وب سایت قابل توجه – اجرای نما به شما کمک می کند تا به آنجا بروید

سنگ های نما ممکن است بر اثر گذشت زمان، دچار آسیب یا از دست دادن جلای ظاهری خود شوند. چوب یکی از متریال های زنده است به همین دلیل نمیتوان به خودی خود از آن در نمای ساختمان استفاده کرد زیرا نمای ساختمان در معرض مستقیم انواع آسیب های محیطی همچون سرما ، گرما ، رطوبت و نور خورشید قرار دارد پس متریال مورد استفاده میباسیت به اندازه کافی مقاوم سازی شده باشد. با نصب صحیح و همچنین با حفاظت مناسب از نمای چوب میتوان از این نمای ساختمان برای سال های طولانی بدون وجود کوچیک ترین آسیب جدی و یا مسئله ای خاص استفاده کرد.چوب با توجه به ماهیت ویژه خب دارای استقامت و دوام بسیار بالایی است که میتوان این استقامت را با استفاده از روش های مناسب همون فراوری چوب یه میزان قابل توجی افزایش داد و از ویژگی های دیگر نمای چوب این است که خراش و آسیب هایی که به سطح آن وارد میشود نسبت به سایر متریال ها کمتر آشکار میشود. خطوطی با فاصله ۱ تا ۲ متر در جهت عمودی و افقی و با ضخامت دلخواه روی سطح دیوار ایجاد کنید (دیوار یا سطح نما را با استفاده از ایجاد بندهایی به قطعات کوچکتر تقسیم کرده تا ترکها نمای کمتری داشته باشند).

نمای خشک مدرن

᠎Post has be en creat ed by GSA Con te nt Gen erator DEMO.

این بتن ها در برابر حریق و همینطور یخ زدگی سطح مقاومت بالایی دارند. پروفیل ترمال بریک و تیغه پلی آمید بکار رفته در ساخت درب و پنجره ترمال بریک، طول عمر بالایی دارند و می توانند خواص مکانیکی خود را در برابر حرارت، نفوذ آب، مواد شیمیایی و حتی اشعه UV تا حد زیادی حفظ کنند. فناوری برتر در ساخت پنجرههای ترمال بریک آنها را در برابر عوامل مختلف یادشده، مقاوم ساخته است. پروفیل آلیاژ آلومینیوم پنجره ترمال بریک پارتیشن بندی شده است، دو طرف پروفیل نوار عایق حرارتی آلومینیوم و وسط آلیاژ آلومینیوم پلی آمید است. نماي سراميك خشك پرسلاني در دو نمونه سوراخدار و توپر توليد و عرضه ميگردد. تضاد رنگ بین آجر نما نسوز کد AP42 آذرخش و بند چه در طراحی داخلی و چه در طراحی نما اثر زیبایی آن را دو چندان میکند. البته در صورتی که طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به درستی رعایت نشود، ممکن است با تغییرات جوی مشکلات زیادی برای نما به وجود بیاید. برای مثال اگر طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به صورتی در نظر گرفته شود که درب پارکینگ کوچک باشد، ممکن است برای ساختمانهای با تعداد نفرات و ظرفیت بالا مشکل ایجاد کند.

نمای خشک در معماری

 This was generated with the help of G᠎SA C ontent Generator Dem ov​ersi᠎on!

در صورت نیار به دریافت مشاوره در خصوص اجرای نمای مدرن ساختمان با شماره ۰۲۱۲۶۴۰۶۳۷۰ تماس حاصل فرمایید. لازم است برای حل این مشکل، هر ساختمان ساز لیست کارگران را به صورت روزانه به تأمین اجتماعی داده و بیمه بر مبنای ساعات کاری مفید دریافت شود. در روش دیگر که روش خشک نام دارد، سرامیک ها بوسیله پیچ یا کاربرد پنل هایی به دیوار متصل می شوند. یکی دیگر از روش های بسیار پرکارد در طراحی و اجرای نمای چوب استفاده از اچ ال پی HLP که مخفف عبارت High Pressure Laminate می باشد که به ورق های لمینتی فشرده در فشار بالا که لایه هایی همانند کاغذ تشکیل شده ان گفته میشود که نام دیگر آن ها فرمیکا است. در دهه های اخیر تمایل به استفاده از طراحی و المان های مدرن در کلان شهر ها رشد چشم گیری داشته است که یکی از پرکاربرد ترین آن ها استفاده از نمای چوب برای طراحی و اجرای نمای ساختمان و نمای داخلی میباشد که باعث فاصله گرفتن از طراحی ها کلاسیک و سنتی میشود. این سرامیک ها در برابر شرایط جوی مختلف، دوام و طول عمر زیادی دارند. ولی سرامیک های نما، در برابر شرایط جوی و مرور زمان، مقاومت کافی دارند و کمتر تغییر می کنند.

فوق العاده آسان ساده روش‌ها طرفداران از برای تبلیغ روش اجرای نمای خشک استفاده کنید

در گذشته نمای ساختمان ها با سنگ های کوچک و سفید تزئین می شد اما با گذشت زمان و به وجود آمدن نسلی مدرن و ساده پسند این روند تغییر کرد و نمای مدرن پا به عرصه گذاشت. کارشناسان شرکت آکاد بنای امروز آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در خصوص نحوه اجرا و ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای در خصوص نمای مدرن ساختمان هستند. برای آشنایی با انوع نمای ساختمان در ادامه با ما همراه باشید. از نظر کلی نمای مدرن نمایی مناسب برای ساختمان های اداری، هتل ها، مال ها و… این سرامیک ها در تمامی ساختمان ها با کاربری های متفاوت اعم از مسکونی، اداری، تجاری و … تا در هنگام نصب کاشی بر روی دیوار چسب ها خودگیری داشته باشد . در آخر باید به این نکته توجه کرد که علاوه بر نمای اصلی ساختمان، دیوار های پشتی، فضای بین بالکن ها و قسمت بام نیز جزیی از طراحی نما هستند و باید به طراحی این قسمت ها نیز توجه شود. آلومینیوم علاوه بر تمام مزایایی که دارد، ضریب انتقال حرارتی بالایی دارد که این عامل باعث هدر رفتن انرژی در درب و پنجره های آلومینیوم می شود. سرامیک پرسلان و فول بادی برای طراحی نمای ساختمان مقاومت بالایی نمای خشک دارند.

دیدگاهتان را بنویسید