هشت راه‌هایی که اجرای نمای خشک به شما کمک می‌کند تجارت بیشتری داشته باشید.

از خدمات اجرای نمای شرکت عمران تجارت فاطر می توان به موارد زیر اشاره نمود: طراحی و اجرای نما نمای کرتین وال نمای سرامیک پرسلانی نمای آلومینیوم کامپوزیت. همان طور که می دانید در طراحی و ساخت یک ساختمان، بحث نما بسیار پر اهمیت است. این سرامیکها با قرارگیری در دمای بالا حالت شیشهای به خود میگیرند که از نظر ظاهری زیباترین و بادوامترین مصالح خواهند بود. در بین روش های غیرنمایان روش انکری به دلیل استفاده از سرمته سوراخ کاری و انکر شرکت آلمانی هزینه بیشتر دارد و روش شیاری Beko چون تولید شرکت ایرانی است مقرون به صرفه تر خواهد بود. پس از انجام بازدیدتوسط مهندسین گروه آلفا و مشاوره ، برآورد قیمت به صورت پیش فاکتور ارسال و طراحی نما ( در صورت نیاز ) انجام شده و تقدیم حضور میگردد. آرمن متشکل از تیمی متخصص و متعهد با بکارگیری دانش روز ، بهترین مشاوره، طراحی و اجرای نما را در پروژه های شما خواهد داشت. برای بسیاری از کارفرماها اهمیت دارد که مراکز معتبر را در زمینه ساخت و ساز انتخاب کنند که در حوزه های گوناگون از ساخت صفر تا صد پروژه, این کتاب بازسازی و ترمیم و موارد دیگر تجربه داشته باشند. باز تاکیدم این است که یکی از شرایط اثر گذاری برای پیام دینی، این است که وارد دنیای مدرن و فهم این فضا شوند.

اجرای نمای خشک

دفتر مهندسی آلفا به عنوان یکی از دفاتر مهندسی معتبر با سابقه ای درخشان در سال ۱۳۸۶ با مدیریت مهندس سلاماتی ، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات طراحی ، اجرا و نظارت نماهای کامپوزیت ، کرتین وال و سرامیک خشک ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی آغاز نموده است . برای مثال ریختن نما در اثر عوامل متفاوتی در اجرای نمای ملاتی، یکی از مشکلات رایج این روش بود و از طرفی با توسعه تولیدات و پیشرفت تکنولوژی محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها به سمت مدرن شدن رفتند و محصولاتی نوین برای نما ایجاد شد که با مزایا و ویژگیهای خود، طراحان و مهندسان ساختمانها را به خود جذب کردند. نمای شیشه ای کرتین وال یکی از زیباترین نماهای مدرن برای نمای خارجی ساختمان به شمار می رود. مجموعه خدمات ما، یک پکیج کامل از مراحل طراحی اولیه تا نصب و اجرای سیستم ها را در بر می گیرد. ᠎This w as g​en᠎erated  by G SA  Conte nt Generat​or Demov​ersion!

4 راه برای ایجاد اجرای نمای خشک بهتر با کمک سگ شما

که در آن شیشه به وسیله ی اتصالات نقطهای به سازه متصل میگردد. نمای خشک ساختمان به نمایی گفته میشود که دوغاب و ملات سیمانی در ساخت آنها استفاده نمیشود و در آن برای اتصال پوشش نما به ساختمان، از نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی استفاده میشود. روشهای مختلف سازگاری حرارتی با آب و هوای گرم موجود در طبیعت منبع گسترده ای از الهام بخش برای ایجاد مفاهیم جدید برای دستیابی به راحتی حرارتی است. برای به سوي گلاويز آوردن محیط زیبای کاشیکاری شده ضروری است که از محصولات با تابلو یکسان بهره وري شود. وقتی که از شیشه به منزله نمای کرتین وال استفاده می شود، برتری بزرگی در ساختمان لحاظ می شود. استرچ متال به عنوان یکی از متریال های مدرن جهت پوشش نهایی در نمای دوپوسته قابلیت نورپردازی در شب را برای ساختمان فراهم می آورد . در شهر اصفهان مراکز متعددی در زمینه اجرای نمای ساختمان فعالیت دارند, مجموعه اسپرلوس یکی از معتبرترین این مراکز شناخته می شود. بسیاری از مدیران شرکتها سعی در طراحی و انتخاب این نمای زیبا دارند، زیرا انتخاب یک ظاهر زیبا برای ساختمان، نوع فعالیت آنها را به خوبی نشان خواهد داد.

فروش خود را با این تاکتیک های قابل توجه اجرای نمای خشک افزایش دهید

نمای رومی ساختمان برای آن دسته از افرادی که از طرفداران سبک نما کلاسیک هستند بهترین گزینه است . طراحی نما به سبک روز : الگوهای مدرن نمای ساختمان چه می گویند؟ شرکت عمران تجارت فاطر، متخصص طراحی و اجرای نمای خشک و انواع نمای ساختمان مدرن : نمای کرتین وال (نمای لامل، نمای فریم لس)، نمای سرامیک خشک (انواع سرامیک پرسلانی خشک و سفال)، نمای کامپوزیت (با پروفیل آلومینیومی و سی ان سی انواع ورق آلومینیوم کامپوزیت) و اجرای نمای سنگ خشک و نمای شیشه ای و نمای ترکیبی، پیشرو در صنعت ساختمان ایران می باشد. استفاده همزمان از مقاطع مولیون های کرتین وال جهت ساب فریم پانل کامپوزیت لوور آلومینیومی و نمای سرامیک می باشد. حقیقت این است که انسان سالیان سال است در زمینه ارائه تنوع در نمای ساختمان تلاش می کند. استفاده از جریان هوای طبیعی، که در فضای حاصله از جداسازی نمای خارجی و جداره سازه بوجود می آید، روشی از قبل شناخته شده و در مواردی نیز بکار برده شده می باشد. فضای موجود بین سنگ و جداره ساختمان باعث عدم ترک خوردگی و شکستن سنگ در اثر تغییرات آب و هوایی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید