هفت ایده‌های شیک برای اجرای بتن اکسپوز شما

اجرای بتن نما هم با ملات های چسبنده و هم با چسب و حتی به صورت خشک اجرا می شوند. استفاده از چسب بتن گزینه مناسبی جهت آببندی ملات های اجرا شده در ضخامت کم است. از جمله موارد مصرف چسب بتن است. روش پیشساخته از سرعت بالاتر از روش درجا است و امکان اجرای طرحهای پیچیدهتری را نیز به وجود میآورد. اجرای بتن اکسپوز تفاوت بتن اکسپوز درجا و پیشساخته چیست؟ با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن معماری، صنعت دکوراسیون و ساختمان، نمای ساختمان و روش های اجرای آن هم دستخوش تغییراتی شده اند. عموماً برای نمای بیرونی ساختمان از سنگ تراورتن استفاده می شود که علاوه بر چسبندگی بالا از نوع رنگی فوق العاده زیبا می باشد. از سلیقه شخصی در سنگ کاری نما غافل نشین! این بتن ها در شرایط جوی و تغییرات شدید دمایی و رطوبت مقاومت قابل قبولی از خود نشان می دهند. و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد. رنگ نما وینیل جزو رنگ های پایه آب محسوب می شوند که حاوی پلاستیک وینیل (vinyl plastic) در ترکیبات خود است و معمولا برای سطوح کف، دیواره ها و نمای ساختمان استفاده می شوند. Artic le h as ​be​en created by behsaznama Con te nt Gener ator DEMO!

نما خشک در مشهد

برای مثال استفاده از آن می تواند نمای ساختمان را در برابر رطوبت و خسارات ناشی از آن ایمن کند. چسبندگی فوق العاده، خاصیت ضد آب عالی، مقاوم در برابر یون های مهاجم کلر و سولفات، غیرقابل اشتعال، خشک شدگی سریع، سهولت در اجرا، خاصیت انعطاف پذیری بالا، قابلیت اجرا برروی سطوح عمودی و … افزایش چسبندگی، آببندی، دوام، استحکام، جذب انرژی، ضربه پذیری در کنار سازگاری با محیط های قلیایی و سهولت در استفاده این محصول را در میان مهندسین و مجریان بسیار محبوب ساخته است. طراحی دکوراسیون آتیس سازه در سال 1386 تاسیس گردیده است که با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های عمران ، معماری و مکانیک و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آورنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد . همچنین ترکیب این محصول با سیمان می تواند یک آببند مناسب برای فاصله ی بین سطوح فلزی و بتنی باشد.  Data was g enerated  by behsaznama Content Generat​or Dem᠎ov​er si on.

با حدود یک ساعت پیادهروی در مسیری پاکوب و مشخص به یکی از استثناییترین مناظر طبیعی ایران میرسید. یعنی یکی از پرکاربردترین انواع آن برای نصب پنل های پیشساخته بتنی بهعنوان نمای بیرونی ساختمان استفاده کرد. امروزه نیز استفاده از نمای سرامیک خشک بسیار متداول بوده و روش های مختلفی برای نصب این نما وجود دارد. بههمین دلیل از آن ها برای نمای بیرونی، سطح دیوار، کفش، پشتبام و سطوح وسایل داخلی ساختمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در واقع از این بتن بهعنوان نمای اصلی ساختمانها استفاده میشد که به دلیل روشهای بتن ریسه پرتحرک کیفیت غالب آن بسیار بالا بود. در اجرای این بتن ها نهایت دقت باید در تراز بودن قالب دنبال شود و البته که نیاز به مناسب ترین روغن قالب خواهد بود. سطح صاف و صیقلی که در نهایت پس از اجرای بتن اکسپوز باقی میماند، باعث میشود نمایی مدرن داشته باشید که زیبایی بسیاری به محیط می بخشد.

قیمت سنگ نمای خشک

در نقاط گرم و خشک، ایجاد سایه برای پنجره و سایر سطوح براق و صیقلی یکی از لوازم ضروری در ایجاد راحتی و آسایش است. پیش از این که در مورد مشخصات فنی بتن اکسپوز صحبت کنیم، بهتر است بدانیم که بتن نما سطحی براق و نیمه صیقلی دارد. برای مدیریت بهتر این کار به شما پیشنهاد می شود که بتن اکسپوز درخواستی خود را به متخصصان ما در بتنیکا سفارش دهید و نکات مورد نظر خود را در زمینه طراحی و اجرا به کارشناسان ما منتقل نمایید. قبل از اجرای نما، سطح زیر کار باید بندکشی، شمشه گیری، خراشیده یا آجدار شود. اجرا در محل پروژه سبک دیگری از بتن نما محسوب می شود و معمولاً برای ساختمان پل و ساختمان های بزرگ به کار گرفته می شود. آجر لفتون در نمای ساختمان و ساخت دیوار چینی استفاده میشود. پیش آمدگی ها و فرورفتگی ها در سطح نمای ساختمان زیبایی این ساختمان را دو چندان کرده و نمای زیبایی را به وجود آورده. نمای سرامیک خشک پرسلانی در دو نوع سوراخ دار و تو پر تولید شده و در بازار مورد عرضه قرار می گیرد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با روش اجرای نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید