همه اجرای نما را دوست دارند

برای انجام این کار بهتر است از افراد متخصص کمک گرفته و قبل از اقدام به شروع کار نقشهی طراحی نما توسط این افراد کشیده شود. در طراحی و ساخت نمای ساختمان هیچ محدودیتی وجود ندارد و طراحان ساختمان میتوانند نماهای مختلف در طرح و اندازههای متنوعی را برای ساختمانها خلق کرده و هنر خود را به تصویر بکشند. از دیگر مشکلات ایجاد شده در اثر تابش مستقیم بر نمای بیرونی یک ساختمان، خشک شدن گل موجود در آجرها و سنگهای استفاده شده در آن و همچنین آب موجود در ملاتی است که در هنگام متصل نمودن آنها به نمای ساختمان استفاده شده است، که نتیجهی این امر ریزش مصالح ساختمانی و بروز خسارات جانی و مالی خواهد بود. همچنین آجرها با پیشرفت تکنولوژی از طرح، کیفیت و تنوع خوبی برخوردار شدهاند و کم و بیش در کنار مصالح دیگر حتی به صورت ترکیبی همخوانی دارند. این روش یکی از کم هزینهترین روشها در ارتباط با بازسازی نمای فرسوده ساختمانها است. معمولا دوستداران که سبک کلاسیک را می پسندند از حالت یک دست بودن بیشتر لذت می برند یا مشتریان محترمی که کافه دار یا رستوران دار هستند در بخش دیگری در منزل هم کارایی عالی دارد، اما دوستان سبک مدرن به چند بعدی بیشتر رخ نمایش میدهند به این صورت که خریداران این دسته از بتن اکسپوز حتما قشر جوانان هستند.

تولید و نصب صفحات استرچ متال

این طرح علاوه بر ساختمان های چند طبقه برای نمای ویلا و ساختمان هایی با حیاط و پارکینگ نیز مورد اجرا می باشد و البته بسیار هم طرفدار دارد. شایان ذکر است که عملا روش رنگ کردن نمای ساختمان همیشگی نیست و طول عمری چند ساله داشته و مجددا با گذشت زمان فرسوده میشود اما به دلیل اقتصادی بودن یکی از روشهای پیشنهادی است. به جز موارد مطرح شده اصلیترین و مهمترین عاملی که سبب میشود تا بازسازی نمای ساختمانها پر اهمیت باشد آن است که اگر با گذشت زمان و فرسایش مصالح به کار رفته در ساختمان، این مصالح تعویض نشوند به دلیل خشک شدن آب موجود در ملات آنها در زمان اتصال به ساختمان این مواد دچار ریزش خواهند شد و یا در اثر گرما و سرما ترک خواهند خورد و با گذشت زمان فرو خواهند ریخت. ممکن است نمای ساختمان را رنگ آمیزی کنید، در و پنجرههای آن را تعویض کنید، ترکهای موجود در نمای ساختمان را ترمیم کرده و یا مصالح نمای بیرونی ساختمان را تغییر دهید، که مورد آخر در صورتی انجام شدنی است که مجوز آن را دریافت کرده باشید. این قسمت جز جدایی ناپذیر از بنا است که طراحان با استفاده از استعداد خود میکوشند تا با ساخت نماهای مختلف و منحصر به فرد امضای کار خود را در آن ساختمان بزنند و به آن بنا شخصیت دهند.

را به نمای رومی سنگی بیشتر ترجیح میدهند.

در زمانهای گذشته متریالی که برای ساختن حفاظهای پنجره مورد استفاده قرار میگرفت، چوب و آهن بود. به همین جهت، بازسازی نمای ساختمان برای چنین مواقعی توصیه میشود. گاهی اوقات هدف از بازسازی بنا ترمیم و تعویض قطعات فرسوده است، در این شرایط میتوان با استفاده از نصب داربست به تعویض آن قطعات پرداخت و از قطعات جدیدی که با سایر قطعات ساختمان هماهنگ است استفاده کرد. بازسازی این بناها نیاز به تخریب نداشته و با کمترین هزینه میتوان آنها را مجددا اندودکاری کرد. اجرای نمای رومی با هر دو متریال زیبایی منحصر به فرد خود را دارند .نمای رومی با سیمان سفید نیز زیبایی منحصر به فرد نسبت به سنگ دارد و گروهی از افراد این نما را به نمای رومی سنگی بیشتر ترجیح میدهند. بهترین طرح در هر شرایطی، طرحی است که با نمای بیرونی آن ساختمان نیز سازگار باشد همچنین در صورت وجود آن ساختمان در بافت شهری با ساختمانهای اطراف نیز همخوانی داشته باشد. در این صورت جدا از آسیب مالی به ساختمان و احیانا وسایل نقلیهای که در جلوی ساختمان پارک شدهاند متقبل خواهند شد ممکن است فردی در حال گذر از جلوی آن ساختمان باشد و دچار آسیب جانی طراح و مجری نمای خشک گردد. This ᠎data was do᠎ne by G᠎SA ᠎Content Generator DE​MO.

دتایل اجرای نمای سنگ خشک

در این صورت بعد از مدتی تمامی ساختمانها چهرهای فرسوده و ناخوشایند به خود خواهند گرفت و در نتیجه ظاهر شهر به افت جذابیت بصری دچار شده و عملا فرهنگ شهر سازی آن شهر نیز زیر سوال خواهد رفت. با توجه به این که مراحل پخت و آماده سازی سرامیک هزینه بر است هرچه میزان این هزینه ها بیشتر باشد به طور حتم قیمت نهایی محصول نیز بالا تر است. طرح اختلاط بتن عملیات فنی محاسباتی است، اما به خاطر وحدت رویه در اختلاط بتن ، به طور معمول روند مشخصی را به کار می گیرند. شایان ذکر است که پنجره آلومینیومی به دلیل افزایش محبوبیت به تدریج مقرون به صرفه تر می شونداگر پنجره های آلومینیومی را دوست دارید اما مطمئن نیستید که با بودجه شما مطابقت دارد ، پیش یک مشاور فروش بروید بسیاری از تولیدکنندگان مدل های مختلفی از پنجره ها را برای بودجه های مختلف ارائه می دهند، بنابراین ارزش این را دارد که با یک متخصص گفتگو کنید. باید توجه داشت که هدف از بازسازی نمای بیرونی ساختمانها برای زیبا کردن و بازگرداندن حالت اولیه و جذاب به آن ساختمان است. در مناطقی که میزان رطوبت بالاست و همچنین مناطقی که میزان ریزش باران در آنها زیاد است اگر از رنگهایی معمولی استفاده شود نمای ساختمان بعد از گذشت زمانی دچار قارچ و جلبک میگردد و به ظاهر ساختمان آسیب میزند.

دیدگاهتان را بنویسید