد. نمای کرتین وال یکی از سیستم های مدرن نمای ساختمان بوده که جز بهترین نمای شیشه ای با ساختار خود ایستا است. ساختار فولادی پشت شیشه قرار میگیرد تا پشتیبانی جانبی را فراهم کند و یک ساختار مجزا و منحصر به فرد ایجاد میکند. این شرکت با توجه به اجرای پروژه های شاخص در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت موفق به کسب نمایندگی از شرکت های رتبه اول صنعت نما از جمله شرکت تولیدی ونوس شیشه و شرکت تولیدی نماکاران هزاره سوم گردید است. همچنین در صورت نیاز به ترمیم سنگ نما می توانید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. Po st h᠎as been cre᠎at​ed wi᠎th t he help  of behsaznama Conte​nt G​ener ator  Demov​ersi​on !

نمای سنگ ؛ یکی از متداولترین نمای ساختمان در ایران نمای سنگ است. راه هایی که می توان با استفاده از رنگ ها، زیبایی خاصی به ساختمان دهد بیشمار است. که سقوط مصالح خطرناک می باشد سیستم نگهدارنده. این جدار میتواند شامل دیوار خارجی و نماي چسبیده به آن بوده یا شامل نما و سازه مجزاي نگهدارنده نما که به آن متصل است باشد. آن چه که در این مطلب به بیان آن پرداختیم، معرفی انواع نمای ساختمان در طراحی نما ساختمان می باشد. اتصال نماي ساختمانها به تکیه گاه باید قادر به تحمل نیروهاي وارده به نما ناشی از بار باد، زلزله و اثرات ضربه باشد. آنچه موجب اتصال مصالح مورد نیاز در اجرای نمای خشک به بدنه سازه می شود، یراق آلات فلزی مخصوص است. در فصل اول انواع نماهاي متداول از نظر نوع مصالح به کار رفته و نیز نحوه اجرا و اتصال بررسی شده است. اجرای نمای کامپوزیت نیز یکی دیگر از روش های اجرای نمای خشک محسوب می شود که این روزها مورد استقبال ویژه قرار گرفته است. زمانیکه به یک منطقه مسکونی وارد میشویم اولین چیزی که چشم بیننده را تحت تاثیر قرار می دهد مشاهده ساختمان های منطقه می باشد طراحی نمای آن ساختمان ها ست.

دیدگاهتان را بنویسید