هروقت از افراد درباره انواع نمای خشک این است بپرسید} آنچه را پاسخ می‌دهند

در نصب سرامیک نما به روش خشک ملاتی وجود ندارد. در این مقاله به بررسی انواع نمای خشک پرداختیم و مزایا و معایب این نوع نما را با هم بررسی کردیم. به دلیل انجام محاسبات سازه ای و دیتیلینگ قبل از اجرای نمای خشک می توان نمای خشک را از نوع سیستم های خود ایستا در نظر گرفت . برای ساخت و طراحی این نوع نما می توان از مصالح مختلفی همچون کامپوزیت، سرامیک خشک، آجر و چوب استفاده کرد و کیفیت کار را تا حد زیادی بهبود بخشید. رنگ سنگ ها تاثیر زیادی در زیبایی و قیمت اون ها داره. آنها سست و زهوار دررفته با تعداد زیادی رخنه به نظر میرسند که مانع دام (و انسان) در جهت تلاش برای ورود به آن میشوند. در ارتفاعات بالاتر، بار باد بر سازه نیز باعث از دست دادن استحکام مصالح نما می شود که در نهایت منجر به سقوط آن می شود و خطراتی را ایجاد می کند که قابل تعمیر نیستند.

مزایای سیستم نمای خشک آجری

در نوع متحرک شما می توانید پنجره را باز کنید تا علاوه بر استفاده از نور بیرون، هوای داخلی نیز از تهویه مناسب بهره مند شود. این نوع از سرامیکها برای نمای خارجی بسیار مناسب هستند سطح کاملا صافی دارند. از نظر زیبایی و عناصر معماری، این نوع بسیار محبوب است اما از نظر امنیت در زمان زلزله نیاز به استفاده از مصالح مناسب و دقت در اجرا دارد. تفصیل این امر، با توصیفی از جهان نو و نیاز انسان برای جهتگیری و تعیین هویت در آن، آغاز میگردد. نمای سایبان خورشیدی نوعی کنترل خورشیدی است که میتواند برای بهینه سازی میزان افزایش گرمای خورشید و نور مرئی وارد شده در یک ساختمان استفاده شود. انواع مختلفی از اجزای فولادی ممکن است در سیستمهای نمای مدرن مانند ورقهای فولادی و پنلهای کامپوزیت (ساندویچ)، پنلهای کست (Cassette) با لبههای تاشو، دیوارهای پُر از فولاد سبک، مقاطع سازهای توخالی و غیره استفاده شوند. Data was gen er᠎at ed ​wi​th t​he help of behsaznama C onte nt Ge ne rato​r DE MO.

نمای خشک – آیا این یک کلاهبرداری است؟

رخنههای بزرگتر، ممکن است بین هیجده و ۲۴ اینچ ارتفاع داشته باشند، که “سوراخ لَس (لنگ)” نامیده میشود. یک محفظه هوا بین دیوار سازه و هوایی که از آن خارج می شود قابل مشاهده است و ممکن است عایق به سازه در محفظه خالی اضافه شود تا از شرایط محیطی، سر و صدا و سایر مزاحمت هایی که ساکنان ممکن است اعمال کنند محافظت شود. اما بهتر است بدانید که این دو بسته تفاوت هایی با یکدیگر دارند. ورق های HPL که مخففHIGH PRESSURE LAMINATE می باشد یکی از متریال هایی است که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که قبلاً نیز بیان کردیم نمای خشک در خود دوغاب و ملات سیمانی ندارد و همین امر هزینه های ترمیم و بازسازی آن را کاهش می دهد. کرتین وال که از انواع نمای خشک محسوب میشود، مجموعهای از اجزای ساختاری است که یا به صورت پنل در کارخانه ساخته میشوند که کرتین وال یونیتایز (Unitized Curtain Wall) نام دارد و برای نصب به محل پروژه میآورند یا به عنوان اجزای جدا از هم به سایت آورده میشوند و در محل مونتاژ میشوند که به کرتین وال استیک (Stick Curtain Walling) مشهور است. بسیاری از مهندسان و کارفرمایان کرتین وال را به عنوان یک نمای خشک در ساختمانها به کار میبرند.

قصد داریم تا در این مقاله با اجرای نمای سرامیک خشک به صورت کامل آشنا شویم. از پنلهای معماری پیش ساخته همچنین برای روکش کردن تمام یا بخشی از نمای ساختمان یا دیوارهای محوطه سازی و دیوارهای امنیتی استفاده میشود. با آلوبام که مجری اجرای نمای سرامیک خشک و همچنین عرضه کننده انواع پنجره دوجداره و درب و پنجره دوجداره آلومینیومی می باشد، در ادامه همراه باشید تا به بررسی کامل این موضوعات بپردازیم. همچنین رطوبت موضعی مانند ترکیدن لوله در خاک و دیوار نیز ممکن است باعث ایجاد شوره گردد. مقاوم در برابر رطوبت. اتصال مادام العمر سنگ و مقاومت سنگ در برابر ارتعاشات و زلزله،عدم افتادن سنگ از روی نما حتی در لرزشهای سازه ای، مقاومت بالا در برابرانقباضات و انبساط طولی و عرضی در اثر حرارت و غیره. استفاده از این نوع رنگ عایق که با تکنولوژی نانو در حال تولید میباشد در دنیا نیز از استقبال قابل توجه ای برخوردار بوده که علاوه بر طولانی کردن عمر مصالح ساختمانی, عایق رطوبت،عایق صوت ،عایق حرارت و عایق الکتریسیته مزایای دیگری نیز دارد که به اختصار به آن اشاره میکنیم.

حداکثر ابعاد ساخت نمای خشک به صورت پنلی

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از شرکت طراح و مجری نما ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید