هفت ایده‌ها درباره اجرای نمای خشک که اساسا کار می کند

در حقیقت، این عمل امری ضروری برای تحلیل دقیق سطح جداره خارجی از نقطه نظر هندسی و فیزیکی جهت اطمینان از کارکرد صحیح لایه عایق بر روی سطح سازه نگهدارنده می باشد. نمای خشک آجری اگر به صورت صحیح اجرا شود ونیازی به استفاده از ملات ماسه سیمان و… جهت زیرسازی نماهای چوبی روی سطوح صافی که سفت کاری آن آجر، بلوک و یا مصالح مشابه باشد، می توان با اندود کردن توسط ملات ماسه و سیمان بصورت کاملا تراز و شاقول، به ضخامت حداقل 5 سانتی متر زیرسازی کاملاً مناسبی برای نصب چوب ایجاد کرد. 1. امکان استفاده در بخش های مختلفی از یک ساختمان: میتوان از بتن اکسپوز در قسمتهای مختلفی از یک بنا مانند؛ سقف، کف، دیوارهای خارجی یا دیوارهای داخلی استفاده کرد. در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کرد چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. روکش های سنگی مدرن جذاب و با دوام هستند و تعمیر و نگهداری به مراتب راحت تری دارند. Th is w as c᠎reated by behsaznama Con​tent G​en​er​ator Dem᠎ov​er​sion!

اجرای نمای خشک

بر اساس نحوه نصب و قرار گرفتن اتصالات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی مشهود یا نمایان Visible و نامشهود یا غیرنمایان Invisible تقسیم بندی می کنند. صرفه جویی در زمان ، از مزایای اجرای سنگ خشک نما است. جهت اجرای نمای سرامیک پرسلانی به روش خشک از سه نوع سیستم استفاده می شود که شرکت تیام فراز پارسیان با داشتن کادری مجرب و بهره گیری بیش از20 سال تجربه درزمینه مشاوره طراحی و اجرای انواع نمای مدرن ساختمان پیشرو در اجرای تمامی نماهای بروز دنیا در ایران می باشد که در ذیل به شرح هرکدام از این سیستم ها می پردازیم. در سیستم انکر حتی اگرسرامیک شکسته شود در اثر نیروهای وارده مثل ضربه یا زلزله به بیرون پرتاب نخواهد شد زیرا قطعات به هیچ وجه از انکر جدا نمی شوند بعلاوه بعلت زیبایی ، یکپارچه بودن نما و عدم رویت اتصالات مناسب ترین سیستم جهت استفاده در مورد ساختمان هایی می باشد که نمای نزدیک دارند. شیدر دوکی آلومینیومی، با توجه به قابلیت نصب در زوایای مختلف، کمک شایانی در مبحث اتلاف انرژی در کنار زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان نموده است. 2. بتن اکسپوز به خوبی با متریال های دیگر ترکیب می شود: این متریال هم به تنهایی زیبایی بسیار زیادی دارد، هم ترکیب آن با سایر متریالها مانند چوب یا آجر، ظاهری فوق العاده به یک ساختمان میبخشد.  Th​is post was c reat ed by G SA C᠎onte᠎nt Generat or DE MO​.

باید برنامه های دینی ما درباره روزمره های دینی هم صحبت کنند نه فقط درباره آخرت. مثلا انجیل را در زندگی روزمره می بینند. زیست روزمره و نسل ما این جهان است، پس باید برنامه ای تولید شود که پاسخگوی ذائقه این نسل باشد. پس اگر افرادی بخواهند در سطح عملیاتی در حوزه رسانه کار کنند، اولویت های محتوایی خیلی مهم تر می شود. پس خلاقیت این شبکه ها این است که خود را با سلایق روز تطبیق دهند. به همین خاطر تاکید کردم که برنامه های دینی باید زبان ارتباطی خود را عوض کنند تا به آن خلاقیت و اثرگذاری برسیم. هر چند رسانه های جمعی ما مدام از این تغییر فاصله گرفته اند و ما شاهد اثرگذاری کمتر برنامه های دینی هستیم. اگر فاصله گذاری نشود، پیامهای دینی دچار چالش می شوند و به دنبال آن اثرگذاری آن کم می شود. من هم معتقدم که کانال های ماهواره ای از عناصر به روزتری در انتقال پیام دینی استفاده می کنند. او ادامه داد: در دروازه بانی خبر گفته می شود نباید همه اخبار را منتشر کنیم که این قاعده باید برای پیام های دینی هم باشد، باید در این زمینه هوشمندانه عمل کنیم و اولویت بندی کنیم.

در سیستم نمای خشک برای اتصال المان ها به یکدیگر از ملات استفاده نمیشود. اگرچه به نظر می رسد که با استفاده از اولین قلم فوق الذکر یکی از اهداف اصلی سیستم نصب نمای خشک همراه با گردش جریان هوا از دست خواهد رفت و در نقاطی که از اتصال دهنده های موضعی استفاده می شود، خصوصا” وقتیکه اجزای پوشش نما کوچک می باشند، تعداد زیادی نقطه نفوذ سرما شکل می گیرد و بنابراین، افت حرارتی ساختمان به میزان قابل توجهی افزایش می یابد، لیکن با استفاده از تمهیداتی فنی شبیه به عایق های حرارتی مخصوصی که بین اتصال دهنده موضعی و جداره سازه ساختمان قرار می گیرد این نقیصه رفع می شود. دومین قلم مذکور سازه ای متشکل از پروفیل های فلزی است که به شکل عمودی قرار گرفته اند (شاسی اصلی) و توسط پرچ، پیچ و یا قلاب و با استفاده از مکانیزمی قابل تنظیم جهت اصلاح شاقولی جداره سازه به نمای نهایی و یا پروفیل های دیگری وصل می شود. اسکوپ سنگ نما ، مکانیسمی است که درون شیار کم عمق ایجاد شده در سنگ قرار می گیرد و سنگ را به تمام بخش های زیرین ، شامل دیوار نما و در اتصال تر به ملات پشت آن ، متصل و فیکس می کند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید