هشت عادات بسیار کارآمد نمای خشک

نما مربوط به یک ساختمان سه طبقه است که توسط خانه معمار طراحی شده و استفاده از سنگ سفید عباس آباد زیبایی این نما را دو چندان کرده.جهت دانلود پلان معماری می توانید کلیک کنید. از طرفی با توسعه و گسترش تولیدات و همچنین پیشرفت تکنولوژی، محصولات قابل استفاده در نمای ساختمان به سمت مدرن شدن پیش رفتند و محصولاتی جدید برای نما تولید گردید که بوسیله مزایا و ویژگی های مختلف خود، طراحان ساختمان و مهندسان معماری را به خود جذب کردند. در ادامه با شرکت توسعه ساختمان و بتن همدانیان همراه باشید . مشخصات فنی پروفیل، ابعاد و اندازه عرض مقطع پلی آمید در محاسبه ضریب انتقال حرارت برای یک پروفیل بسیار حائز اهمیت است. قابلیت انعطاف پذیری توام با گرما، مقاوم در برابر رطوبت و اسیدها، مقاوم در برابر تنش های دمایی در فصول سرد و گرم و قابلیت ماشین کاری (برش کاری دقیق) از دیگر ویژگی های قطعات ساخته شده از پلی آمید محسوب می شود. این روش که در صنعت به دوخت پروفیل مرسوم است شامل عبور از بین دو غلطک فلزی است، نیروهای وارد از سمت غلطک باعث لهیدگی شیارها شده و منجر به ثبات تیغه پلی آمید در میان شیارها میشود. در انتخاب پروفیل های ترمال بریک، اطمینان از پلی آمید بودن تیغه بسیار حائز اهمیت است.

نمای خشک سرامیک

تیغههای pvc قیمت بسیار ارزانتری نسبت به تیغه پلی آمید دارند و از لحاظ ظاهری هم به تیغه پلی آمید شباهت دارند. به تعبیری دیگر سرعت رسانش حرارت در مقاطع بیرونی و درونی با رسیدن به تیغه پلی آمید کاسته شده و این روش مانع از اتلاف انرژی حرارتی از طریق جداره های پروفیل خواهد شد. در بعضی از مقاطع، به منظور بهینه تر شدن شرایط و عدم انتقال حرارت از طریق لایه هوایی، فضای حائل بین دو مقطع با استفاده از مواد عایق دیگری نظیر فوم پلی یورتان عایق بندی میشود. در مباحث علمی، ضریب انتقال حرارت، نمایانگر سرعت انتقال حرارت یا گرما در متریال های مختلف است که غالباً در فلزات رسانا، انتقال با سرعت بیشتری نسبت به سایر مواد انجام میشود. یکی از پارامترهای بسیار مهم در ارزیابی فلزات در مباحث عایق بندی حرارتی، ضریب انتقال حرارت است که با لاندا نشان داده می شود و واحد آن وات برمتر مربع درجه کلوین می باشد. استحکام بالای پروفیل های ترمال بریک سبب شده ساخت پنجره با ابعاد بسیار بزرگ در این سیستم ها به سادگی فراهم شود.

این قابلیت باعث شده که این نما، باعث ایمن شدن ساختمان در برابر زلزله شده است. قدمت استفاده از پروفیل های آلومینیومی در ساخت انواع درب و پنجره ها، به دلیل استحکام بسیار مناسب در برابر انواع خوردگی و رطوبت به دهه 1340 خورشیدی باز میگردد. آلومینیوم جزء فلزات رساناست و ضریب انتقال حرارت برای آلیاژ ۶۰۶۳ آلومینیوم برابر با ۲۰۳ (W/mk) می باشد. در روش نصب به صورت نمایان، از آلومینیوم برای زیرسازی استفاده می شود و کلیپس ها از روی کار معلوم هستند. در حاليکه در پروفیل های ترمال بریک استفاده از روش رنگکاری الکترواستاتيک و با تنوع فوقالعاده میتواند بیش از 200 رنگ مختلف را در اختيار مصرفکنندگان قرار دهد که تمامی رنگها به دلیل استفاده از روش های گرمادهی، از مقاومت بالا و خاصبت ضد سایش برخوردار هستند. این خاصیت میتواند باعث جابه جایی پروفیل های بخش داخلی و خارجی از کنار یکدیگر شود. این موضع میتواند در زمان تولید یا نصب پنجره، فرایندها را با مشکلاتی مواجه نماید. در این رابطه جهت اطمینان بالا فقط شرکت های معتبر را برای خرید انتخاب کنید. عایق بودن در عین مستحکم بودن دو شرط اساسی در انتخاب تیغه میانی است. منبع عکس: irangpstracks دریاچه سوها در شهرستان نمین استان اردبیل و ۳۵ کیلومتری شرق شهر اردبیل قرار دارد.

خوشگل ترین نمای ساختمان

پس از تولید مجزای هر سمت از مقاطع پروفیل، بخش داخلی و خارجی با قرار گیری تیغه ای عایق در میان آنها به یکدیگر متصل شده که باعث میشود رسانش حرارت با سرعت بسیار پایین تری انجام شود. فرایند اتصال دو مقطع پروفیل UPVC بر اساس اعمال حرارت، ذوب و ادغام دو مقطع در یکدیگر انجام میشود که در نوع خود از استحکام قابل قبولی برخوردار است. پل های حرارتی که دیواره های خارجی و داخلی پروفیل را تشکیل می دهند با این روش از یکدیگر جدا ( شکسته) شده و مانع انتقال حرارت از سمتی به سمت دیگر می شود. علاوه بر نکات فنی که در اجرای نمای خشک باید مد نظر قرار گیرد، این اجرا باید زیبایی نما و آسانی و سرعت و قیمت مناسب را هم شامل بشود. اما امروزه نسل جدید پنجره های ساختمانی با واژه ای به نام دوجداره همسو شده اند که علاوه بر تامین تمام ویژگی های ابتدایی، کاهش اتلاف انرژی و عدم نفوذ آلودگی محیطی را به همراه دارند. امروزه شاهد ورود نسل جدیدی از پنجره های دوجداره به نام پنجره های ترمال بریک آلومینیومی هستیم که شاید برای بسیاری افرادی که تصمیم به خرید پنجره های دوجداره دارند، محصولی ناشناخته محسوب میشود.

Art᠎ic᠎le was g en er ated by behsaznama Con tent Gen᠎erator ​DEMO !

نمای خشک در معماری

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد دتایل نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید