واقعیت درباره نمای خشک در 3 دقیقه

وی افزود: در کشورهای خارجی همچون کانادا، اروپا، کشورهای آسیای میانه و کشورهای همسایه نیازمند نما کارهایی هستیم که بتوانند آجرهای صادراتی شرکت را در ساختمانها نصب کنند. زیرسازی نمای ساختمان اگر اصولی و درست انجام شود، حتی در برابر زلزله هم مقاومت نشان می دهد. با این وجود، نمای خشک ساختمان و انواع آن مانند نمای خشک آجری روز به روز در حال محبوبتر شدن هستند. پارامترهای ریز و درشتی در تایین کننده قیمت خرید انواع مواد نانو نما تاثیر گذار است. ترموود نام چوبی پراستفاده در نمای ساختمان است. در نحوه نصب نمای خشک به صورت مشهود، بستهایی که مصالح را نگه میدارند، از بیرون دیده میشوند (برای پوشاندن این بستها میتوان آنها را رنگ کرد). در این مقاله به صورت اجمالی به بررسی و معایب این روش پرداخته می شود. برخلاف نمای ملاتی در نمای خشک از ملات استفاده نمیشود و سطح روی نما را با استفاده از اتصالات مکانیکی و عمدتا فلزی به سازه بنا وصل می کند . همانطور که در مقاله قبلی نیز به آن اشاره کردیم در این سیستم از ملات استفاده نمیشود و به همین خاطر برای ساختمان های مرتفع ، بسیار سریع و آسان تر از دیگر نماهای آجری می توان از نمای خشک استفاده کرد . This post was wri tten with G​SA C​on​tent Ge nerator DEMO .

اجرای نمای خشک در ساختمان

از مزایای استفاده از سرامیک به عنوان نمای خشک آن است که دوام بسیار بالایی دارند و پس از گذشت سالها، همچنان زیبایی و جلوه خود را حفظ میکنند. جالب و در عین حال لازم است بدانید که دسته بندی نمای خشک ساختمان بر دو اساس قابل انجام است. مجموعه میهن آلومنیوم غدیر یک شرکت تولیدپروفیل های آلومینیومی نمای خشک است که توانسته نوآوری های زیادی را در این زمینه به دست آورد و در حال حاضر انواع پروفیل های آلومینیومی نمای خشک را به صورت کاملاً استاندارد و اصولی مطابق با استاندارد های روز دنیا طراحی و اجرا نماید. نحوه کار به این صورت است که معمولا برای ارائه اولیه و دفاع از طرح، نیاز به نوبت گیری است و برای جلسات ارائه اصلاحیه ها، نیاز به نوبت گیری نیست. یکی از بهترین سنگ های نما برای ساختمان که از سالیان پیش تا امروز توانسته است به خوبی امتحان خود را پس داده و جز بهترین انتخاب ها در نمای ساختمان باشد، سنگ تراورتن عباس آباد است. سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش پوشش نمای خشک میباشد که مهمترین بخش این نوع نما میباشد و میبایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد.

علاوه بر آن، باد در ارتفاعات میتواند به سازه آسیب بزند، استحکام نمای آن را کاهش دهد و حتی باعث سقوط آن شود. همگی باعث افزایش کیفیت و کمیت اجرای نمای خشک ساختمان میشود. در سیستم نمای خشک مصالح با زیرسازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی بنا اعمال می گردند و در نهایت باعث افزایش عمر نما می شود و اگر نصب آن اصولی و مهندسی باشد می توانید اطمینان حاصل کنید که در شرایط سخت جوی نیز به هیچ عنوان سقوط نکرده و آسیب نمی بیند، در نمای خشک نمای بنا دو پوسته می شود . در اغلب سیستمهای نمای خشک به منظور جلوگیری از ورود نم یا رطوبت به داخل ساختمان، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد میکنند . با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، زمان نقش اساسی و بسیار مهمی را در این صنعت ایفا می نماید، البته از دیگر مزایای روش های خشک که تأثیر زیادی بر زمان اتمام پروژه ها دارد. از جمله رنگ های آکریلیک که در زمینه نمای ساختمان، دارای کاربرد می باشد، رنگ ادامه مطلب جوتن می باشد.

نمای ساختمان دو طبقه به جز یک طبقه اضافی، نسبتاً شبیه به یک خانه ساده است. شرکت میهن آلومینیوم غدیر یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مراکز تولید و فروش انواع پروفیل های آلومینیومی است که در ایران فعالیت میکند. اشاره کرد. این از انواع نما خشک ساختمان بر اساس مصالح استفاده شده. نماهایی که برای اجرایشان از سنگ های مرغوب استفاده شده، سال ها عمر خواهند کرد. هزاران سال است که کاشی و سرامیک در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. علت پخت پرسلانها در دمای بالا، ایجاد ماهیت زجاجی (شیشهای) و همچنین تخلخل کم در پرسلان است. 5-نمای ساختمان های رنگ آمیزی شده و حتی سیمانی و کنیتکس به علت گذر زمان ذرات و گردوغبار و همچنین جرم و کثیفی جذب آن میشود و در نهایت رنگ نمای ساختمان را تیره و کدر میکند.برای اینکه نما های سیمانی جلوه و زیبایی بیشتری از خود داشته باشند و همواره یک نوع عایق رطوبت گرما و سرما باشد بهتر است نمای ساختمان را رنگ کنیم. نمای خشک آجری در رنگهای مختلفی در بازار موجود است. ریتم همانگونه که از اسمش پیداس تکرار عناصر بایک نظم تعیین کننده در جهتی هست که همه ی قسمت ها از لحاظ بصری یکی باشد ریتم یک نما سامان دهی بصری میدهد و از پراکنده گی و ناتوانی فرم های به کار رفته جلو گیری میکند به عبارت دیگر ریتم عناصر بکار رفته در یه ساختار سازمان یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید