هشت دلیل چرا داشتن عالی نمای خشک آیا نیست کافی

در واقع با توجه به هر کاربرد، نما نیز شکل متفاوتی پیدا میکند. بنابراین مطمئن باشید که در بیشتر موارد قیمت پنجره دوجداره اختصاصی شما به طور منصفانه و درست محاسبه می شود .به طور کلی هر چه پروفیل آلومینیوم در طراحی پنجره شما بیشتر باشد، قیمت کلی پنجره های آلومینیوم اختصاصی شما بالاتر می رود. در دماهای بالاتر نيز به طور کامل ذوب شده و ميسوزد که این به ماهیت مواد پلیمری باز میگردد. مواد استفاده در تولید پروفیل های ترمال بریک که عمدتا فلز آلومینیوم میباشد برای بارها قابلیت ذوب و استفاده مجدد را دارند. فرایند اتصال دو مقطع پروفیل UPVC بر اساس اعمال حرارت، ذوب و ادغام دو مقطع در یکدیگر انجام میشود که در نوع خود از استحکام قابل قبولی برخوردار است. نمای خشک از لایه های متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان می شود که همه لایه ها به وسیله سازه های فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شده اند.  This post has ​been do ne by behsaznama Conte​nt G ener᠎ator D emoversion.

ساخت پنجره های ترمال بریک

استفاده از پی وی سی در تولید تیغه عایق کاملا غلط است و در کوتاه مدت مشکلات عدیده ای را می تواند ایجاد کند. با توجه به اختلاف دمای بین محیط داخلی و خارجی، تنش های ایجاد شده به مرور باعث دفرمگی، تغییر شکل و ایجاد ترک در مقاطع پی وی سی شده و منجر به جدایی دو بخش پروفیل و بروز حوادث ناگوار خواهد شد. 2. تنش های دمایی باعث ایجاد ترک و دفرمگی در تیغه های پی وی سی می شود. شرکت های فعال در این زمینه، از مواد اولیه متنوعی در جهت ایجاد نما استفاده می کنند. نمای های آجرعلاوه بر زیبایی، تنوع و ثبات رنگ، به دلیل ضریب انتقال حرارت پایین آجر، نقش یک عایق حرارتی و برودتی را برای ساختمان ایفا می کنند. ابعاد بزرگ مقاطع پروفیل های ترمال بریک امکان نصب و بکارگیری شیشه هایی خاص تا 40 میلمیتر را فراهم می کند. اجرای مواردی که می تواند این ویژگی را تحقق بخشد برای ساختمان هایی که به مسیرهای پرتردد نزدیک هستند می تواند کمک بزرگی باشد. اما از کجا بدانیم بهترین پروفیل آلومینیوم ترمال بریک کدام است و اصولا چه ویژگی هایی دارد؟ تیغههای پلیآمید موجود در پروفیلهای آلومینیومی ترمال بریک باعث میشود، تا ضریب انتقال حرارت آلومینیوم از ۲۰۳ به کمتر از 3 کاهش پیدا کند.

تیغههای pvc قیمت بسیار ارزانتری نسبت به تیغه پلی آمید دارند و از لحاظ ظاهری هم به تیغه پلی آمید شباهت نحوه اجرای نمای خشک ساختمان دارند. پنجره آلومینیومی ترمال بریک از نوارهای پلی آمیدی با ۲۵% فایبر گلاس که به صورت مکانیکی به قاب داخلی و خارجی فلزی متصل شده اند، استفاده می کند. استفاده از ابزار نما در طراحی داخلی و خارجی کاربرد فراوانی دارد. نوع پروفیل همانطور که قبلا گفته شد به نوع نما و طراحی آن بستگی دارد ولی پروفیل نبشی یکی از مهمترین پروفیل های مورد استفاده در زیرسازی نمای ساختمان است؛ به همین جهت به آن نبشی کشی نمای ساختمان نیز گفته می شود. متاسفانه برخی از تولید کنندگان پروفیل های ترمال بریک جهت کسب منافع مالی بیشتر از تیغه های PVC به جای تیغه پلی آمید استفاده میکنند. با یک محاسبه ساده میتوان گفت هدر رفت انرژی از طریق پروفیل های آلومینیومی نرمال طی سالیان متمادی بیشتر از هزینه خرید یک پنجره ترمال بریک خواهد بود. مقاومت بالای پوشش ها و رنگ های ایجاد شده از یک طرف و ماهیت و استحکام فلز آلومینیوم از طرف دیگر باعث شده، مقاومت پنجره های آلومینیومی ترمال بریک در برابر انواع شرایط نامساعد جوی و تابش های شدید نور خورشید برای سالیان متمادی در حد اعلای و ابتدایی خود حفظ شود. This ᠎da ta w as cre​ated with t᠎he he lp of GSA Con​tent Gen᠎erat or DE MO !

اساس پیدایش پنجره های ترمال بریک بدیلیل ایجاد عایق حرارتی در پروفیل پنجره می باشد. استحکام بالای پروفیل های ترمال بریک سبب شده ساخت پنجره با ابعاد بسیار بزرگ در این سیستم ها به سادگی فراهم شود. این شیشه ها میتواند باعث بهبود در عملکرد عایق بندی حرارتی پنجره های ترمال بریک شوند. در واقع تیغه پلیآمید سبب قطع رسانایی در پروفیل های ترمال بریک میشود. فر زیرکار از نوع کامپکت یا فشرده محصولی جمع و جور و کوچکتر از تک فر است که تنها ۴۵ سانتیمتر ارتفاع دارد، در واقع اندازهی این نوع فر زیرکار تقریباً به اندازه یک مایکروویو بزرگ و توکار است. این موضع میتواند در زمان تولید یا نصب پنجره، فرایندها را با مشکلاتی مواجه نماید. نواقص به وجود امده در این بخش میتواند به از هم گسیختگی مقاطع از یکدیگر شود. عدم جذب ذرات معلق و آلودگی ها به روی پروفیل های ترمال بریک سبب شده این پروفیل ها به هیچ مواد شوینده ای برای نظافت احتیاج نداشته باشند. دقت کنید حتما از مواد پلی آمید در پروفیل های ترمال بریک استفاده شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید