هفت حقایقی که همه باید درباره نمای خشک بدانند

مزایا و معایب اجرای نما در انواع مختلف : در ساختمان سازی نمای ساختمان به عنوان شناسنامه آن بنا به حساب میآید و در مرحله آخر ساخت عضو موثری در یک ساختمان تکمیل شده است. دیتیل های کرتین وال همان جزئیات و تجهیزاتی است که در اجرای نمای کرتین وال مورد استفاده قرار می گیرند می باشد. اگر پروژه در یک منطقه خشک و بدون بارش مکرر باران در حال اجرا است، می توانید زیرسازی را با اسکلت های چوبی بسازید که باید قبل از آن تحت فرآیند حرارتی قرار گیرند. علت نامگذاری کرتین وال به این نام این است که از نمای کرتین وال به عنوان جداکننده ای سخت و در عین حال نرم (مانند شیشه) استفاده می شود. برای جلوگیری از جابجایی شیشه یا افتادن شیشه در کرتین وال، از دیتیل های کرتین وال به نام پرشر پلیت کمک می گیرند. نام دیگر بتن اکسپوز، بتن نما است. ᠎Th​is art᠎icle was wri tten by  GS A Co nt ent  Ge nerator  DEMO!

درباره نمای خشک

در واقع کرتین وال از پرکاربردترین نما برای اجرای نمای ساختمان است. در واقع تولید پروفیل در ابعاد استاندارد امکان پذیر است و نمی توان پروفیل ها را در طول های مختلف تولید کرد. از این رو در ارتفاع های بلند از چند پروفیل یا مولیون استفاده می شود که برای اتصال مولیون ها با یکدیگر از اکسپنشن کمک می گیرند. در این روش برای اتصال دادن آجر به نما دیگر نیازی به ملات و چسب نیست. بعد از اینکه ساختمان را تخریب کردید میتوانید آجر ها را به صورت سالم در بیاورید و آن را برای نمای بعدی استفاده کنید معایب نصب این روش این است که هزینه بالایی دارد در صورتی که خوب نصب نشود باعث زیبا نشدن ساختمان می شود. این نوع بتن سفارش پنیرها در ابعاد دقیق و متناسب با سطوح موردنظر بهصورت اجرای بالایی دارند و میتوان بعد از به حداقل رسیدن مصالح استفاده شود.

بعد از شاسی کشی نما و تایید آن در نماهای چسبانده یا ملاتی ، لازم است جهت کم شدن ملات نما و نیز درگیری ملات نما، روی شاسی نما با رابیتس پوشانده شود . شاسی کشی نمای ساختمان باعث افزایش مقاومت ساختمان به رطوبت و شرایط جوی می شود و با این کار جلوی فرسوده شدن ساختمان را می گیرد. این ترکیبات، خواص مکانیکی این ورقهای سیمانی را افزایش داده و آنها را تبدیل به بهترین نما برای تمامی شرایط اقلیمی نموده است. و تا به امروز بهترین پروژه ها را بر جای گذاشته است. البته نکته دیگری که در سنگ نمای رومی باید به آن دقت کرد رنگ سنگ است. بهتر است از سرامیک های با رنگ روشن استفاده کنید. در کنار مزایایی که برای سیستم نمای خشک برشمردیم، میتوان سهولت نصب، کیفیت بالا، هزینه پایین اجرا، آببندی مناسب، امکان بازیافت مصالح و استفاده مجدد از آن، تنوع در رنگ و طرح، سرعت اجرا و موارد بسیار دیگر را افزود. This data h​as been cre᠎ated ᠎with the ᠎help  of behsaznama Conten᠎t  Generato r  DEMO.

دتایل نمای خشک

یکی از دلایل دیگر طراحی و اجرای نمای ساختمان این است که تاثیر زیادی بر فضا و مبلمان شهری مشهد دارد. این فرآیند، یکی از مراحل نازککاری در نظر گرفته میشود. شرکت میهن آلومینیوم غدیر یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مراکز تولید و فروش انواع پروفیل های آلومینیومی است که در ایران فعالیت میکند. تولید مولیون ها طبق عمق پروفیل ها انجام می شود. برای اجرای نمای کرتین وال با مدرن ترین طرح ها و بهترین کیفیت اجرا با ما در شرکت ایکس تماس بگیرید. برای آشنایی با دیتیل های کرتین وال، باید بدانید که منظور از کرتین وال چیست که در ادامه با این مفهوم با ما همراه باشید. برای شروع همکاری با تیم ایکس با ما تماس بگیرید. از این رو گروه ساختمانی ایکس با پیشگام بودن در اجرای نمای کرتین وال، آماده اجرای با کیفیت ترین نما برای شماست. از این رو انکر ها از دیتیل های کرتین وال به حساب می آیند. از این رو استفاده و اجرای نمای کرتین وال در برج های بلند مرسوم است و استفاده از نمای کرتین وال متداول شده است. بلکه وزن بالای شیشه بر روی لامل ها یا سازه سوار است و حتی فشارهای حاصل از باد یا طوفان نیز به ساختمان آسیبی نمی زند.  Da​ta w as created ᠎by behsaznama C​on tent᠎ Generat or Demov᠎er᠎si​on .

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد دتایل نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید