هفت عناصر ضروری برای اجرای نما

اجرای نمای ساختمان با سیمان سفید نسبت به سایر مصالح اجرای نما ارزانتر خواهد بود. 5- قیمت تمام شده این محصول نسبت به سرامیک خشک پرسلانی مجوف کمتر می باشد. 4- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی به روش نمایان در پروژه پلی کلینیک آزادی توسط شرکت اکو آرک در حال اجرا می باشد. متریال چوب پلاست، یک مزیت بسیار بزرگ دارد و آن محافظت از ساختمان در برابر تغییر درجه دماست؛ نمای ساختمان چوبی که با پروفیل چوب پلاستیک اجرا شده است، به خوبی از نفوذ سرما یا گرما جلوگیری خواهد کرد. این مدل فر ارتفاعی به اندازهی ۵۴.۸ سانتیمتر دارد و گنجایش آن به ۷۱ لیتر هم میرسد. و اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی به روش ویزیبل می باشد. رطوبت کم و آسمان بدون ابر باعث می شود دامنه تغییرات دمای هوا در این مناطق بسیار زیاد باشد. اتصالات سیستم Keil، در حقیقت اتصالات مکانیکی مخفی بدون نیاز به چسب هستند که برای پوشش دادن نما به وسیله انواع مصالح گوناگون به وجود آمده اند.

اجرای نمای خشک شیراز

شاید برای افرادی که اطلاعات زیادی در مورد نمای ساختمان ندارند، نمای سیمانی نوعی نمای کارگاهی و بدون هیچگونه زیبایی محسوب شود. در حقیقت در نمای خشک، نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی جایگزین ملات برای نصب نما به ساختمان می شوداگر با نماهای ملاتی آشنایی داشته باشید، حتما می دانید که در این نوع نما سطح رویه که ممکن است سرامیک، سنگ، آجر و… بدنه و لعاب کاشی نسبت به سرامیک پرسلانی از مقاومت کمتری برخوردار است و بر روی دیوار اجرا میشود در حالی که سرامیک پرسلانی به سبب مقاومتر بودن بر روی زمین و کف اجرا میشود. 5- سبک چوب چیست و چرا اجرای نمای سرامیکی پرسلانی خشک نسبت به اجرای نمای چوب مزیت دارد؟ 4- سبک سنگ چیست و چرا اجرای نمای سرامیکی پرسلانی نسبت به اجرای نمای سنگ طبیعی مزیت دارد؟ نصب ورق اچ پی ال به عنوان نمای خشک نه تنها بسیار آسان و سریع است، بلکه در برابر عوامل محیطی مانند تابش آفتاب تغییر رنگ نمی دهد، دارای وزنی سبک بوده و به راحتی قابل شستشو می باشند. درحالت نصب نما بر روی ساختمان نوساز هر دو روش قابل اعمال می باشد. This a rticle was done with G SA C᠎on tent Gen᠎erator D emov ersion.

2- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا ( cladding ) می گردد. لعاب ها م توانند براق نیز باشند که این امر نمای سرامیک خشک را بسیار جذاب می نماید و معماران بسته به سلیقه طراحی خود می توانند از سرامیک های براق و یا سرامیک های بافت دار در اجرای نمای سرامیک پرسلانی استفاده نمایند. همچنین زمستانهای این مناطق سرد و خشک است. پنجره یکی از بزرگ ترین منبع هایی است که در ساختمان ها باعث اتلاف نما خشک انرژی می شود. نمای اچ پی ال (HPL) یکی از نماهای ایده آل برای طراحی نمای ساختمان است که آزادی عمل مناسبی در اختیار طراح قرار می دهد. نمای اچ پی ال (HPL) یکی از نماها با اجرای خشک است که بعنوان عایق عمل میکند، عملکرد این نما بدین صورت است که، در قسمت پشتی پنل ها فضای خالی جهت زیرسازی وجود دارد، این فضا که فاصلهای بین نما و جداره بیرونی ایجاد میکند، با ایجاد شرایط تهویه دائمی از تعرق صفحات جلوگیری نموده و جلوی ورود سرما و یا گرما را میگیرد.

اجرای نما می تواند برای همه سرگرم کننده باشد

گرچه در فصل زمستان اتلاف بیشتری صورت میگیره . این مناطق دارای زمستان های سرد و طولانی بوده و چندین ماه از سال زمین پوشیده از برف است. هرچند استفاده از نمای اچ پی ال (HPL) در سطوح منحنی امکان پذیر است؛ اما تعیین ضخامت ورق و همچنین روش نصب آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اجرای نمای سرامیکی پرسلانی خشک و نمای آلومینیوم کامپوزیت توسط شرکت اکو آرک که در آن اجرای نمای سرامیکی پرسلانی خشک با روش نصب سرامیک خشک با زیر سازی آلومینیومی و با سرعت و دقت بسیار بالا اجرا گردیده است. میتوان بر روی کاشی و سرامیک طرحهایی را نقش زد که هنگام کاشیکاری برای زیبایی بیشتر بین کاشیهای اصلی اجرا کرد. نمای سنگ به دو روش تر و خشک اجرا می شود. ترکیب مذکور پس از قرار گرفتن در دمای 180 درجه سانتی گراد و بالا تر و تحت فشار 80bar تبدیل به صفحاتی محکم می شوند .  Data has be᠎en generated ​by G᠎SA Content​ Gener ator DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید