هفت شگفت‌انگیزترین اجرای نما تغییر نحوه دیدن جهان

بله آجر نماهای متنوعی برای اجرای نمای ساختمان اداری تولید میشود شما میتوانید متناسب با طرح نما، آجر نما مد نظرتان را انتخاب کنید. در این بخش شما را با انواع آجرنماهای ساختمان آشنا میکنیم تا بتوانید در زمان خرید بهترین نوع را انتخاب کنید. چسب در این روش همانند یک ماده الاستیک عمل می کند یعنی توانایی جذب حرکات ارتعاشی آجر و زیر سازی آن را دارد. دومین نکته، بحث نوع شمش یا بیلت مصرفی در پنجره آلومینیومی نرمال است که طبق استاندارد می بایست از شمش با گرید ۶۰۶۳ استفاده شود. پروفیل ترمال بریک از انواع جدید پروفیل های آلومینیومی است که برای ساخت درب و پنجره های دوجداره عایق جهت افزایش ضریب عایق بندی استفاده می شود. سالهای پی در پی است که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزشهای لازم با مصالح سنتی نظیر: ملات ماسه و سیمان انجام میگیرد که علاوه بر اضافه بار بر ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمانها در برابر نیروی قوی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمانها، با توجه به تفاوت ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض قسمت ملات پشت سنگ یا سرامیک و… به دلیل داشتن ضریب انتقال حرارت بالا در آلومینیوم علاوه بر اینکه شیشه ها دو جداره هستند ، پروفیل آلومینیومی هم به دلیل اینکه از طریق تیغه های پلی آمید به هم متصل شده اند دو جداره محسوب می شوند، به همین خاطر در این روش انتقال حرارت در پروفیل وجود ندارد. Th​is a rticle has ​been g enerated ​wi th the ᠎help ​of behsaznama C ontent Gener​at or DEMO .

نادیده گرفته ترین راه حل برای طراح و مجری نمای خشک

تیغه پلی آمید مانع انتقال حرارت میشود، به همین خاطر عنوان ترمال بریک را به این پنجرهها نسبت داده اند. همانطور که میتوان در دیتیل های ارایه شده مشاهده کرد ( و همچنین در قسمت قبلی عنوان شد ) ، ۲ سری TS77 ,TS94 مربوط به تولید درب و پنجره ترمال بریک با ابعاد روتین میباشد که معمولا به وسیله این سری سیستم ها میتوان بازشوهایی نهایتا با ابعاد ۱۰۰ در ۲۳۰ سانتیمتر ایجاد نمود . ، این پنجره ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. پنجرههای ترمال بریک طول عمر و دوام بالایی دارند و کمتر دچار فرسایش و خوردگی میشوند، از این رو به هزینه تعمیر و نگهداری بالایی نیاز ندارند. مهم تر از همه، تولید کننده ای انتخاب شود که با سابقه ای درخشان و سیستم تولید بسیار پیشرفته اقدام به تولید شرکت نمای خشک این محصول نماید. طراحی و اجرای داخلی و خارجی نمای ساختمان.تولید کننده بتن اکسپوز و جی آر سی.وارد کننده مستقیم ترموود.نمایندگی رسمی فروش و اجرای میکروسمنت. هر چند که سبک مدرن را میتوان به عنوان محبوبترین سبک طراحی داخلی در نظر گرفت. برای ساختن پنجره ترمال بریک از ورق پلی آمید تقویت شده در بین ورق الومینیوم به عنوان مانع به کار می برند.

نمای خشک فایبرسمنت

در عین حال با سبک ظریف آرت دکو برای حفظ هویت منحصر به فرد خود استفاده می کند. به طور کلی نماشویی با دستگاه سندبلاست (واتر سندبلاست) ،واتر جت و… چراکه نوع اتصال دوختی در اثر تغییرات ناگهانی دما و اختلاف دمای محیط بیرون و درون پنجره دچار مشکل می گردد (به علت جدا شدن تیغه جدا کننده از آلومینیوم). علی رغم بهره گیری از شیشه های دوجداره و یا سه جداره، به دلیل جنس بدنه ی پنجره عایق مطلوبی را به ویژه در مناطقی با شرایط آب و هوایی سخت به مصرف کننده ارائه نخواهد داد. پنچره های آلومینیوم نرمال به دلیل ماهیت رسانایی این فلز، در مواجه با پروفیل های UPVC و پنجره آلومینیومی ترمال بریک (پنجره های آلومینیومی با تیغه جدا کننده پلی آمیدی) از عایق صوت و حرارتی ضعیف تر و انتقال گرمایی بالاتری برخوردار می باشند. در واقع این ماده پلی آمید باعث جلوگیری از انتقال حرارت بین دو مقطع داخلی و خارجی پنجره میشود. پنجره نرمال نوعی از پنجره های آلومینیومی است که هیچ نوع لایه داخلی و اتصالاتی مبنی بر عایق شدن پروفیل های فریم و چهارچوب در آن استفاده نشده است.  Content w as created by behsaznama Con᠎te᠎nt G enerat or DEMO.

اجرای نمای سنگ به روش خشک

پنجره ترمال بریک به دلیل دارا بودن لاستیک پلی آمید بین جدار داخلی و خارجی پروفیل امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به حداقل کاهش داده است. با اینکه این حرارت تبادل شده بسیار ناچیز است ولی بهینه بودن در دنیای امروز حرف اول را میزند. این نما دارای مزایای زیادی از جمله: عایق بودن رطوبتی، وزن پایین و… با این وجود کامپوزیتها از نظر انعطافپذیری در اجرا، در سطح ضعیفی عمل میکنند. این خط تولید با هدف پاسخگویی به طیف وسیعی از نیازهای مشتریان خود به محصولات جدیدتر و لاکچری راه اندازی شد. موادی مختلفی برای عایق استفاده میشوند که شامل پلی اورتان منبسط شده (PUR)، پلی ایزوسیانورات (PIR) و الیاف معدنی با طیف وسیعی از عایق، مقاوم در برابر آتش و سایر خصوصیات فیزیکی در دسترس هستند. فلز آلومینیوم عایق سرما و گرما نیست، ولی زمانی که تیغه پلیآمید عایق در بین پروفیل قرار میگیرد، ارتباط جداره بیرونی با جداره داخلی قطع میشود و پروفیل الومینیوم، عایق شده و تبدیل به پروفیل ترمال بریک میشود.

دیدگاهتان را بنویسید