هفت مسائل میخواهم درباره کتاب می دانستم

اگر بخواهیم روراست باشیم باید بگوییم بهترین کتاب برای هرکس متفاوت است و هنگام خرید کتاب تست کنکور باید به سطح خود توجه ویژه ای داشته باشید. اما همانطور که در خلال این مقاله به آن اشاره کردیم، خرید کتابهای کمک درسی باید از یک فروشگاه معتبر انجام شود. شما برای هر درسی می توانید کتاب کنکور تهیه کنید و بخوانید ، تنوع کتاب های کنکور به قدری زیاد است که شما در هنگام خرید کتاب کنکور سردرگم خواهید شد . شما باید برای درس شیمی رشته تجربی این عناوین را تهیه کنید. همان طور که به عنوان داوطلب کنکور ریاضی احتمالا می دانید، درس های ریاضی، فیزیک و شیمی، دروسی هستند که باید در برنامه ثابت تست زنی و مطالعه درسنامه شما قرار بگیرد و نیاز است تا با تست زنی مهارت های خود را برای موفقیت در کنکور ۱۴۰۲ افزایش دهید. احتمالا از خرید های اشتباه قبلی حسابی ضربه خورده اید. از آنجایی كه پاسخ سؤالات این كتاب به صورت تشریحی آورده شده است، لذا این كتاب مجموعهای است كه میتواند در فرصتی كوتاه به دانشجو مطالب درسی این رشته را تا حدودی آموزش داده و وسیلهای است تا دانشجو بتواند مروری بر آموختههای قبلی خود داشته باشد.

کسب و کار کتاب

دانش آموزان در هر پایهای که مشغول به تحصیل باشند، نیاز به انواع کتابهای کمک درسی خواهند داشت. دانش آموزان و داوطلبان کنکور میتوانند جهت خرید انواع کتابهای کنکور با تخفیف ویژه و ارسال سریع به گیومه مراجعه کنند. این تخفیف ها در مناسبت ها، اعیاد و روزهای خاص به بیشترین تخفیف می رسند و کد تخفیف های چی بخونم از طریق سایت و شبکه های مجازی به اطلاع مشتریان بزرگوار چی بخونم می رسند. شایان ذکر است کلیه کتابها و تالیفات گروه آموزشی ماز نیز با تخفیف ویژه همواره در اینجا موجود بوده و با تخفیف همیشگی و ارسال رایگان قابل خریداری است. لازم به ذکر است هزینه ارسال کتاب های کمک آموزشی با توجه به وزن و مسافت و دقیقا طبق تعرفه های شرکت ملی پست ایران محاسبه می شود. مانند دیگر ناشران برتر کمک آموزشی کتاب های تست کنکور مهروماه دارای درسنامه و تست است. موارد مفیدی در این بخش ها آمده است که خواندن آن را به خوانندگان کتاب ریاضی پایه و حسابان جامع مهروماه توصیه می کنیم. از پایه اول دبستان تا مقطع متوسطه دوم، دوازدهم و کنکور، در چی بخونم فراهم شده است. ما در فروشگاه اینترنتی دانش لند تلاش می کنیم تا با ایجاد بستری امن و مطمئن با تکیه بر نظرات و امتیازات شما کاربران گرامی بهترین کتاب کنکور را ارائه دهیم تا شما از خرید خود راضی باشید.

خرید کتاب کنکور

شما میتوانید با مراجع به سایت کتابچی و یا از طریق اپلیکیشن کتابچی به این فروشگاه دسترسی داشته باشید و کتاب مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی کتابچی امکان ارسال کتاب به سراسر کشور را فراهم کرده است. نکته : آزمون های قلمچی به نسبت دیگر آزمون ها هزینه بیشتری دارد اما این موسسه شرایط بورسیه را برای دانش آموزان ممتاز فراهم کرده است . با توجه به پیچیدگی سوالات کنکور در چند سال اخیر، داوطلبان آزمون سراسری باید علاوه بر خواندن کتاب درسی از کتب کمک آموزشی هم استفاده کرده تا تسلط بیشتری بر مباحث درسی پیدا کنند. در همین راستا با یک کلیک و مراجعه به سایت فروش اینترنتی این بانک کتاب میتوانید علاوه بر دسته بندیهای زیاد کتابها من جمله مشاهده انواع محصولات انتشارات الگو از تخفیفات 20 درصدی آن نیز بهرهمند شوید، به همین دلیل است که خرید از بانک کتاب افق برای شما بسیار مقرون به صرفه تر از خرید حضوری از کتاب فروشیها است. Da ta has  be᠎en c re​at ed by ketabtala Conte᠎nt Gen᠎erat᠎or DEMO !

از جمله کتابهای کنکور که بیشتر توسط دانش آموزان بکار گرفته میشود میتوان به کتابهای قلمچی، مبتکران، لوح برتر، گاج و خیلی سبز اشاره کرد. از پرفروش ترین کتاب های انتشارات گاج می توان به تست آیکیو شیمی گاج، میکرو ریاضی تجربی گاج و آی کیو زیست گاج اشاره کرد. نمونه فایل کتاب های انتشارات های گاج، خیلی سبز، مبتکران، قلم چی، مهروماه، نشر الگو و … شما می توانید اطلاعات دقیق و نقد و بررسی کتاب های انتشارات های گاج، خیلی سبز، مبتکران، قلم چی، مهروماه، نشر الگو و … می توانید نقد و بررسی کتاب های کمک آموزشی و عمومی را به دقت بخوانید و بهترین کتاب را خودتان انتخاب کنید. نگاه خلاقانه ای که خیلی سبز بر روی دروس تحصیلی دارد و همچنین لحن روان درسنامه های کتاب باعث شده تا یک تفکر آموزشی ساده و قابل فهم قالب کتاب های این انتشارات باشد. در رشته های ریاضی و تجربی همیشه تعدد منابع، ناشران و موسسه های مختلف باعث شده تا بسیاری از دانش آموزان خیالشان از خرید منابع کنکور راحت باشد و دغدغه خاصی نداشته باشند. یکی از معروف ترین و پرفروش ترین ناشران کتاب های کمک درسی، انتشارات خیلی سبز است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کتاب اینترنتی رایگان بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید