هفت بهترین چیزها درباره نمای خشک

در انجام این کار عوامل متعددی مثل بافت شهری و نوع کاربری و سبک طراحی و از همه مهم تر میزان بودجه ای که کاربر برای اجرای نما در نظر می گیرد، تاثیر گذار باشد. اضافه کردن مواد اولیه مختلف دیگر مثل شیشه، سنگ و فلز از دیگر امکاناتی است که در زمان طراحی نمای سرامیک خشک در اختیار دارید. سنگ نمای ساختمان باید مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی، نور خورشید، مواد شیمیایی مثل باران های اسیدی و . همانطور که از نام بتن پیداست زمانی که در نما استفاده شود، نمای ساختمان در برابر مواد شیمایی ، حرارت و رطوبت، عایق میشود. نمای ساختمان اولین سد دفاعی در برابر رطوبت و حرارت است. رطوبت سیمان موجب از بین رفتن رنگ نما ساختمان نشود. استفاده از نمای خشک یکی از بهترین گزینههای برای دستیابی به تمام این ویژگیها است. اجرای نمای خشک پیچیدگی کمتری نسبت به نماهای سنتی داشته و در مدت زمان کوتاه انجام می شود. قسمت عمده و قابل توجه تاریخ معماری با ساخت نمای با وزن زیاد و سنگین مانند نمای گلی، کاهگلی ، نمای سنگی که توسط رومیان باستان احداث می شد و یا نمای آجری که امروزه بعنوان نمای سنتی شناخته می شود همراه بوده است .

طرح نمای خشک

«یک مشت پر عقاب» در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقهیی به کارگردانی اصغر هاشمی، نویسندگی فرهاد توحیدی و تهیهکنندگی و مجری طرحی بهروز خوشرزم به سفارش سیما فیلم در طول سالهای ۸۴ ساخته و ادامه پیدا کرد و سال ۸۶ روی آنتن رفت. با توجه به قیمت بالاي سنگ و باري که سنگ به ساختمان تحمیل میکند، در برخی کشورها استفاده از سرامیک به عنوان نماي ساختمان رواج قابل ملاحظهاي پیدا کرده است. این نما ترکیبی از شیشه و آلومینیوم است که ضمن دوام و عمر بالای آن به دلیل آب بندی های مهندسی و حرفه ای در برابر شرایط جوی عایق بوده و انرژی داخل ساختمان به راحتی قابل کنترل می باشد. این مصالح به رغم کاربردی بودنشان، سنگین بودند، در برابر تکان و زلزله مقاومت قابل توجهی از خود نشان نمی دادند و چندان هم زیبا نبودند. دستگاه واترجت از جمله ابزار های نظافتی و پاک کننده کاربردی و تاثیر گذار در نظافت نما میباشد که با پاشش آب شهری با فشار خروجی 200 بار از نازل بر روی سطح نما توانایی زدودا هرگونه چربی یا الودگی و جرم کثیفی دارا مس باشد. برای حامد بهداد همبازی شدن با او و البته پرویز پورحسینی که روزی شاگرد آنها بود، بسیار لذتبخش بود. Th᠎is was created by behsaznama Con tent  Generator ᠎DEMO.

دومین ضربه هنگامی بر فضاسازی سریال وارد آمده بود که عوامل سازنده متوجه شدند امکانات لازم و معقول را برای تبدیل پوشش زنان به سالهای ۵۶ و ۵۷ ندارند. قسمتی از ساختمان که توجه زیادی را به خود جلب میکند نمای آن است و در همین راستا اجرای یک نمای زیبا و پرکار ضرورت مییابد اما نمایی پرکار با متریالهای مختلف بار زیادی به ساختمان وارد میسازد که برای کم کردن و کنترل بهتر این بار، اجرای نمای خشک یک امکان فوقالعاده است که با بهره گیری از تکنولوژی و سیستمهای مدرن نحوه اجرای نمای سنگ خشک صورت می پذیرد. وی در این زمینه گفته بود: فکر میکردیم شاید امکان برخورداری از فضاهای خارجی سالهای ۵۶ و ۵۷ را داشته باشیم. امکان بازیافت مصالح مورد استفاده وجود دارد. پیمایش مسیر روستا تا بالای دهانه کل نمک راین به حدود یک ساعت پیادهروی نیاز دارد. فاصله منطقه احمد فداله و امامزاده آن تا دزفول حدود ۱۵۰ کیلومتر است که با توجه به سراشیبیها و سربالاییهای تند مسیر، پیمودن آن با موتور حدود پنج ساعت زمان میبرد. باید دقت شود فاصله هر شمش از شمش دیگر، حداکثر یک متر باشد.

برای اینکه کار نمای سنگ خشک ایمنی لازم را داشته باشد، می توان از چسب های 2 جزئی که رزین اپوکسی در آن ها وجود دارد، استفاده کرد. آیا می دانید نقش سبک دکوراسیون داخلی در انتخاب نمای سرامیک خشک چیست؟ دکوراسیون داخلی چیست ؟ طراحی دکوراسیون آتیس سازه در سال 1386 تاسیس گردیده است که با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های عمران ، معماری و مکانیک و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آورنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد . این سنگ نما که دارای بلور های درشتی در بافت خود بوده، با عنوان سنگ کریستال نیز شناخته میشود و از جمله انواع پرطرفدار آن درنماسازی، سنگ چینی الیگودرز، سنگ چینی ازنا و سنگ کریستال لایبید میباشد. به غیر از این موارد نماهای ساختمان مانند: نماهای بایرامیکس ساختمان،نمای بتن اکسپور ساختمان نماهای ترکیبی ساختمان وجود دارد که هریک از این شرکت های ساختمانی اگهی دهنده خدمات جو این نوع طراحی و اجرای نمای ساختمان مشهد به مشتریان مشهد ارائه می دهند. اجرای رنگ نمای ساختمان در زیباسازی ورودی منزل، محله و حتی بافت شهر بسیار اهمیت دارد. هر شخص فعال در زمینه صنعت ساختمان ، می بایست آشنایی لازم و کافی را با انواع سیستم های نما داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید