هشت روش برای داشتن (الف) بیشتر جذاب کننده خرید کتاب

چگونه به نمایشگاه کتاب تهران برویم؟ نقاط قوت این موسسه و وجه تمایز آن باموسسات مشابه آن”سرعت در تهیه و ارسال کتاب ” ، “امکان خرید کتاب بصورت اینترنتی و تلفنی ” ، “امکان تحویل اکسپرس (ارسال با پیک در همان روز) برای سفارشات داخل تهران” ، “ارسال ۲۴ تا ۴۸ ساعته با ارسال تیپاکس (برای شهرستانی های عزیز)” و “خدمات خلاقانه وجدید و ارائه تخفیفات” میباشد که با توجه به فصول و مناسبات مختلف تنظیم و تقدیم میگردد. خرید کتابهای داستانی و غیر داستانی به آسانی چند کلیک با تخفیف های استثنایی امکان پذیر است. تنها کافیست یک فنجان چای داغ برای خود بریزید، لپ تاپ یا گوشی موبایل خود را در دست بگیرید و در سایتهای فروش اینترنتی کتاب چرخی بزنید و بعد از آنکه خلاصه کتابها و نظرات افراد را خواندید و کتاب مورد نظرتان را پیدا کردید، با چند کلیلک به آسانی اقدام به خرید آن نمایید. Po᠎st w​as created with the he᠎lp  of G SA Content ᠎Generator DEMO.

در سراسر کشور اشاره کرد.

کتاب های اختصاصی داستانِ من که کودک شما خودش قهرمان آن است، علاوه براینکه یک هدیه ارزشمند و ماندگار است، او را به کتاب، علاقه مند کرده و باعث افزایش اعتماد به نفس او می شود. کتاب ها می توانند اطلاعات شما را در زمینه های مختلف افزایش دهد. کتاب دات آی آر پایگاه جامعی است مشتمل بر اطلاعات همه کتابهای منتشره از سال ۱۳۷۵تا به امروز. شاید سخت ترین بخش در خرید کتاب کودک آنلاین مشخص نبودن رده بندی سنی آن باشد، ولی عمو کتابی به شما توضیحات کامل از کتاب و محتوا های آن علاوه بر رده بندی سنی ارائه می کند تا در انتخاب کتاب راحت تر عمل کنید. کتاب های عمومی در بخش های مختلف روانشناسی، ادبیات، فلسفه، رمان های فارسی، ارتباطات، کسب و کار و … تأمین کتب مورد نیاز دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و دیگر سازمانها و نهادهای علاقهمند به کتاب نیز به صورت حرفهای توسط بخش مربوطه در فدک بوک انجام میشود. از جمله فعالیت های این مجموعه می توان به مشاوره امور چاپ کتاب، فعالیت علمی پژوهشی ،برگزاری سمینارها و کلاسهای مشاوره تحصیلی و توزیع کتاب در سراسر کشور اشاره کرد. کتاب یک وسیله کاربردی و مهم است که تمام افراد در زمینه های متعدد به کتاب های مختلف نیاز پیدا می کنند.

در نهایت این جلد ساخته شده را بر روی یک مقوای ضخیم می چسبانند. آی آر امکان دستیابی کاربران به مشخصات کتابشناختی کامل، تصویر روی جلد و فایل پی دی اف صفحات اولیه کتاب است. میتوانید اپ فیدیبو را به صورت رایگان بر روی موبایل یا تبلت یا رایانه خود نصب کنید و کتابخانه خود را با دانلود کتاب هایی که مورد علاقهتان هستند، بسازید. اولین نکته ابعاد کتاب است که در چندین سایز موجود هستند، رحلی سایز A4، وزیری سایز B5 و سایر سایز ها نیز اعم از رقعی، جیبی و خشتی نیز باید مورد توجه قرار بگیرند که مشتری و بازدیدکننده براساس نیاز خود محصول مورد نظر را انتخاب نمایند. فدک بوک با در اختیار داشتن سهم عمدهای از بازار عرضه کتاب در ایران با تنوعی بسیار بالا از ناشرین مختلف، در همراهی مشتریان در معرفی و نقد تخصصی کتاب و فرآیند خرید و حفظ جایگاه بیطرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را میکند. فروشگاه کتاب سراج بوک یکی از بهترین کتابفروشی های ایران برای خرید کتاب، از سال 96 به صورت حرفه ای خرید و فروش کتاب به صورت آنلاین را به مجموعه خود اضافه کرد و در همین راستا بهترین کتاب های روانشناسی و رمان ، بهترین کتاب های کودک ، جدیدترین کتاب های عمومی را به بانک کتاب خود اضافه کرده است، در سراج بوک خرید کتاب با تخفیف انجام میشود و کلیه کتاب ها تا سقف 50% تخفیف ویژه و دائمی دارند.

کتاب – نمای کلی

برای علاقه مندان به زبانهای خارجی، کتابهای کودک و نوجوان برای کابران این گروه، امکان خرید اینترنتی نرم افزارهای مهندسی و dvd های آموزشی، فروش آنلاین انواع لوازم التحریر و اقلام مرتبط و همچنین کتابهای مذهبی را دارا میباشد. چه نکاتی در فروشگاه اینترنتی حائز اهمیت است؟ فروشگاه اینترنتی رهبران کتاب علاوه بر قرار دادن شماره تماس و آدرس دارای نماد اعتماد الکترونیک است که این خود به مشتری دلگرمی می دهد و نشان از مطمئن بودن وب سایت مورد نظر می باشد. سیستم توزیع کتاب و خدمات مشتریان ما با به کارگیری زیرساختهای استاندارد، تضمینکنندهی تحویل به موقع کالا و پشتیبانی پاسخگو است و تجربهی خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی کتاب را برای شما به ارمغان میآورد. در این سایت دوستداران کتاب از سراسر کشور می توانند کتب مورد نیاز خود را در حوزه های گوناگون علوم انسانی ، علوم تجربی و پایه ، علوم ریاضی و فنی ، علوم کشاورزی و هنر به صورت الکترونیکی جستجو ، خریداری و در نشانی دلخواه تحویل گیرند. 3. تقسیم بندی کتاب ها به نسخه های قبل انقلاب و بعد انقلاب اشتباهه خیلی از کتابخونا مخصوصا کسایی که اطلاعات زیادی در زمینه کتابا ندارن خیلی اصرار دارن که حتما همه کتابهاشون نسخه قبل انقلاب باشه.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کتاب اینترنتی رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید