هوشمند افراد اجرای نما را انجام دهید :)

جهت نصب آن هم میتوان بروش خشک استفاده کرد ، و هم میتوان از چسب مخصوص و نصب سرامیکهای پرسلان در نما استفاده نمود ، توجه بفرمایید که نصب انواع سنگهای طبیعی که جذب آب کمی دارند ، (مثل گرانیتها )و نصب سرامیک پرسلان با ملات ماسه و سیمان موجب سقوط و افتادن سرامیک از بدنه ساختمان خواهد شد. جهت نصب آن هم می توان بروش خشک استفاده کرد، و هم می توان از چسب مخصوص و نصب سرامیکهای پرسلان در نما استفاده نمود، توجه بفرمایید که نصب انواع سنگهای طبیعی که جذب آب کمی دارند، (مثل گرانیتها)و نصب سرامیک پرسلان با ملات ماسه و سیمان موجب سقوط و افتادن سرامیک از بدنه ساختمان خواهد شد. از دیگر اجزای تشکیل دهنده نما خشک ساختمان می توان به فضای تهویه اشاره کرد. از جمله مزایای اجرای نمای سنگ خشک این است که وجود فضای بین سنگ و جداره ساختمان باعث عدم ترک خوردن سنگ در اثر تغییرات آب و هوایی میشود. از این متریال علاوه بر نمای بیرونی، برای فضای داخلی اماکن مانند مغازه، حیاط و بالکن نیز استفاده می شود. استفاده از سرامیک در نمای ساختمان علاوه بر زیبایی بصری مزایای دیگری نیز دارد.

درباره نمای خشک

امروزه نماهای سرامیکی علاوه بر نماهای داخلی و کف، در نمای خارجی هم استفاده می شوند و اکثر نماها از انواع سنگ ها نمی باشند. بهترین راه برای کاهش هزینه سنگکاری استفاده از طرحهای ساده و ابعاد متوسط سنگ است. همچنین اگر مصالح آنها کیفیت مناسبی نداشته باشد و به درستی نصب نشود، احتمال ریزش و شکستگی وجود دارد که این یکی دیگر از معایب نماهای سرامیکی است. قابل استفاده هستند، سرامیک ها خود انواع گوناگونی دارند که هر کدام داری ویژگی خاصی می باشند، سرامیک پرسلانی یکی از انواع سرامیک است که مقاومت بالاتری دارد و از نماهای خشک محسوب می شود، استفاده از این نوع سرامیک به دلیل دوام و مقاومتی که دارد بسیار رایج است زیرا پس از گذشت سال ها آسیب نمی بیند و همچنان پوششی زیبا دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست اجرای نصب خشک نمای بتن اکسپوز، سرامیک پرسلان و نمای کامپوزیت با شماره های مرکز تماس یک دو سه سازه یعنی 28428787 و 28425424 تماس حاصل نمائید. اجرای نمای سرامیک نامرئی به دو روش شیار زنی و با تجهیزات گیره مکانیکی انجام می شود که در روش شیار زنی با دستگاه شیار زنی در پشت قطعات سرامیکی شیار 45 درجه ایجاد می شود و براکت ها داخل این شیارها قرار می گیرند و به پروفیل های آلومینیومی در روشی دیگر با تجهیزات مکانیکی و جزئیات اجرایی خود به پروفیل های آلومینیومی متصل می شود که مخصوص نماهای توخالی سرامیکی یا سفالی می باشد.

سنگ نمای خشک

گروه صنعتی ایماژ نما با هدف ارائه خدمات در زمینه درب و پنجره های عایق و شیشه های دو جداره و خاص توریهای پلیسه و اجرای نماهای آلومینیومی با بهره گیری از نیروهای با تجربه و متخصص، راه اندازی شده است. بنابراین تلاش می شود سیما و منظر شهری از لحاظ مفهومی بررسی و به تفاوت این دو پرداخته شود و در نهایت راهکارهای اجرایی برای توجه بیشتر به سیما و منظر شهری ارائه شود. بنابراین با استفاده از سنگهای روشن مرغوب میتوانید یک نمای جذاب در ساختمان ایجاد کرده و ایمنی آن را افزایش دهید. به دلیل اینکه شیشه میتواند بازتاب نور را در هر جهت فراهم کند، به نحوه قرار گرفتن اضلاع ساختمان در هر جهت باید به شدت دقت کرد. بعد از مرحله طراحی و نقشه کشی نمای ساختمان نوبت به اجرای آن روی ساختمان می رسد. در این میان یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین انواع سبک نما، نمای رومی است که در دسته طراحی های نمای کلاسیک قرار می گیرد. علاوه بر این مهم ترین ویژگی نمای رومی تقارن میان دو طرف آن است. پانلهای بتنی یکی از مقاومترین و محبوب ترین مصالح سختمانی درصنعت ساخت و ساز میباشد.

فروش تجهیزات نمای خشک

نمای مدرن از نوع سرامیکی در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شود به همین دلیل می توان از آن در طراحی محیط های مختلف استفاده کرد. فواصل و اندازهها و نوع اتصالات زیر به گونهای طراحی میشود که در برابر عوامل مخرب از جمله باد مقاوم باشد . مصالح مورد استفاده برای زیر سازی و رویه نما باید از نظر زیبایی هم بررسی شوند که با هم تطابق داشته باشند. به همین دلیل در انتخاب زمان سفر به شیراز، باید برخی فاکتورها را در نظر بگیرید تا بتوانید تشخیص دهید چه فصلی بهترین زمان سفر به شیراز طرح نمای خشک است. روکشهای سرامیکی که کاملاً از مواد طبیعی ساخته شدهاند، میتوانند به گونهای طراحی شوند که ظاهری معاصر یا سنتیتر ارائه دهند که زیبایی و ظاهر طبیعی سنگهایی مانند گرانیت یا مرمر را به نمایش بگذارد. نمای خارجی سرامیک ظاهری زیبا و بادوام دارد. • عایق سرما و حرارت کم دارد. ​This  po᠎st was w ri᠎tten ​with the help of behsaznama Con tent Gen᠎er at᠎or Demover si᠎on !

دیدگاهتان را بنویسید