وقتی حرفه ای ها با نمای خشک, این است کاری که انجام می دهند، با مشکلات مواجه می شوند

طراحی نمای ساختمان به عنوان اولین گام برای شروع شاسی کشی نما می باشد چرا که ابعاد پیش آمدگیها یا انحنا های موجود در نمای ساختمان بایست توسط طراح نما مشخص شده و بر اساس آن شاسی کشی انجام شود. قیمت پنجره ترمال بریک مانند تمامی انواع پروفیل درب و پنجره، بر اساس وزن آلومینیوم به کار رفته در آن محاسبه می سرامیک پرسلانی شود. علت این امر این است که پروفیل میانی یا وادار بتواند به وسیله کانکتور و یا نوع اتصالات دیگر بر روی پروفیل فریم اصلی قرار بگیرد. از مهم ترین مزایای استفاده از نمای خشک این است که شما به راحتی می توانید طراحی دقیقی از نما داشته باشید یا به صورت کامل امکان سفارش مصالح وجود دارد که در این صورت می توان شاهد افزایش میزان کیفیت و کارایی آن بود. نوع دوم، بیلت های آلیاژی هستند که در مرکز آنها از آلومینیوم بازیافتی استفاده شده است و کیفیت مرغوبی ندارند. نوع اول، بیلت آلومینیومی فابریک می باشد که در ساخت آن هیچ ماده ضایعاتی به کار نرفته است و کیفیت بسیار بالایی دارد. با این حال، میزان آن نسبت به نوع ترمال بریک، بسیار بیشتر است. معمولا بیشتر افراد در این شرایط به سراغ عایقبندی سقف و دیوار و استفاده از لعابهای دو و سه گانه میروند و در اغلب موارد از نمایههای پنجره غافل میشوند.

انواع روش های نمای خشک

طبق تعریف رسمی انجمن ملی رتبهبندی پنجره، پنجره ترمال بریک را میتوان به عنوان پنجرهای شناخت که در آن، قاب و اعضای بازشوی پنجره به عناصر خارجی و داخلی تقسیم میشوند و توسط متریالی که هدایت حرارتی را کاهش میدهند به هم متصل هستند. این عایق مانع از جابهجایی حرارت میشود و برای جدا کردن سازههایی که هدایت حرارتی بالایی دارند مورد استفاده قرار میگیرد. عایق درون پنجره با نام شکست حرارتی نیز شناخته میشود و این شکست حرارتی یک مانع دائمی بین قابهای پنجره در داخل و خارج از ساختمان ایجاد و از اتلاف انرژی جلوگیری میکند. در طراحی نما ، پنجره ها نقش ایجاد کننده شفافیت را بر عهده دارند و از صلبیت بنا به تناسب تعداد و وسعت روزنه های موجود می کاهند. انتخاب چهارچوب نگه دارنده و اتصالات مقاوم و ماندگار در برابر سرما و گرما و بخار آب و گازهای موجود در هوا در زمان اتصال، شرایط زیر کار و بارهای اضافی از قبیل فشار و باد و باران و نوع ارتباط چهارچوب با سازه از اهمیت بالایی برخوردار است.

هماهنگی ابعاد و اشکال بازشوها با یکدیگر و توجه به بازشوهای موجود در پلاکهای همجوار. در برندهای مطرح و معروف با توجه به اینکه کیفیت مواد اولیه و نوع دستگاه پرس و همچنین کیفیت کوره بالا است از این نظر آجر تولیدی از نظر کیفیت و دوام و البته از نظر قیمت بالاتر خواهد بود. در کنار انتخاب بهترین سیستم های نمای ساختمان بایستی به هزینه، زمان اجرا و کیفیت نمای مدنظر توجه و دقت داشته باشید تا بتوانید با هزینه های مناسب از باکیفیت ترین و مدرن ترین نماهای امروزی بهره مند شوید. بهتر است رنگ های آب گریز، عایق، ضد گرد و غبار و با دوام را در نمای ساختمان بکار برید تا از مزایای آن در طول سال های متمادی بهره مند شوید. شرکت آرمن طرح و نما ارائه دهنده راهکار های کاربردی برای طراحی های خاص معماران، در سال 1395 تاسیس شد. از زمان تاسیس شرکت در سال ۱۳۹۵ فعالیت اصلی و مهم در عملیات ها و پروژه های این شرکت بوده است. منبع عکس: irangpstracksپیمایش مسیر فیلبند به الیمستان حداقل ۱۰ ساعت زمان میبرد و برنامهای دو روزه محسوب میشود. دیزان رود راهنمای شما در ابتدای مسیر است. برای این نوع پنجره ها دو فریم آلومینیومی استفاده می گردد و آلومینیوم یک فلز نسبتاً گران قیمت است.  This data h᠎as been c᠎re᠎ated wi​th behsaznama Conte​nt Gener ator D​emov​ersi on .

علاوه بر این، یراق آلات این نوع پنجره ها هم قیمت بالایی دارند. از سوی دیگر، به علت ساخت اختصاصی و کارشناسی شده آلومینیوم نرمال، قیمت تمام شده آن، هزینه های سفارشی سازی را نیز در بر میگیرد. متریال های قابلاستفاده در نمای بیرونی ساختمانها توسط شرکت برج سازی بتیس قابل پیادهسازی هستند و تمام آنها با بالاترین کیفیت اجرا میشوند. میزان رسانش حرارتی در آلومینیوم نرمال و ترمال به کیفیت مواد اولیه آن ها بستگی دارد. البته اگر بخواهیم بهره وری انرژی در ساختمان خود را به حداکثر برسانیم، پروفیل های ترمال بریک بازده بسیار بالاتری نسبت به انواع نرمال یا حتی UPVC دارند. یکی دیگر از انواع تفاوت پروفیل آلومینیوم نرمال با ترمال، به میزان آلومینیوم به کار رفته در آنها ربط دارد. در دنیای امروز، که صرفه جویی و بهینه سازی مصرف سوخت حرف اول را می زند، این عیب پروفیل آلومینیوم مشکل ساز شده است. در قدیم که حرفی از پایدارسازی و بهینه سازی نبود، این عیب پروفیل آلومینیومی به چشم نمی آمد. از پروفیل های آلومینیومی اختصاصی، معمولاً برای ساخت پنجره های دو یا سه جداره یا پارتیشن های اداری استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید