وب سایت قابل توجه – اجرای نمای کرتین وال فیس کپ به شما کمک می کند تا به آنجا بروید

در طراحی نما ساختمان باید تناسب عناصر ( مثل پهنا و ارتفاع) با یکدیگر و با کل ابعاد ساختمان مطابقت داشته باشد تا سایر اقدامات اصولی پیش برود. توانایی داشتن مانع حرارتی بزرگتر یعنی نوارهای پلی آمید تا 30 میلیمتر در مقایسه با ترمال بریک رزینی PU 6/5 میلیمتر . همونطور که پیشتر نیز به اون اشاره شد ترمال بریک یعنی شکست حرارتی که به عنوان یک عایق در درون ساختار پنجره آلومینیومی به کار میره. پلی آمید دارای خواص مکانیکی مشابه آلومینیوم هست ، یعنی پروفیل های مونتاژ استقامت خود رو حفظ کرده و از استحکام بسیار بیشتری برخوردارن. مصالح مورد استفاده برای ترمال بریک در حال حاضر یک پلی آمید دارای استقامت بالا است، که از لحاظ استحکام و خواص انبساطی بسیار شبیه به آلومینیوم است. استفاده از این مصالح در نمای ساختمان ، نمایی مدرن و زیبا را ایجاد می کند که زیبایی خاص خودش را دارد.اکثر طراحان نمای ساختمان و ساختمان سازان در تلاش هستند به روز بودن ساختمان را با استفاده از جدیدترین متریال های نمای ساختمان به ببینده نشان دهند. آزمایشات نشان می دهد که هدایت حرارتی چوب ترمووود در مقایسه با سایر چوب های ساده بین 20 تا 25 درصد کاهش می یابد.

ساخت پنجره های ترمال بریک

هرچه نمای ساختمان با هنرمندی بیشتری طراحی شده باشد نشان از ذوق بالای طراح دارد. پلی آمید دارای ضریب حرارتی یکسان با آلومینیوم (نقطه ذوب و غیره) هست ، بنابراین هنگام قرار گرفتن در معرض سرما یا گرمای شدید ترک نمیخوره و مخدوش نمیشه. برخی از برند ورقهای کامپوزیت نما میتوان از سارای ترکیه، آلومکس آمریکا، آلو سوئیس باند سوئیس، آلو تایل، آلو باند ایران و غیره نام برد که در حال فعالیت و تولید انواع ورق کامپوزیت نما هستند. چیزی که حتی در ورق های یونولیتی و یا پشم سنگ که عایق های دیوار هست نیز مشاهده میشه. فضای خالی موجود در بین جداره بیرونی و جداره داخلی پر میشه. ولی با کار گذاشتن تیغه پلی آمید عایق بین فریم آلومینیوم. یک سنگ کار حرفهای میداند که انجام این کار باعث پوک شدن فضای زیر سنگ و به مرور شکستن سنگ میشود؛ زیرا سیمان خشک آب ملات را به خود میکشد و ملات را پوک کرده و چسبندگی آن را با سنگ میکند. Po st h as  been generated with the  he lp of behsaznama C on​tent  Gene ra᠎tor DEMO!

فرکو شرکتی معتبر با تجربه و تخصص کافی.

برای رعایت تمامی موارد گفته شده باید طراحی نما ساختمان خود را به شرکت و سایت تخصصی طراحی نما ساختمان بسپارید. اولین تفاوتی که مشتریها به آن توجه میکنند، قیمت این دو نوع پنجره است. بنابراین انتخاب مناسب مصالح نما با توجه به شرایط اقلیمی هر منطقه، در جهت کاهش تبادل انرژی حرارتی داخل و خارج ساختمان مفید میباشد. فرکو شرکتی معتبر با تجربه و تخصص کافی. با توجه به پل های بزرگ و بعضی از ساختمان ها در سطح شهر متوجه می شوید که سازه اصلی آنها از یک بتن صاف تشکیل شده که هیچ نماکاری بر روی آن انجام نشده است. پنجره های آلومینیومی در رنگ های بسیار زیادی به بازار عرضه شده است. در سالهای اخیر مباحث زیادی برای استفاده از راهکار های سبز در ساخت ساختمونها در نظر گرفته میشه . عکس این مسئله در زمستان و در مورد ایجاد حرارت برای گرم نگه داشتن فضا داخلی مطرح میشه . و در نهایت پروفیل آلومینیوم به یک عایق و در اصل به ترمال بریک تبدیل میشه.

در مناطق سردتر سنگ های تیره را را انتخاب میکنند که به جذب حرارت و نور خورشید کمک کند. اگر قصد استفاده از بتن های اکسپوز را در نما و دکوراسیون داخلی دارید با ما همراه باشید. اما باید توجه داشت وقتی ما از جوگیری از هدر رفت انرژی صحبت میکنیم . در مرحله طراحی باید مکان قرارگیری تجهیزات روشنایی به خوبی مشخص شود که این کار نیازمند تسلط شرکت طراحی و ساخت بر روی اصول نورپردازی نمای ساختمان است. اما اصلی ترین ویژگی به کار رفته درون فریم های آلومینیومی ، ایجاد یه شکست درون فریم هست . پلی آمید یک ترکیب فایبرگلاس هست به این معنی که میتونه بدون ترک خوردگی خم بشه و به راحتی میتونه پنجره های خمیده و قوسی ایجاد کنه. براساس این عایق حرارتی در تابستون از ورود حرارت بالای بیرون به داخل ساختمان و بالطبع از خروج هوای خنک داخل جلوگیری میکنه. پنجره های آلومینیومی ترمال بریک ، مجهز به این عایق بندی هستن و در نتیجه ، از نظر مصرف انرژی بسیار بهتر عمل میکنن . که از جمله مزایای قابل تحسین در این تکنولوژی نتیجه مثبت اون در حفظ محیط زیست و منابع طبیعی اس. در نتیجه بهترین راه حل در برابر این معضلات اینه که تا حد امکان استفاده از اونا رو به حداقل برسونیم .

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با منبع وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید