هشت نصب نمای خشک بسیار مفید برای مشاغل کوچک

استاد کار آجر نما باید توانایی خواندن نقشه های نما را داشته باشد تا هیچ ابهامی در روند کار پیش نیاید. همچینن اگر این روش به طور اصولی و دقیق اجرا نشود، به مرور زمان آجر ها از قالب جدا شده و خطرات جانی برای رهگذران ایجاد می کند. پس از خشک شدن بتن ، قالب جدا می گردد و به قسمت بالاتر منتقل می شود تا بتن ریزی انجام شود. هر یک از بخش های اصلی یک قالب را می توان به عنوان یک تیر تحلیل نمود و به طرح و محاسبه بارهای وارد بر هر یک از قسمت های اصلی قالب نمود. تا به این قسمت نحوه نصب سنگ نمای ساختمان و نکات مهم در اجرای نمای سنگی مورد بررسی قرار گرفت. آجر نما کار باید با بررسی دقیق از یکسانی ابعاد و اندازه های آجر تولید شده برای اجرای نمای آجری مطمئن باشد. سرما باعث یخ زدن آب موجود در ملات و یا خود آجر می شود و باعث شوره و سفیدک زدن سطح آجر می شود. نمای خشک آجری و نمای آجری با ملات یا چسب در این دسته بندی ها قرار می گیرد. ایجاد حفره های متعدد که درون این حفره ها از هوا پر میشه باعث افزایش قدرت عایق بندی میشه . Data has ​be en g ener​ated ᠎by behsaznama Conte nt Genera᠎to​r DEMO​!

های ساختمانی است که نصب آن مزایا و معایب مختلفی دارد.

برای آجرها رده بندی خاصی تعریف شده است که این رده بندی بر پایه ی مقاومت آنها در برابر چرخه های یخ بندان . بد نیست بدانید که سبک سنتی برای رستوران ها، خانه های ویلایی، مساجد و کلیه ساختمان های مذهبی کاربرد دارد و در ایران از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. مهم ترین نکته ای که در روش اجرای نمای آجری با چسب باید در نظر داشت، انتخاب چسب است. در درب و پنجره های آلومینیوم نرمال انتقال انرژی از فریم پنجره ها بسیار زیاد است. آجرنما ساختمان به صورت ساده و یا دکوراتیو قابل طراحی است و در هر دو شکل جلوه ای زیبا به ساختمان می بخشد. انواع روش های نصب نمای خشک چگونه است؟ نمای چوبی یکی از جذابترین و شیکترین نماهای ساختمانی است که نصب آن مزایا و معایب مختلفی دارد. اما کاربری بندکشی نمای آجری ساختمان صرفا در مورد زیبایی نما نیست بلکه بندکشی آجر در حفظ و نگهداری و افزایش طول عمر نمای آجری ساختمان بسیار موثر است. ​Th is po st was gen​erated wi᠎th the help of behsaznama Con tent Gen᠎er at or ​DEMO !

استفاده از بندکشی در زیبایی و تمیزی ظاهر نمای آجری نقش موثری دارد. اجرای نمای آجری هم در نما و هم در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارد و جدای از زیبایی بخشی به ظاهر بنا، به دلیل استحکامی که در نمای ساختمان ایجاد می کند، طرفداران زیادی دارد. پرتی مصالح در این روش اجرای نمای آجری بسیار کم است و در صورت آسیب دیدن بخشی از نما ترمیم آن اتصالات نمای خشک بسیار ساده است. صدای زنگ مانند، نشانه خوب پخته شدن آجر است. ایجاد لکه و چرک روی سطح نما: به علت حفره های ریزی که در سطح خانه آجر نما وجود دارد، آلودگی ها در این حفره ها جمع شده و به مرور باعث خوردگی و تیرگی نما آجر ساختمان می شود. همین مسئله باعث میشود که مالکان ساختمانهای قدیمی تمایل زیادی به بازسازی در ساختمان خود داشته باشند. به همین خاطر، نه تنها سرعت کار تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا میکند، بلکه اجرای این نما دردسرها یا کثیفیهایی که در چیدمان سنتی میبینیم را ندارد. رنگ هایی مثل قهوه ای روشن، قهوه ای تیره، رنگ قهوه ای با یافت های ریز و یا درشت، رنگ نارنجی مایل به قهوه ای، رنگ زرد مایل به نارنجی، نارنجی تیره، نارنجی روشن، زرد روشن و تیره، خاکستری، سفید و طوسی از جمله انواع رنگ آمیزی نمای آجری به حساب می آیند.

چیدمان آجر کاری نمای ساختمان کار ساده ای نیست، زیرا ابعاد آجر نما بسیار کوچک هستند و چیدمان آن ها کار زمانبری است. آجرها قادر هستند که اختلاف دمای زیاد روز و شب را در طول روز ذخیره کنند و شبها زمانی که دمای هوا بسیار پایین است گرمای ذخیره شده را به درون ساختمان انتقال دهند. این تیغه ها با اســتفاده از ماشین آلات مخصوص به هر یک از جداره های درونی و بیرونی دوخته شده و یک ساختار یکپارچه در پروفیل ایجاد می کنند. ساختمان آجر نما به دلیل حس نوستالژی که در بیننده ایجاد می کند بسیار محبوب است و بیشتر در نمای ساختمان ها خصوصا ساختمان های امروزی در ترکیب با مصالح مدرن مثل شیشه، چوب و.. پس از اتمام چیدمان آجر نمای ساختمان ، بندکشی نما و دقت در انجام آن از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر این مرحله صحیح انجام نشود، در هنگام بارندگی ها آب باران می تواند به سطح زیرین آجر نفوذ کند. نکته مهم در اجرای نمای آجری با چسب ، پوشاندن یکدست و کامل سطح زیرین آجر با چسب است. این متریال در کنار یو پی وی سی اصلی ترین نوع متریال برای ساخت پنجره است.

دیدگاهتان را بنویسید