هشت عادات بسیار موثر نمای سرامیک خشک

هزینه اجرای نمای بیرونی ساختمان به متراژ، نوع متریال مصرفی، حجم کار نما، موقعیت پروژه، نوع سنگ و آجر به کار گرفته شده، میزان ساعتی که بر روی پروژه کار میشود و البته ارتفاع پروژه بستگی دارد. وقتی با رنگهای خارجیای که عموما استفاده میشوند مقایسه میشوند میتوان دید که رنگ لکه لکه میشود و گردوخاک را جذب میکند و این در حالی است که نمای خارجی محکم و ضدآب است. در سال 1380 کلیه ماشین آلات عوض شده و یکسری ماشین آلات جدید و مدرنیزه و تمام اتوماتیک جایگزین شده است که به صورت خشک کن می باشد و در همان سال تولید آجر درجه یک را شروع کرده است. نکته: در روش اجرای نمای سنگ خشک چون از اتصالات مکانیکی یعنی پیچ و مهره برای متصل کردن سنگ­های نما به ساختمان استفاده می­شود، ضخامت سنگ باید بیشتر باشد. در روش نصب غیر نمایان سرامیک توسط شرکت اجرای نمای سرامیک خشکسرامیک توسط دریل آندرکات سوراخ شده، انکر کیل درون آن قرار می گیرد، سپس از طریق اتصالات نمای خشک مخصوصی به نام کلمپ بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. ᠎Th​is post was done wi᠎th behsaznama᠎ Conte​nt Gener ator​ Demoversi on !

نمای خشک سرامیک

بهصورت کلی، سیستم هنگینگ به سیستم فیکس برای داشتن نمای کامپوزیت آلومینیومی بادوام بالاتر، اولویت دارد. نهایتاً ورقهای آلومینیوم کامپوزیت بهوسیله اتصالاتی آلومینیومی U شکل (موسوم به بچه ناودانی) که در داخل لامل های آلومینیومی قرار میگیرند، بر روی لامل ها نصب میگردند. شیشه یکی از متریالهای بسیار زیبا و جذاب است که اگر به درستی در ساختمان مورد استفاده قرار بگیرد میتواند زیبایی چشمگیری به خانه ببخشد. در شهر اصفهان مراکز متعددی در زمینه اجرای نمای ساختمان فعالیت دارند, بیشتر بخوانید مجموعه اسپرلوس یکی از معتبرترین این مراکز شناخته می شود. نمای خشک در ساختمان سازی های مدرن مزیت های متعددی به دنبال دارد که شناخت آنها موجب می شود تا افراد در هنگام انتخاب مصالح برای نما و روش های اجرایی آنها بهترین تصمیمات را بگیرد. شعار هر شرکتی ارائه ی بهترین خدمات است اما وقتی این شعار به واقعیت می پیوندد که مشتری از کاری که تحویل گرفته رضایت کامل داشته و هر گونه عیوب احتمالی که در هر کاری ممکن است پیش آید در اسرع وقت به بهترین شکل ممکن برطرف شود. استفاده از نقاشی ساختمان برای تزئین ساختمان در مقایسه با دیگر پوشش های سطح در اولویت قرار دارد از این رو شرکت های ساختمانی فراوانی امروزه مشغول به ارائه ی خدمات نقاشی ساختمان می باشند.شرکت نقاشی ساختمان زیبا سازان شفق یکی از باسابقه ترین شرکت های ساختمانی است که با سابقه ای سی ساله در ابتدا در شهر تهران و اینک در سراسر ایران با کادری متخصص ، مجرب و حرفه ای با کارت مهارتی مشغول به فعالیت است. Article h​as be en g​en erated  with behsaznama Conte nt Gener ator Demov᠎er sion​!

و با احتساب سوابق قبل از تاسیس شرکت میتوان گفت مجریان این شرکت حدود 45 سال سابقه کار اجرایی در زمینه های مختلف نقاشی ساختمان را دارند که همین امر باعث شده تا امروز بتوانند هزاران هزار پروژه ی دولتی و خصوصی را در سراسر ایران انجام داده و اعتبار زیادی کسب کرده و نامی نیک از خود به جا گذاشته. تمامی کادر این شرکت متشکل از استادکاران نقاشی ساختمان، حرفه ای با سابقه ی درخشان در زمینه های متنوع، رنگ آمیزی دیوار ها ، سقف ، کف ، نما و هر گونه سطوح چوبی ، فلزی ، بتنی و سیمانی با انواع رنگ و پوشش ها را دارا می باشند. کارخانه آجر ایران نما به عنوان تولید کننده آجر نسوز نما به دلیل انتخاب مواد اولیه عالی از بهترین معادن خاک نسوز و انجام آزمایش های استاندارد و علمی متعدد قبل و بعد از تولید و همچنین با بهره گیری از کارشناسان مجرب در پروسه خط تولید˛ توانسته محصولات نسوز نما را درجه یک و با بالاترین کیفیت سطح و رنگ به بازار عرضه کند .محصولات نسوز این شرکت علاوه بر نمای خارجی ساختمان، در زیباسازی و ایجاد نمای کلاسیک در دکوراسیون داخلی منازل، هتل ها، مطب ها، فروشگاه ها و سایر مکانهای عمومی توانسته زیبایی دوچندانی را خلق کند.

در حال حاضر این کارخانه مشغول به تولید بهترین نوع آجر تیغه ای از نوع درجه 1 می باشد . در حال حاضر این واحد ذز حال ارایه آجر درجه 2 آفتاب خشک می باشد.این واحد نوانایی ارایه کلیه محصولات سفالی را به مشتریان گرامی دارد. اسپایدر تولید و اجرای انواع نما خشک . کارخانه آجر لعابی سیدین واقع در منطقه صنعتی دولت آباد اصفهان ˛تولید کننده انواع کاشی و آجرهای سنتی و مذهبی انواع کاشی ساده و لعابدار سنتی (هفت رنگ ، معرق، معقلی) است که آماده ارسال کالا درسراسر کشور عزیزمان ایران می باشد. اجرای هر رنگ و پوششی در نقاشی ساختمان نیاز به تخصص و کسب تجربه مجزا دارد و یک استادکار ساختمان مطمئناٌ نمی تواند در تمامی این کارها تخصصی صددرصدی داشته باشد از این رو استفاده از استادکاران متخصص در هر یک از این کارها الزامی بوده و ما را بر این داشته تا بهترین ها را به کار دعوت کنیم تا به یکی از اهداف خود که رضایت مشتریان است دست یابیم. از این رو شرکت نقاشی ساختمان شفق صادقانه انواع کارهای نقاشی ساختمان مشتریان را با بهترین و معتبر ترین انواع رنگ ، مواد و ابزار نقاشی ساختمان با ضمانت و تیم مجزا و حرفه ای اجرا می کند تا در واقعیت نیز صداقت شعار این شرکت را با تمام وجود حس کنید و برای آسوده کردن شما از صدق گفته های خود، مشتریان را با برخی از نزدیک ترین کارهای اجرای توسط تیم این شرکت به شما معرفی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید