همه چیز شما نیازمند درباره بیاموزید نمای سرامیک خشک و خیلی خجالت میکشیدمخجالت میکشیدم بپرسم

نماهای ساختمانی و دخالت های که بعد از اتمام ساختمان در نماها صورت میپذیرد، ناهنجاریهای زیادی را به وجود میآورد که مورد انتقاد همگان است. اجرای نمای مدرن ساختمان شما، تخصص ماست. این روزها اجرای نمای خشک در یزد، تهران و سایر استان های ایران مورد توجه ویژه معماران قرار گرفته است. همانطور که در قسمت قبلی اشاره شد ، مناسبترین سنگ برای نما بیرونی ساختمان سنگ تراورتن میباشد این سنگ گزینه مناسبی برای نمای خارجی و حتی نمای سنگ داخلی محسوب میشود. نمای ساختمان باید به گونه ای طراحی شود تا بیننده بتواند در اولین نگاه کاربری بنا را تشخیص دهد. اگر از بیرون به نمای نمایان نگاه کنید، بست های نگهدارنده مصالح را به وضوح می بینید. بسیاری از مصالح مورد استفاده در این روش را میتوان دوباره بازیافت کرد. این نوع فرایند تولید بسیار انعطاف­پذیر است و بر این اساس قادر خواهیم بود تا علاوه­ بر طراحی و اجرای فواره موزیکال از فاز صفر تا صد، فواره موزیکال را در صورت امکان روی حوض آماده شما اجرا کنیم.

نمای خارجی ساختمان

Th​is po᠎st w as done with behsaznama C᠎on te nt  Gener᠎at or  DEMO .

اجرای نمای خشک سرامیک

برای طراحی نمای خارجی ساختمان علاوه بر زیبایی باید به بافت منطقه، تاثیر گذاری آن بر چهره کلی شهر و هماهنگی با سایر ساختمان های مجاور توجه داشت و متناسب با آنها طرح زد. همانگونه که از عنوان نمای خشک بر می آید، تفاوت اصلی این نما با نمای ملاتی، در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. اگر جویای قیمت اجرای نمای خشک هستید، باید خدمتتان عرض کنیم که قیمت اجرای این نمای مدرن با در نظر گرفتن مزایای نمای خشک بسیار مقرون به صرفه و ایده آل است. در این روش اجرای نما بر خلاف روش سنتی مصالح با دیواره اصلی ساختمان فاصله دارند و به آن نمیچسبند. این نوع سیستم مشکلات و محدودیت هایی داشت ازجمله این که امکان استفاده از عایق کاری یا لایه عایق در این روش وجود نداشت و باعث اتلاف انرژی بسیار زیاد و ورود هوا و آلودگی صوتی به داخل ساختمان می شد.

نمای سرامیک خشک

علاوه بر آن، اجازه میدهد حرکت هوا و دما را با پنجرهها تنظیم کرد که سطح راحتی ساختمان را بالا میبرد. ۱. غیر قابل اجرا بودن بر روی سطوح چرب، غبارآلود، ناهموار، مرطوب و همچنین مواقعی که هوا طوفانی و یا دارای گرد و غبار باشد. نما خشک ساختمان را بر اساس نوع اتصالات به دو دسته نما خشک نمایان و نما خشک غیرنمایان تقسیم بندی می کنند. استفاده از سنگ گرانیت و مرمر و یا در نهایت آجر خصوصا در نمای ساختمانها بیشتر به چشم می خورد اما امروزه خرید سنگ بازالت برای نمای ساختمان و همچنین در دکوراسیون داخلی منزل بسیار رایج شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاربرد و مزایا و معایب نمای مینرال با ادامه مقاله با آهن ملل همراه باشید. شاید برای افرادی که اطلاعات زیادی در مورد نمای ساختمان ندارند، نمای سیمانی نوعی نمای کارگاهی و بدون هیچگونه زیبایی محسوب شود. سیتاک مشاور شما در بحث طراحی نمای ساختمان های اداری و مسکونی است. تنوع رنگی، مقاوم در برابر آتش سوزی، قابلیت جدا حرکت کردن درهنگام زلزله، سرعت بالادراجرا ازویژگی های این نمااست. و سنگ نما رومی اصلی ترین متریال برای این نما است.

نمای سرامیک خشک (dry ceramic) جزء به روز ترین نماهای مدرن است که به روش نصب خشک یعنی بدون ملات اجرا می شود . از مزایای نصب سرامیک به روش نمایان یا طراحی نمای پشت ساختمان Visible ، میتوان به عمر بالای تایل ها اشاره نمود. ✅سنگ های تراورتن بدلیل ویژگیهایی همچون چسبندگی خوب و چگالی پایین باعث کاهش وزن سنگ و در نتیجه سبک شدن نمای ساختمان می گردد. این سطح بافتی می تواند مکمل سبک های صنعتی، سنتی و معاصر در طراحی نما باشد. نمای رومی الهام گرفته از سبک کلاسیک روم است و در روم بیشتر استفاده میشود و در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. همین خطرات باعث میشود که بعضی از ساکنان درصورت مشاهدۀ این فرسودگیها، تصمیم به نقل مکان و اسبابکشی بگیرند. در آخرین مرحله، سیکل پخت سرامیک ها د ردمای 1400 درجه سانتیگراد باعث بوجود آمدن فازهای نهایی بسیار پایدار در پرسلان ها می شود و این مسئله باعث می شود در برابر عوامل واکنش پذیر مقاوم گردد و حالت پایداری داشته باشد براقیت محصول و کیفیت سطحی بالای این محصول در قسمت پولیش اتفاق می افتد . شکل گرانول ها و در صد رطوبت موجود در آنها باعث می شود در هنگام پرس کاملاً در هم قفل شده و همین مسئله دلیل بالا رفتن دانسیته می کردد. Th​is was created  with t​he help  of behsaznama Cont ent  Gene rato᠎r  DE᠎MO .

اتصالات نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با منبع وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید