هرچه در مورد نمای خشک به شما گفته اند، اشتباه است…و در اینجا دلیل آن است

در این نوع نما نیازی نیست که نگران نم و رطوبت ساختمان باشید زیرا به دلیل تهویهپذیر بودن فضای میانی خشک شدن رطوبت از روی دیوارهی ساختمان به سرعت اتفاق می افتد. الویت ما سریال و فیلم جدید خارجی است که در سریعترین زمان ممکن فیلم جدید دوبله فارسی را در اختیار شما کاربران فیلم نما قرار دهیم. 1.صرفه جویی در زمان. از زمانهای قدیم نمای ساختمان در معرض دید بیشتری بوده است و از اولویت زیادی نیز برخوردار است؛ همانطور که میدانید جذابیت جلوههای بصری نما ساختمان در زمان اولین دیدار تاثیر بهسزایی در دید مراجعه کنندگان میگذارد. نمای ساختمان باید به گونه ای طراحی شود تا بیننده بتواند در اولین نگاه کاربری بنا را تشخیص دهد. بارهای وارده چند اجزاء دارد، اولین بار وارده بار وزن خود اجزای سیستم هستند که شامل «وزن سازه زیرسازی و شامل اِلمانهای فلزی و عمودی و افقی می شود»، بارهای دائمی که منظور وزن خود تایل های سرامیک و ورق هاست و بارهای تصادفی که منظور باد و جابه جایی اسکلت ساختمان می شود. نماهای ساختمانی در کنار سقف، یکی از مهمترین عناصر ساختمان است، زیرا انواع نمای ساختمان به عنوان یک مانع اولیه در برابر عوامل جوی خارجی مانند باد و باران، برف، آفتاب و غیره است. Th is artic le h as be᠎en done  with the he​lp  of behsaznama Content G᠎en᠎erator​ Dem​over sion!

نمای خشک سرامیک پرسلانی

شاید از این موضوع اطلاع نداشته باشید اما جالب است بدانید که یک نمای خوب می تواند حتی در برابر صوت نیز مثل یک عایق عمل کند. در ساختمای هایی که نمای ساده دارند یکی از راه ها برای افزودن جذابیت بصری، استفاده از نوارهای ال ایی دی مخفی در بالا و پایین پنجره ها است.در هنگام اجرای نما در نورپردازی نما لازم است که تمامی اصول و قواعد رعایت شوند تا ساختمان تبدیل به یک منبع برای تولید آلودگی نوری نشود. نمای چوبی ساختمان همانطور که اسمش مشخص است، به نماهایی میگویند که تمام از چوب و یا از طرح چوب در طراحی نمای ساختمانی آن استفاده کردهاند و این موضوع جذابیت بیکرانی خواهد داشت اما تفاوت در آن است که نمای ترمووود ساختمان با توجه به معایبی نسبت به نمای طرح چوب یا آجر طرح چوب دارد بهتر است قبل از خرید نمای ترمووودی مقاله “مقایسه آجر طرح چوب با ترمووود” را مطالعه نمایید.

وب سایت قابل توجه – مجری نمای خشک به شما کمک می کند تا به آنجا بروید

معماری مبحثی بسیار گسترده است که طراحی نما تنها یکی از آن است، اگر مقالات قبلی ما را مطالعه کرده باشید می دانید که در تمامی زمینه ها از جمله طراحی ویلا، دکوراسیون داخلی و… حال آن که اگر بخش مرکزی سرامیک همرنگ با سطح رویه نباشد یا بعبارتی سرامیک فول بادی نباشد در صورت وارد شدن آسیب به سطح رویه سرامیک یک هسته مشکی رنگ دیده می شود که ظاهر کلی نما را به شدت بر هم می زند. شرکت طراحی و ساخت و ساز آد با برنامه های سه بعدی پیشرفته، تناسبات رنگی مختلف را به شما نشان می دهد تا بهترین رنگ را انتخاب کنید. استفاده از رنگ های خنثی در طراحی نما ساختمان مدرن ویژگی بعدی است که باید به آن دقت کنید. متریال باید به گونه ای انتخاب شود که علاوه بر هماهنگی کامل با نوع متریال ساختمان های مجاور با شرایط اقلیمی هم متناسب باشد. علاوه بر اینها ایمنی مصالح به کار رفته در نمای ساختمانها از نظر معماری مدرن اهمیت ویژه ای دارد. مجری نمای خشک استفاده از این نوع نما را بیشتر به کسانی توصیه می کنند که یک نمای تزئینی می خواهند.

در حالی که در مصالح سنتی؛ افراد بیتجربه و با دانش کم امکان بررسی و اندازه گیری این هماهنگی رفتاری را نداشتند و آسیبهای جدی به بار میآورد. این مسئله در مورد مصالح ساختمانی و رویه های نوین دیگر مانند HPL، کورین و ترمووود نیز صادق است. شرکت آلکام ویستا از سال ۱۳۸۴ در زمینه تهیه و تأمین مصالح نوین نمای ساختمان، مشاوره ، طراحی و اجرای انواع نماهای نوین ساختمانی همگام با استانداردهای اروپایی و با ایجاد ارتباطات گسترده با مشاورین معظم اروپایی و معرفی مصالح روز نما، به عنوان دپارتمان تخصصی نمای ساختمان فعالیت می نماید. نمای سنگی ساختمان به همان میزان که از کیفیت خوبی برخوردار است، به همان میزان نیز از قیمت بالایی نسبت به سایر نماهای ساختمانی برخوردار است از این رو خیلی از طرفداران نمای سنگی ساختمان، از این نوع نمای ساختمانی به صورت تلفیقی و ترکیبی استفاده میکنند. شایان ذکر است که لازمه انجام عملیات ساختمان، آهن کشی نمای ساختمان است. تنوع بالای مصالح بدین معنا نیست که برای همه ی بنا ها با هر نمایی می توان از آن ها استفاده کرد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اتصالات نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید